Jump to content
penkoyordanov

препоръка за крушка за къси светлини H1 12V

Recommended Posts

Posted (edited)

Здравейте,

Може ли да ми препоръчате крушка тип H1 12V за къси светлини на Хонда Акорд 7ген. Като цяло късите ми светлини светят слабо със сегашната крушка която е Bosch lf  H1 12V 55W.

Edited by penkoyordanov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Изборът на крушки може да подобри малко нещата, но не напълно, на Акода са си зле светлините...

Намери теми, има писано по въпроса доста.

На първо време провери две неща:

- Крушките незнайно защо могат да се обърнат на 180гр, не помня как беше правилното положение.

- Бръкни с клечка и намотано парцалче напоено със спирт и изчисти лупите отвътре.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Вземи си на OSRAM NIGHT BRAKER LASER. Малко са скъпи, но светят силно. Имай предвид, че живота им е скъсен и ако ги пускаш и през деня няма да изкарат дълго.

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 23 минути, Pascualle написа:

Вземи си на OSRAM NIGHT BRAKER LASER. Малко са скъпи, но светят силно. Имай предвид, че живота им е скъсен и ако ги пускаш и през деня няма да изкарат дълго.

Какъв е варианта да не ги пускам през деня?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 1 час, penkoyordanov написа:

Какъв е варианта да не ги пускам през деня?

Да си монтираш ДРЛ модул на дългите.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 2 часа, ceco_accord написа:

Да си монтираш ДРЛ модул на дългите.

Или да си монтира модул за мигачите, съответно да ги замени с онези полу-оранжеви, полу-бели LED светлини :)? Сякаш е по-готино от дългите, но определено е по-голяма занимавка.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Кой както иска. Да си обмисли и прецени. Аз реших така, понеже съм свикнал мигачите да са външно на светлините. :)

49686289_564296357384770_681840094193123328_n.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 1 час, ceco_accord написа:

Кой както иска. Да си обмисли и прецени. Аз реших така, понеже съм свикнал мигачите да са външно на светлините. :)

49686289_564296357384770_681840094193123328_n.jpg

Доколкото разбирам с този модул мощността на дългите светлини се намаля с определени проценти, за да ги ползвам като къси (дневни) а какво се случва ако искам да ги ползвам на 100% за дълги нощно време? Също така няма ли проблем със заслепяване заради насочеността на крушката за дълги, и на някой правен ли е проблем от страна на контролните органи?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Модула може да се настройва, 20,30,40% да свети...Не съм чул на някой да са му правили проблем. Аз карам така вече втора година. На 30 % са настроени. Като се пуснат късите, дългите се изключват и си ги ползваш като дълги на 100% по стандартния начин. Иначе и Osram Nightbraker и Philips Xtrene Vision за H1 са добри, но изкарват макс 6 месеца. Аз ги ползвам тях за зимния сезон, за лятото Philips Vision.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря! А в София къде можр да ми го монтират този модул?

Sent from my SM-A500FU using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Потърси в гугъл, все ще ти изкочи някой сервиз. Пък и в повечето сервизи би трябвало да го предлагат като опция. Поставянето на такъв модул е елементарно и отнема от 40 мин до 1ч максимум.

Аз също съм с такъв български модул и карам вече 1,5г без никакъв проблем. Само гледай да е поставен на място, където няма да се мокри, тъй като моя специално не е добре херметически затворен. Влезе ли влага в него и заминава.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Свали си фаровете разглоби ги и основно почистване.Моят акорд беше с ксенон ама не ме кефеше и си сложих Филипс най-обикновени беше ад нищо не се виждаше докато не свалих и отворих фаровете.Вътре имаше някакви  торбички явно да обират влагата бяха се скъсали и фаровете бяха доста мръсни,лупи рефлектори всичко.След цялата процедура съм много доволен светят хубаво.Ако ти се занимава пробвай.А и да не забравя задължително полиране.

Edited by Атанас Данчев

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 11 часа, Атанас Данчев написа:

Свали си фаровете разглоби ги и основно почистване.Моят акорд беше с ксенон ама не ме кефеше и си сложих Филипс най-обикновени беше ад нищо не се виждаше докато не свалих и отворих фаровете.Вътре имаше някакви  торбички явно да обират влагата бяха се скъсали и фаровете бяха доста мръсни,лупи рефлектори всичко.След цялата процедура съм много доволен светят хубаво.Ако ти се занимава пробвай.А и да не забравя задължително полиране.

Благодаря за съвета! Ще потърся опътване как се свалят фаровете.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×