Jump to content
penkoyordanov

препоръка за крушка за къси светлини H1 12V

Recommended Posts

Здравейте,

Може ли да ми препоръчате крушка тип H1 12V за къси светлини на Хонда Акорд 7ген. Като цяло късите ми светлини светят слабо със сегашната крушка която е Bosch lf  H1 12V 55W.

Редактирано от penkoyordanov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изборът на крушки може да подобри малко нещата, но не напълно, на Акода са си зле светлините...

Намери теми, има писано по въпроса доста.

На първо време провери две неща:

- Крушките незнайно защо могат да се обърнат на 180гр, не помня как беше правилното положение.

- Бръкни с клечка и намотано парцалче напоено със спирт и изчисти лупите отвътре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи си на OSRAM NIGHT BRAKER LASER. Малко са скъпи, но светят силно. Имай предвид, че живота им е скъсен и ако ги пускаш и през деня няма да изкарат дълго.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 23 минути, Pascualle написа:

Вземи си на OSRAM NIGHT BRAKER LASER. Малко са скъпи, но светят силно. Имай предвид, че живота им е скъсен и ако ги пускаш и през деня няма да изкарат дълго.

Какъв е варианта да не ги пускам през деня?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, penkoyordanov написа:

Какъв е варианта да не ги пускам през деня?

Да си монтираш ДРЛ модул на дългите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, ceco_accord написа:

Да си монтираш ДРЛ модул на дългите.

Или да си монтира модул за мигачите, съответно да ги замени с онези полу-оранжеви, полу-бели LED светлини :)? Сякаш е по-готино от дългите, но определено е по-голяма занимавка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой както иска. Да си обмисли и прецени. Аз реших така, понеже съм свикнал мигачите да са външно на светлините. :)

49686289_564296357384770_681840094193123328_n.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, ceco_accord написа:

Кой както иска. Да си обмисли и прецени. Аз реших така, понеже съм свикнал мигачите да са външно на светлините. :)

49686289_564296357384770_681840094193123328_n.jpg

Доколкото разбирам с този модул мощността на дългите светлини се намаля с определени проценти, за да ги ползвам като къси (дневни) а какво се случва ако искам да ги ползвам на 100% за дълги нощно време? Също така няма ли проблем със заслепяване заради насочеността на крушката за дълги, и на някой правен ли е проблем от страна на контролните органи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Модула може да се настройва, 20,30,40% да свети...Не съм чул на някой да са му правили проблем. Аз карам така вече втора година. На 30 % са настроени. Като се пуснат късите, дългите се изключват и си ги ползваш като дълги на 100% по стандартния начин. Иначе и Osram Nightbraker и Philips Xtrene Vision за H1 са добри, но изкарват макс 6 месеца. Аз ги ползвам тях за зимния сезон, за лятото Philips Vision.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря! А в София къде можр да ми го монтират този модул?

Sent from my SM-A500FU using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потърси в гугъл, все ще ти изкочи някой сервиз. Пък и в повечето сервизи би трябвало да го предлагат като опция. Поставянето на такъв модул е елементарно и отнема от 40 мин до 1ч максимум.

Аз също съм с такъв български модул и карам вече 1,5г без никакъв проблем. Само гледай да е поставен на място, където няма да се мокри, тъй като моя специално не е добре херметически затворен. Влезе ли влага в него и заминава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свали си фаровете разглоби ги и основно почистване.Моят акорд беше с ксенон ама не ме кефеше и си сложих Филипс най-обикновени беше ад нищо не се виждаше докато не свалих и отворих фаровете.Вътре имаше някакви  торбички явно да обират влагата бяха се скъсали и фаровете бяха доста мръсни,лупи рефлектори всичко.След цялата процедура съм много доволен светят хубаво.Ако ти се занимава пробвай.А и да не забравя задължително полиране.

Редактирано от Атанас Данчев

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 11 часа, Атанас Данчев написа:

Свали си фаровете разглоби ги и основно почистване.Моят акорд беше с ксенон ама не ме кефеше и си сложих Филипс най-обикновени беше ад нищо не се виждаше докато не свалих и отворих фаровете.Вътре имаше някакви  торбички явно да обират влагата бяха се скъсали и фаровете бяха доста мръсни,лупи рефлектори всичко.След цялата процедура съм много доволен светят хубаво.Ако ти се занимава пробвай.А и да не забравя задължително полиране.

Благодаря за съвета! Ще потърся опътване как се свалят фаровете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...