penkoyordanov 0 #1 Публикувано 12 Август, 2019 (Редактирано) Здравейте, Може ли да ми препоръчате крушка тип H1 12V за къси светлини на Хонда Акорд 7ген. Като цяло късите ми светлини светят слабо със сегашната крушка която е Bosch lf H1 12V 55W. Редактирано 12 Август, 2019 от penkoyordanov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #2 Отговорено 12 Август, 2019 Изборът на крушки може да подобри малко нещата, но не напълно, на Акода са си зле светлините... Намери теми, има писано по въпроса доста. На първо време провери две неща: - Крушките незнайно защо могат да се обърнат на 180гр, не помня как беше правилното положение. - Бръкни с клечка и намотано парцалче напоено със спирт и изчисти лупите отвътре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pascualle 30 #3 Отговорено 12 Август, 2019 Вземи си на OSRAM NIGHT BRAKER LASER. Малко са скъпи, но светят силно. Имай предвид, че живота им е скъсен и ако ги пускаш и през деня няма да изкарат дълго. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
penkoyordanov 0 #4 Отговорено 12 Август, 2019 преди 23 минути, Pascualle написа: Вземи си на OSRAM NIGHT BRAKER LASER. Малко са скъпи, но светят силно. Имай предвид, че живота им е скъсен и ако ги пускаш и през деня няма да изкарат дълго. Какъв е варианта да не ги пускам през деня? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6040 #5 Отговорено 12 Август, 2019 Преди 1 час, penkoyordanov написа: Какъв е варианта да не ги пускам през деня? Да си монтираш ДРЛ модул на дългите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
smirky 44 #6 Отговорено 12 Август, 2019 Преди 2 часа, ceco_accord написа: Да си монтираш ДРЛ модул на дългите. Или да си монтира модул за мигачите, съответно да ги замени с онези полу-оранжеви, полу-бели LED светлини ? Сякаш е по-готино от дългите, но определено е по-голяма занимавка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6040 #7 Отговорено 12 Август, 2019 Кой както иска. Да си обмисли и прецени. Аз реших така, понеже съм свикнал мигачите да са външно на светлините. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
penkoyordanov 0 #8 Отговорено 12 Август, 2019 Преди 1 час, ceco_accord написа: Кой както иска. Да си обмисли и прецени. Аз реших така, понеже съм свикнал мигачите да са външно на светлините. Доколкото разбирам с този модул мощността на дългите светлини се намаля с определени проценти, за да ги ползвам като къси (дневни) а какво се случва ако искам да ги ползвам на 100% за дълги нощно време? Също така няма ли проблем със заслепяване заради насочеността на крушката за дълги, и на някой правен ли е проблем от страна на контролните органи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
birev 154 #9 Отговорено 12 Август, 2019 Модула може да се настройва, 20,30,40% да свети...Не съм чул на някой да са му правили проблем. Аз карам така вече втора година. На 30 % са настроени. Като се пуснат късите, дългите се изключват и си ги ползваш като дълги на 100% по стандартния начин. Иначе и Osram Nightbraker и Philips Xtrene Vision за H1 са добри, но изкарват макс 6 месеца. Аз ги ползвам тях за зимния сезон, за лятото Philips Vision. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
penkoyordanov 0 #10 Отговорено 12 Август, 2019 Благодаря! А в София къде можр да ми го монтират този модул?Sent from my SM-A500FU using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pascualle 30 #11 Отговорено 13 Август, 2019 Потърси в гугъл, все ще ти изкочи някой сервиз. Пък и в повечето сервизи би трябвало да го предлагат като опция. Поставянето на такъв модул е елементарно и отнема от 40 мин до 1ч максимум. Аз също съм с такъв български модул и карам вече 1,5г без никакъв проблем. Само гледай да е поставен на място, където няма да се мокри, тъй като моя специално не е добре херметически затворен. Влезе ли влага в него и заминава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Атанас Данчев 4 #12 Отговорено 13 Август, 2019 (Редактирано) Свали си фаровете разглоби ги и основно почистване.Моят акорд беше с ксенон ама не ме кефеше и си сложих Филипс най-обикновени беше ад нищо не се виждаше докато не свалих и отворих фаровете.Вътре имаше някакви торбички явно да обират влагата бяха се скъсали и фаровете бяха доста мръсни,лупи рефлектори всичко.След цялата процедура съм много доволен светят хубаво.Ако ти се занимава пробвай.А и да не забравя задължително полиране. Редактирано 13 Август, 2019 от Атанас Данчев Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
penkoyordanov 0 #13 Отговорено 14 Август, 2019 Преди 11 часа, Атанас Данчев написа: Свали си фаровете разглоби ги и основно почистване.Моят акорд беше с ксенон ама не ме кефеше и си сложих Филипс най-обикновени беше ад нищо не се виждаше докато не свалих и отворих фаровете.Вътре имаше някакви торбички явно да обират влагата бяха се скъсали и фаровете бяха доста мръсни,лупи рефлектори всичко.След цялата процедура съм много доволен светят хубаво.Ако ти се занимава пробвай.А и да не забравя задължително полиране. Благодаря за съвета! Ще потърся опътване как се свалят фаровете. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове