zezo21 0 #1 Публикувано 26 Юни, 2019 R18A2 с газ ! Колеги... придърпването “лашкането” не е кой знае колко сериозно, но ме дразни Прави го и на бензин и на газ. Значи карам на 3-та или 4-та с 1500 оборота и настъпвам педала до край и започва да придърпва до 2500 оборота да кажем. Сменени свещи с ngk по каталог. Адаптация на дросел в бултрако.... ( макар и това не ми реши проблема със стабилни обороти, ПАК ИГРАЯТ ? Идеи и за това ? ) реглаж на клапани направих и няма промяна и придърпването и оборотите. ? И като я настъпя нещо понамирисва странно ? Някой да даде насока къде да търся проблема с придърпването ? И за другите неща може акъл ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #2 Отговорено 26 Юни, 2019 При мен абсолютно същия проблем решен със смяна на свещите. Дали твоите са читави? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zezo21 0 #3 Отговорено 26 Юни, 2019 (Редактирано) Амииии незнам. И незнам как да разбера дали са читави ? Утре ще кача снимка на опаковката. Редактирано 26 Юни, 2019 от zezo21 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zezo21 0 #4 Отговорено 27 Юни, 2019 Ето снимки на кутията ! Купи ми ги познат монтьор, незнам от къде. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zezo21 0 #6 Отговорено 27 Юни, 2019 Със отстъпката на монтьора за 25.50 лв. бройката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #7 Отговорено 27 Юни, 2019 Ето ги моите, струват 30€ след смяната им придърпването изчезна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #8 Отговорено 27 Юни, 2019 Моите са като на zezo21, проблеми нямам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
katri71 23 #9 Отговорено 28 Юни, 2019 Потвърждавам!Моите също са като твоите и на колегата Mkilla и нямам такива проблеми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zezo21 0 #10 Отговорено 28 Юни, 2019 Бах мама му ! Аз ли съм най големия карък незнам ? Нещо не ми се получават нещата с тази хонда....... чак се замислям, дали да я махам. Вече трети месец правя и сменям и резултат няма. Сега освен да дам още 100-тина лева за свещи denso и ако пак прави така незнам вече..... на пазара Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 774 #11 Отговорено 28 Юни, 2019 Колега ходи да ти проверят изправността на кабелите и бобините, преди да сменяш свещи, с хубави свещи си. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #12 Отговорено 28 Юни, 2019 Преди 2 часа, Rakeem написа: Колега ходи да ти проверят изправността на кабелите и бобините, преди да сменяш свещи, с хубави свещи си. Колега, няма кабели тази кола, само бубини Иначе към колегата който е написал темата, погледни в раздела за майстори и сервизи. Има избор на разбиращи от работата си майстори. Колата не е лоша, има си своите недостатъци но то кой автомобил няма? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 774 #13 Отговорено 28 Юни, 2019 Така е, кабелите са преди бобините, но все пак да си провери всичко по пътя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivailopp 291 #14 Отговорено 30 Юни, 2019 Придърпване и нестабилен празен ход може и да е от неправилни смеси. Гледат се на диагностика бензиновите корекции. Не е задължително да да свети MIL. Но е добре и да се прочетат има ли грешки все пак. Бедната смес ще ти дава придърпване. Много въздух или малко гориво. И се проверява едно по едно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zezo21 0 #15 Отговорено 1 Юли, 2019 Благодаря, ще кажа на майстора какво да гледа, че до там я докарахме:) “няма грешки” значи всичко е ок. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове