animal 0 #1 Публикувано 3 Юли, 2019 Здравейте колеги. Потъна ми педала на съединителя на Crv 1.Няма мазно нито по долната нито по горната помпа.Течност има напомпах няколко пъти с ръка педала и се оправи.Сега обаче се притеснявам да тръгна на далеч,че да не ме остави и се чудя в коя от помпите да търся проблема.По принцип преди 3 години бях сменял горната помпа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 283 #2 Отговорено 3 Юли, 2019 Най вероятно пак е тя.Течността минава покрай гумичките на буталото и не прави налягане. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
animal 0 #3 Отговорено 3 Юли, 2019 Работата е там,че не е мазно никъде и незнам как да разбера коя от двете да сменям.По принцип педала ми е по твърд от на другите колеги с хонди,но вече така си я карам 5 та година Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #4 Отговорено 3 Юли, 2019 (Редактирано) Значи се е скапала долната и смени пак течноста.Каква на цвят е сега. Редактирано 3 Юли, 2019 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 312 #5 Отговорено 3 Юли, 2019 Интересно кой ли накара колегата CARPERA да си редактира поста, в който както винаги плюе по майстори и колеги. Animal може за 20лв да си смениш само гумичките на помпи те. Аз го имах същия проблем и карах така две седмици преди да ги сменя, като повдигах педала отдолу с крака, даже на втория ден се оправи сам. Успех в ремонта и да си смениш спирачната течност 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zograffa 181 #6 Отговорено 3 Юли, 2019 Ми,като разбира повече човека ще ги плюе не ами....Пък това бензини,дизели,цени всичко знае.Аз примерно не знаех,че в Италия единичките стрували колкото трета генерация ама ето, каза човека- факт. Сега по темата да дам и моите 5 стотинки.Колега защо не направиш една промивка с нова течност и ако не помогне да смениш само гумички.Остави новата помпа,като краен вариант. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
animal 0 #7 Отговорено 4 Юли, 2019 Да забелязах,че е помътняла малко,ще я сменя.Гумички и на двете помпи ли да сменям.Твърдият педал възможно ли е причина да е долната помпа? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #8 Отговорено 4 Юли, 2019 11 hours ago, zograffa said: Ми,като разбира повече човека ще ги плюе не ами....Пък това бензини,дизели,цени всичко знае.Аз примерно не знаех,че в Италия единичките стрували колкото трета генерация ама ето, каза човека- факт. Сега по темата да дам и моите 5 стотинки.Колега защо не направиш една промивка с нова течност и ако не помогне да смениш само гумички.Остави новата помпа,като краен вариант. Докрай ми за 3500евро 3 та генерация бензин и лично ще ти я платя,не говорим за някъкав трошляк убит от каране.При условие че тук хубавите 3 та генерация гонят 17 хил егати печалбата да ги взимат по 6 хил ,като пишети глупости поне ги проверявайте. До ще плюя майстори защото повечето са пълни некъдърници,има изключения радвам се че ги познавам. Какво е направил колегата след като е сменил горната помпа и тогава течноста която със сигурност е била черна мътилка, е сдал багажа и долната защото точно тази течност е разяла всичко по пътя си особено гумените части в системата. Ако беше сменил течноста когато вземе колата нямаше да има такива последици ако не е било късно, или спестени 20лв сега ще станат 200.И тук идва мястото на некъдърните майстори които казват само там не се пипа щом работи . Нямам нищо против колегата а тези които са го объркали,майсторчета и магазинерчета. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
animal 0 #9 Отговорено 4 Юли, 2019 Сега,като купувах колата преди 5 години педала си беше твърд.Мина време и горната ми помпа протече и си я смених,с нея смених и течноста естественно.Педала пак си остана по твърд от нормалното.По майстори не съм ходил процедурата е елементарна.Та понеже не виждам течове се чудех към коя от двете да се ориентирам.Както и за твърдия педал дали като причина може да е от долната помпа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #10 Отговорено 4 Юли, 2019 И двете помпи са консуматив.Чупят се ,като не се сменя течност на всеки 3 години или 45000км.Помпите са евтини и не си заслужава да сменяш гумички.Обикновено вътре цилиндрите са надрани и нови гумички заминават за няколко месеца.Двете помпи са 80 лв и още 5 за течност.... 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zograffa 181 #11 Отговорено 4 Юли, 2019 При тези цени наистина не си заслужава занимавката.За течност бих те посъветвал да намериш на Ате,синя ламаринена кутия,с остатъка може да опресниш и тази в спирачките. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 312 #12 Отговорено 4 Юли, 2019 За три години пак се е скапала горната помпа, може да е била менте или от по твърдия педал. Това за педала вероятно е проблем с притискателния диск. Markony със сигурност знае отговора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
animal 0 #13 Отговорено 4 Юли, 2019 Ами като я купувах по спомен беше някаква полска май за 40 и нещо лв,със сигурност е ментърлак .Спирачна течност имам 1л метална кутия на bosch.За твърдия педал и аз клоня към притискател,но някак ми се искаше да е от долната помпа и целия проблем да е от нея ама...незнам ще видим какво ще излезе. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #14 Отговорено 5 Юли, 2019 (Редактирано) Всеки път като взема Bosh ме боли главата.Сега ме боли отново с един пистов ремък За да няма грешки и всичко да е ок Компромисен вариант е Редактирано 5 Юли, 2019 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
moonkey 140 #15 Отговорено 5 Юли, 2019 Бе и с приста сме карали,като гледам не са фалирали Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове