NOVIQ 39 #1 Публикувано 22 Юни, 2019 Здравейте колеги имам проблем с англичанката( D14A8) последно време. На кратко от години когато колата е изложена на слънце дълго време когато се кача да я паля въртя около 10 сек. докато запали иначе при студен двигател няма проблеми пали си от раз, това едното последно време забелязвам друго при студен двигател като я запаля известно време има някакво прекъсване на празен ход(като че ли някой цилиндър се губи) това за около 20-30 сек. ако я изфорсирам се оправя(докато прекъсва ми мирише на не изгоряло гориво- бензин)прекъсва само при първото палене сутрин после няма проблем. Няма разлика във вървежа или разхода на гориво. Гледах дистибуторната капачка- почистих я ,проверих свещите рег. им хлабината-почистих ги, почистих и дросела,смених бензиностанцията ефект няма. Искам да попитам каква е ролята на този елемент от горивната с-ма и подменя ли се периодично? Някой ако се е сблъсквал с тези проблеми нека сподели ще му бъда благодарен :) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nunezz 22 #2 Отговорено 23 Юни, 2019 Имаше тема за тая "болест" . Говореше се, че е регулаторчето за налягане на горивото, дето е на горивната рейчица. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #3 Отговорено 23 Юни, 2019 Ака не бъркам, ограденото е "канистър" и май служи са улавяне на бензиновите изпарения от резервоара. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #4 Отговорено 24 Юни, 2019 Аз карам без канистър. Никакви проблеми нямам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NOVIQ 39 #5 Отговорено 25 Юни, 2019 А този регулатор има ли някакви настройки, защото гледам има един регулируем винт Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nunezz 22 #6 Отговорено 25 Юни, 2019 (Редактирано) Мисля, че имаше. Нека по-компетентен се изкаже, за всеки случай. Аз също се интересувам, защото и аз имам същия проблем. И ако някой знае, този регулатор може ли да се почисти или трябва нов ? Също и играе ли роля на газ ? Редактирано 25 Юни, 2019 от nunezz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #7 Отговорено 25 Юни, 2019 Заводските регулатори нямат реглаж. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NOVIQ 39 #8 Отговорено 25 Юни, 2019 аз явно не се изразих както трябва говорих за този клапан той е с винт за регулиране Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #9 Отговорено 26 Юни, 2019 Това е гайка,развиваш и разкачаш рейката от маркуча. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NOVIQ 39 #10 Отговорено 14 Юли, 2019 Някой друг да се е сблъсквал с тези проблеми Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #11 Отговорено 14 Юли, 2019 Как почисти дросела свали ли го целия,IACV клапана почисти ли го ако имаш такъв ,ха виждам че си градски може и наЛС. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Daniel™ 13 #12 Отговорено 23 Юли, 2019 Дюзите имат едни малки филтърчета. Горе над О пръстена се намират. Погледни ги. Аз моите ги смених, оказа се че едва минава въздух през тях като надуя с уста. А новите не бяха така, минава си нормално въздуха като надуя. https://www.google.com/search?q=филтърчета+за+дюзи&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjXjqHuw8rjAhXn0qYKHaAQBKsQ_AUIESgB&biw=1280&bih=689#imgrc=XIMh7pLvaKeGJM: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове