Виктор Попов 0 #1 Публикувано 11 Юни, 2019 Здравейте,миналата година си закупих Сивик 7 ген,2001-ва,1,6,110 коня бензин-газ.Няколко месеца беше всичко ок,но в един момент ми се появи следният проблем: при загряване на колата,оборотите падат и двигателят изключва.Отварям капака,чакам я десетина минути "да охлади",паля и тръгвам.Понякога карам 10-15 км,понякога гасне и след 2-3-4 км.И пак процедурата отначало.Закачиха я на диагностиката и ми казаха свещи и датчик на колянов вал.Смених и двете - никакъв ефект.В момента пак е в сервиз,от който ми заявяват,че " тези хонди карали само с оригинален датчик" .Този който сложих аз е Delphi.Та питането ми е:някой сблъсквал ли се е с подобен проблем ? Истина ли е това за оригиналния датчик ? Ако да - откъде мога да си намеря такъв или да обикалям по моргите за втора употреба ? Възможно ли е гореописаният проблем да се дължи на друго ? Благодаря ви предварително ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Knoxville 151 #2 Отговорено 11 Юни, 2019 Ако караш само на бензин, гасне ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Виктор Попов 0 #3 Отговорено 11 Юни, 2019 Да,човек ! Няма никаква разлика ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zograffa 181 #4 Отговорено 11 Юни, 2019 Преди време на бензиново Ауди имах същия проблем,оказа се датчика на коляновия вал.Всички майстори ми казваха да си взема втора употреба от морга,така и направих и го продадох с него след 5 години каране без проблеми.Дори в магазините ми казваха,че освен оригинала друго няма да работи,като хората. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Knoxville 151 #5 Отговорено 11 Юни, 2019 На сестра ми Сивика, само че 1,7 дизел, не искаше да пали (много отдавна вече и не помня дали не искаше и да върти). С нов оригинален датчик заспа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Виктор Попов 0 #6 Отговорено 11 Юни, 2019 Зографа,май и аз ще отивам на морга пиниз ! Knoxville - колко пара беше новия ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 280 #7 Отговорено 11 Юни, 2019 Аз бих погледнал състоянието на бобина/комутатор и презапояване на главното реле. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hari :P 0 #8 Отговорено 13 Юни, 2019 Аз съм с 1.4 бензин и също така ми гаснеше като загрее. Смених датчик на колянов и разпределителен вал и до сега нямам ядове. Никой не ми е казвал за оригинален датчик или нещо подобно но беше към 100+ лева Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
derius 0 #9 Отговорено 14 Юни, 2019 В същото положение съм и аз , 30мин в града сега в жегите и гасне и няма палене докато не изстине. Смених датчик на колянов вал и пак същото на другия ден, датчика е втора употреба , но пък веднага да се получи същото е доста невероятно. Уж по кабели всичко е ок. Никаква идея какво да правя от тук нататък - излиза и грешка P1361, търсих в нета и няма единствен отговор какво е решението Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivailopp 291 #10 Отговорено 14 Юни, 2019 (Редактирано) Датчик на разпределителен вал се подменя( TDC сензор) Тия майстори дето ходите при тях, някои от тях не правят разлика между колянов и разпределителен вал. Как искате да ви решат проблемите?! Другото е електрически проблем по схемата на въпросния датчик, но това е малко вероятно. Втори дубъл. Редактирано 14 Юни, 2019 от ivailopp 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
richy74 3 #11 Отговорено 17 Юни, 2019 (Редактирано) Здравей ! Моята е сивик 5 серия американка правеше ми абсолютно същото оказа се комутатора смених и то с евтин корейски и вече 3 та година нямам проблем . ако имаш проблеми и с релето за запалване то понякога като дадеш на контакт няма да се чува помпата да нагнетява . релето се намира отляво под волана просто го сваляш и презапояваш защото се получават студени спойки. Правиш тези неща и си номер 1 ! Аз имах всички тези проблеми и благодарение на помоща на колеги тук във форума се справих сам , за което благодаря на всички . Надявам се да съм ти полезен Редактирано 17 Юни, 2019 от richy74 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #12 Отговорено 30 Октомври, 2019 Обсъждахме този въпрос преди години във форума -не помня точно темата ,но се сменяха датчиците на коляновия и разпределителния вал само с оригинални ,афтърмаркетните не се спогаждаха нещо един с друг ли ,с компа ли беше ,не помня . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове