Jump to content
baro

Загрява под товар.

Recommended Posts

Здравейте колеги, имам проблем със загряването на ЦРВ то B20Z. Проблема го направи преди два дена при изкачване на дълъг баир извънградско с включен климатик. Имам елм 327 в колата и мултимедия и си следя параметрите на мотора. Показваше 111 градуса и стрелката на таблото се беше вдигнала над средата. Спрях огледах за евентуални течове ,но всичко си е нормално , направи ми впечатление ,че в разширителното казанче антифриза е над максимума . Изчаках перките да спрат и пак да се включат и пак си спряха , и продължих по пътя като спрях климатика. Температурата се движеше от 90 до 97 градуса като зависи от натоварването . 

Колата е с ГИ и редуктора е вързан към парното . Термостата е сменян преди по малко от година.

Чудя се дали е нормално или да почна да търся проблема като почна от капачката на радиатора и продължа нататък.  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих казал термостата, но пишеш, че е сменен, все пак го провери/ свари / да видиш колко е хода на клапана. Моя на сивика отваряше 3мм. и само натоварен с климатик тръгваше стрелката нагоре. Ориентирай се къде е проблема от това кога се е появил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

 

Възможно да е от ГИ и по точно от къде е свързан( има много писано за това), но много ми прилича на симптоми на гарнитура на глава(личен опит- имам същото ЦРВ и всичко започна така, има тема от мен).

Дано не съм прав.

 

Пожелавам ти да намериш проблема с най-малко главоболия. Безаварийно от мен

 

Поздрави.😉

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така ,термостата е сменен както писах преди по малко от година . Малко преди зимата като захладня и ми изстиваше по баир надолу. Стария беше изметнат и не затваряше напълно.

Газовата съм си я слагал лично и знам за проблема с прегряването когато редуктора е вързан на въпросния маркуч за байпаса. Вземам водата за редуктора  с тройници от парното. 

Когато ми загря пипнах маркучите ,не бяха твърди . Вчера проверих за балончета в радиатора докато загрява ,няма наличие на такива. 

Нивото в разширителното казанче е еднакво . При загрял мотор се качва нивото и когато изстине се понижава . 

Днес ще пробвам с капачка и ще проверя новия термостат както каза колегата да го сваря и да видя как отваря.

Имам и нов радиатор ,но се чудя да го сменя ли , този все още не е прокапал.

Благодаря за съветите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Нов термостат от общите поръчки   48 лв и оригинален антифриз.

Чакам и аз моя от там пристига другото седмица.Термостата не отваря нужния дебит при натоварване,   и по  нанадолнище на свободна не реагира бързо за да затвори затова пада стрелката.Стрелката като застане по средата не мърда с точния термостат.

Не оригиналния антифриз несъвместими с гумените съединения на Хонда бавно но сигурно ги разяжда малки гумени люспи запушват капачката двата и клапана и тя не действа. 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега няма нужда да го вариш термостата, просто карай няколко дни без него, все пак е лято. Капачката според мен работи правилно след като нивото в казанчето се качва и слиза. Виж  перката дали включва когато загрява в повече.Радиатора може също да смениш само за проба след като ти е толкова мил

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема със загряването излезе от радиатора. Проверих термостата отваря се напълно в температурните граници. Капачка не съм сменял все още . Смених радиатора на климатика ,че беше в период на полуразпад и водния радиатор. Температурата не се качва повече от 95 градуса. Ще продължа да я наблюдавам тези дни как ще се държи . Но има видима разлика в охлаждането.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 за радиатора. Имах същия проблем с моята Хонда 128 коня, на газ. Смених водна помпа, термостат два пъти, капачка радиатор и проблема си стоеше. Накрая смених радиатора и всичко се оправи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така де, той колегата е писал преди 2 години. :rolleyes:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...