baro 11 #1 Публикувано 21 Юни, 2019 Здравейте колеги, имам проблем със загряването на ЦРВ то B20Z. Проблема го направи преди два дена при изкачване на дълъг баир извънградско с включен климатик. Имам елм 327 в колата и мултимедия и си следя параметрите на мотора. Показваше 111 градуса и стрелката на таблото се беше вдигнала над средата. Спрях огледах за евентуални течове ,но всичко си е нормално , направи ми впечатление ,че в разширителното казанче антифриза е над максимума . Изчаках перките да спрат и пак да се включат и пак си спряха , и продължих по пътя като спрях климатика. Температурата се движеше от 90 до 97 градуса като зависи от натоварването . Колата е с ГИ и редуктора е вързан към парното . Термостата е сменян преди по малко от година. Чудя се дали е нормално или да почна да търся проблема като почна от капачката на радиатора и продължа нататък. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #2 Отговорено 22 Юни, 2019 Бих казал термостата, но пишеш, че е сменен, все пак го провери/ свари / да видиш колко е хода на клапана. Моя на сивика отваряше 3мм. и само натоварен с климатик тръгваше стрелката нагоре. Ориентирай се къде е проблема от това кога се е появил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
А. Д. 80 #3 Отговорено 22 Юни, 2019 Здравей, Възможно да е от ГИ и по точно от къде е свързан( има много писано за това), но много ми прилича на симптоми на гарнитура на глава(личен опит- имам същото ЦРВ и всичко започна така, има тема от мен). Дано не съм прав. Пожелавам ти да намериш проблема с най-малко главоболия. Безаварийно от мен Поздрави.😉 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
baro 11 #4 Отговорено 22 Юни, 2019 Така ,термостата е сменен както писах преди по малко от година . Малко преди зимата като захладня и ми изстиваше по баир надолу. Стария беше изметнат и не затваряше напълно. Газовата съм си я слагал лично и знам за проблема с прегряването когато редуктора е вързан на въпросния маркуч за байпаса. Вземам водата за редуктора с тройници от парното. Когато ми загря пипнах маркучите ,не бяха твърди . Вчера проверих за балончета в радиатора докато загрява ,няма наличие на такива. Нивото в разширителното казанче е еднакво . При загрял мотор се качва нивото и когато изстине се понижава . Днес ще пробвам с капачка и ще проверя новия термостат както каза колегата да го сваря и да видя как отваря. Имам и нов радиатор ,но се чудя да го сменя ли , този все още не е прокапал. Благодаря за съветите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1538 #5 Отговорено 22 Юни, 2019 (Редактирано) Нов термостат от общите поръчки 48 лв и оригинален антифриз. Чакам и аз моя от там пристига другото седмица.Термостата не отваря нужния дебит при натоварване, и по нанадолнище на свободна не реагира бързо за да затвори затова пада стрелката.Стрелката като застане по средата не мърда с точния термостат. Не оригиналния антифриз несъвместими с гумените съединения на Хонда бавно но сигурно ги разяжда малки гумени люспи запушват капачката двата и клапана и тя не действа. Редактирано 22 Юни, 2019 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #6 Отговорено 22 Юни, 2019 Колега няма нужда да го вариш термостата, просто карай няколко дни без него, все пак е лято. Капачката според мен работи правилно след като нивото в казанчето се качва и слиза. Виж перката дали включва когато загрява в повече.Радиатора може също да смениш само за проба след като ти е толкова мил Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
baro 11 #7 Отговорено 26 Юни, 2019 Проблема със загряването излезе от радиатора. Проверих термостата отваря се напълно в температурните граници. Капачка не съм сменял все още . Смених радиатора на климатика ,че беше в период на полуразпад и водния радиатор. Температурата не се качва повече от 95 градуса. Ще продължа да я наблюдавам тези дни как ще се държи . Но има видима разлика в охлаждането. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Beginner 2 #8 Отговорено 6 Юни, 2021 +1 за радиатора. Имах същия проблем с моята Хонда 128 коня, на газ. Смених водна помпа, термостат два пъти, капачка радиатор и проблема си стоеше. Накрая смених радиатора и всичко се оправи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 280 #9 Отговорено 6 Юни, 2021 Така де, той колегата е писал преди 2 години. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове