Jump to content
mittaka7

Горд собственик на Legend 2006

Recommended Posts

Преди 5 часа, ceco_accord написа:

Това е положението.

Сипваш - караш / сменяш - караш.

Ти като старо куче в Хондите дай някакво инфо за смяна на ангренаж на колко км се правеше, че нещо ми е останало в главата че се правеше на 120к км ама не съм сигурен. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Мисля на максимум 100К

За повече съвети - виж ПДФ-а.

6.pdf

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лятото сменях на 100к, комплекта ролки, ремъци, водна помпа, гарнитури.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бултрако ми казаха днес 120к което ми се вижда нормален пробег все пак знаем какво е качеството на оригиналните части на Хонда.

Та сега реглажа първо като дойдат гарнитурите към края на месеца.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автоматът пази мотора - карай си.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След години вярна служба и безкомпромисно обслужване реших че е време за ново предизвикателство.

Много от Вас знаят колко го обичам този автомобил и колко внимание съм отделял за подръжката му.

Ще направя отстъпка за човек от форума или негов близък приятел за да остане колата при някой мераклия.

 

https://www.mobile.bg/obiava-11739190119469907-honda-legend

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, знам.

Пусни го и тук, в темата за продажба на коли.

Може някой наистина да продължи историята му във форума.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И с какво мислиш да я сменяш?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е най-трудният въпрос - поне за мен, въпреки че предложения има много.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като я взема ще ви я покажа.

Следете страницата 😃

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Spoiler

acura

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 9.04.2024 г. at 12:52, mittaka7 написа:

Симптоми при заминал долен носач на Легендата.

Най отчетливо се чува скърцане при легнал полицай,то е нещо между скърцане и търкане на гума или все едно се отваря стара врата,така скърца.

Просто да си знаете като замине носача.

При мен левия сдаде багажа.

Рециклирах ги и двата долни преди точно година и три месеца.

Сега си поръчах два нови за скромната сума от 566лв  на брой от БТ.Не разбрах обаче тва с ддс ли е или не.

Като ги сменя ще кача снимки и цени.

Хвала тебе! Точно тази информация ми трябваше, имам същите придадени аудио ефекти в аналогична ситуация от седмица, две. Днес тъкмо я паркирах в един гараж да се диагностицира дали е долен или горен, защото при друг оглед съмненията бяха за горен. Видимо всичко е наред, няма скъсано износено напукано и т.н. Ще допълня само че има и "посредствен" луфт (пуснат волан обира всички неравности) при каране по кофти път, както и съвсем леко теглене надясно при движение направо и спиране.

 

На 30.04.2024 г. at 11:00, mittaka7 написа:

Смених ги долните носачи и от двете страни днес в БТ

 

... въпросните подържат ли се в наличност или се чака х-време за доставка?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обикновено долните сдават багажа че натоварването е най голямо при тях.

Шарнирите също трябва да се погледнат там при който си я закарал.

Бултрако нямат нищо налично за тази кола всичко е с поръчка до две седмици пристигат.

  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, момчето каза че е прегледало обстойно и са тампони на стаб. щанга и кормилни накрайници (десни), което може би обяснява и дърпането и скърцането.

 

На 13.02.2025 г. at 19:32, mittaka7 написа:

Шарнирите също трябва да се погледнат там при който си я закарал.

За шарнирите на носачите ли става дума? Те не са ли в едно с носача или подлежат на подмяна. 

 

ПП. Извинявам се че разводяням неправилна тема. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да с носача са заедно.Ако ги рециклираш можеш и тях да направиш.Аз така ги правих преди години.

Кормилните накрайници са им едни от детските болести по окачването не е драма и не са скъпи.

Успех

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бонус от мен за новия собственик

 

 

20250221_171725.jpg

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Легендата е продадена!

 

 

Редактирано от mittaka7
  • Харесвам 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ейй най- после отърва се........ шегувам се разбира се !

Честито на новия собственик- със Здраве да си я ползва, а на теб- успех с намирането на новата. 

Поздрави  

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоре, твоят човек ли я взе?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вие сякаш гарсониера продавате.. :D Не ставайте роби на вещите си, макар че е хонда.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То тоз модел си е, ама в малък квартал - сите съседи се познават. ;)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам и аз ама не съм дорасал..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, ceco_accord написа:

Жоре, твоят човек ли я взе?

Здрасти, нямам представа кой е новият й собственик. Поздрави 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От мен адмирации, че достойно поддържаше Легендата и честито за следващото Л!

Докато ти е прясна предната Л, споделяй сравнения с новата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
1 hour ago, mittaka7 said:

„Легенда в пенсия, хибрид в играта“


Честито за новата придобивка, наистина е уникален автомобил! Според мен е отличен избор и определено е ъпгрейд на Легенд-а. Моля те, сподели повече детайли и първи впечатления от колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честото и поздравления за избора! При SUV модата в последните години този седан определено прави впечатление. Ако не се лъжа е с техника на Камри - четири цилиндъра и CVT, но много по-луксозен.

Как е като динамика?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликите са огромни – това са две коренно различни коли с напълно различна философия.

 

В един и същи клас са луксозни седани,но разликата от 15 години си оказва влияние.

 

Хондата е спортна, директна и мощна, с V6, който звучи страхотно, и AWD, което дава невероятно сцепление. Воланът е по-тежък, пътното поведение – по-остро, усещането е като за спортен седан, който ти дава увереност да натискаш. Но в същото време е по-шумна, по-твърда и разходът ѝ е солиден.

 

Лексуса от друга страна, е тих, спокоен и изключително комфортен. Хибридната система работи плавно, а разходът е 5.7л/100 км за момента – което си е разлика от друга вселена спрямо Legend. Окачването е по-меко,поема неравностите много по добре шумоизолацията е много по-добра, и в града, и на магистралата. В спортен режим има достатъчно динамика, но липсва ръмженето на VTEC и пъргавината на V6.

CVT кутията бях резервиран към нея,но се оказва,че работи перфектно,нямам никакви забележки..засега:)

 

Ако Legend е кола, която те кара да натискаш и да се кефиш на всяко ускорение, Lexus-ът е кола, която те кара да се отпуснеш и да пътуваш спокойно. Вече е въпрос на вкус кой стил на шофиране предпочиташ.

 

 

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти е честита, и да минеш мнооого километри с нея!

Един приятел има абсолютно същата от нова, вече е 6-7 годишна и през лятото беше на 480 000 хиляди мили, кара я такси в Чикаго. Като ми каза какво е сменял и какви ремонти е правил не му повярвах, само някакви дреболии и консумативи за 3 - 4 хил. долара за цялото време и километри, масло, филтри, гуми, крушки, ремъци, ролки, накладки и подобни са отделно. Специално му зададох въпрос за проблеми с батерията, всичко е перфект и от тази гледна точка. Може би условията при които се кара, са най-благоприятни и щадящи мотор, батерия, кутия. За пътищата им обаче казва че са като нашите почти, тъй че возията си се скапва от време на време, сменил е два носача и 4 амортисьора, някакъв датчик за дистроника 1000 пари и няколко други неща.  Масло само оригинално на Тойота 0W20 и смяна на 10к мили, и все още я кара с такова но казва че в последно време долива по 1 литър от смяна до смяна. Сега вече не знам на колко мили е станала, но април месец ще я докара и ще я разгледам на живо пък и ще я пробвам.

Кутията в хибридите на Тойота не е CVT,  още от времето на Приус измислят една уникална трансмисия която кръщават e-CVT, което е съвсем друго нещо и при добра поддръжка надживява всичко в колата. Хонда също ползва такива кутии за някой от хибридите си. 

Та обслужи си колицата и да си я караш с кеф!

ПП - не знам дали този двигател работи с цикъл Аткинсън-Милър, Тойота отдавна залага на тази концепция.

Редактирано от CCord
  • Харесвам 1
  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита нова придобивка и от мен!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и много безаварийни километри с новата кола! Поздрави 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 10 часа, mittaka7 написа:

Ако Legend е кола, която те кара да натискаш и да се кефиш на всяко ускорение, Lexus-ът е кола, която те кара да се отпуснеш и да пътуваш спокойно. Вече е въпрос на вкус кой стил на шофиране предпочиташ.

Амии честно казано, предпочитам и 2-та. :)

Преди години си мислех, че човек с времето уляга ментално.

Но и от колата зависи.

По повод цитата (през годините) мога да споделя че Акорд-а си 6 2.0 АТ карах лежерно, но той толкова си можеше, а и с малко дете е друго някак.

После минах на Акорд 7 2.4 АТ. Тва джелезо ме държеше в напрежение и все гледах да го държа в тонус, често излишно, ама беше някак живец.

Сега с Леджо предимно съм като с Акорд 6, но и страстта от следващият не е угаснала. Тва V6 може "и 2 и 200" и не му дреме, та всичко зависи от мене. ;)

Но Лекса е по-модерна кола - спор няма, а спорта не е всичко, макар да се чувстваш жив.

Но при сегашният трафик и инфраструктура, мощната кола почти няма къде да е бърза, макар че много помага, срещу (според синковеца) "някой дето ми пречат". :)

Да си пазиш Лекс-а от дупки и простаци, а тъмният цвят ще иска повече грижа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   1 потребител

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...