Vladislav8790 0 #1 Публикувано 12 Август, 2019 Здравеите колеги карам ЦРВ 2 2005 2.2 дизел имам следния проблем.При скорост между 80-100км купето почва да вибрира НА СКОРОСТ И ТО САМО ПРИ ПОДАВАНЕ НА ГАЗ.Праз останалото време всичко е ОК . Благодаря за съдействието Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
golfy 36 #2 Отговорено 14 Август, 2019 Залагам на вътрешно каре. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cucy 54 #3 Отговорено 27 Август, 2019 ДА и аз съм за вътрешно каре. При едно ФРВ имахме същия проблем и се оказа вътрешно каре, или нови или рециклирай. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
w630i 7 #4 Отговорено 14 Октомври, 2019 Вътрешно каре. Имам същия проблем и ходих при Слави в Овча купел и ми каза вътрешно каре. Трябва да се сменят и двете, на хубава марка струват около 600 лева. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #5 Отговорено 25 Октомври, 2019 Според всеобщото мнение (обсъждано много пъти) - рециклиране или нови оригинални (краен случай втора ръка оригинални от морга) На практика във форума няма човек купил нови неоригинално, който се е похвалил че година по-късно всичко е наред. Или аз поне не съм попадал на тоя пост - а миналата година старателно търсих :) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 632 #6 Отговорено 23 Март, 2020 Здравейте, за да не отварям нова тема ще използвам тази. При мен също се появиха вибрации в предната част. Усещат се като биене във волана и само когато се подава газ и се кара направо. При леко завит волан те изчезват. Ясно е, че ще се сменят карета след като премине тази олелия покрай корона вируса (то сега няма и къде да се кара с над 80 ). Бихте ли споделили лични впечатления от марка или фирма за рециклиране? Гледам в амаяма има Febest с доставка от ОАЕ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 181 #7 Отговорено 23 Март, 2020 Мисля, че в БГ има представителство на фебест. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dalgia15 5 #8 Отговорено 23 Март, 2020 Преди 3 часа, plambeto написа: Здравейте, за да не отварям нова тема ще използвам тази. При мен също се появиха вибрации в предната част. Усещат се като биене във волана и само когато се подава газ и се кара направо. При леко завит волан те изчезват. Ясно е, че ще се сменят карета след като премине тази олелия покрай корона вируса (то сега няма и къде да се кара с над 80 ). Бихте ли споделили лични впечатления от марка или фирма за рециклиране? Гледам в амаяма има Febest с доставка от ОАЕ. Колега, точно над твоя пост е описано положението точно и ясно. Решенията са две, или оригинално от Бултрако за 500лв+, или рециклиране на оригиналните. С тоя Фебест ще е такъв смях, че лошо ще ти стане. И да ти дам един жокер, ако рециклираш първо рециклирай лявата полуоска(късата), а не както разправят дясната(дългата). 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
firediesel 57 #9 Отговорено 12 Май, 2020 Някой рециклирал ли е вътрешно каре и ако да къде? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vasil.Nikolov 12 #10 Отговорено 12 Май, 2020 On 8/12/2019 at 10:57 PM, Vladislav8790 said: Здравеите колеги карам ЦРВ 2 2005 2.2 дизел имам следния проблем.При скорост между 80-100км купето почва да вибрира НА СКОРОСТ И ТО САМО ПРИ ПОДАВАНЕ НА ГАЗ.Праз останалото време всичко е ОК . Благодаря за съдействието Имах същата вибрация като взех колата. Започваше при 80-90 и се засилваше с увеличаването на скоростта. При мен се оказа блокирал частично спирачен апарат. След почистване и комплексна профилактика на всички части по спирачните апарати, вибрацията спря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimi4a 4 #11 Отговорено 15 Май, 2020 Имам същият проблем ходих в сервиз където свалиха кардана за да го елиминират като вероятност и я пробвахме в движение пак тресеше качиха колата на канал и тогава установиха че има луфт във вътрешните карета сега търся полуоски правих запитване за рециклиране обявиха цена 140 лева за каретата и 90 лева за шлици които рядко се износвали. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
firediesel 57 #12 Отговорено 15 Май, 2020 Рециклирах дясната полуоска. Всичко заспа. Да видим колко ще издържи. Изпратено от моят Redmi Note 4 с помощта на Tapatalk 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimi4a 4 #13 Отговорено 28 Май, 2020 На 15.05.2020 г. at 18:10, firediesel написа: Рециклирах дясната полуоска. Всичко заспа. Да видим колко ще издържи. Би ли споделил къде ти рециклираха полуоската и каква гаранция ти дадоха . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bozmana 7 #14 Отговорено 18 Юни, 2020 Колеги, скъсан ми е гумения тампон ограден на снимката. Предлага ли се , като резервна част и възможно ли е от него да имам вибрации на 100 км/ч ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Richard 41 #15 Отговорено 18 Юни, 2020 Bozmana, на моята , 1 ген., оня ден го изрязах с шлайф, че се беше скъсал и се разхождаше по полуоската. Но вибрации не съм имал нито преди, нито след. Ако и при теб е така - махай го. Аз съм пред дилемата дали да не махна тая шитня и от другата полуоска или да чакам и тя да се скъса. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове