Jump to content
Deyan Angelov

Разположение на газовата бутилка при Sedan

Recommended Posts

Здравейте, колеги,

 

Бих искал да споделите, как ви е монтирана газовата бутилка(ако може със снимки), тъй като се разколебах на варианта с тороидална бутилка.

Доводите са ми следните:
- Вариант 1 - ако използвам тороидална, забравям за резервна гума, тъй като е 17-ка и е голяма и ще заема доста от багажника.

- Вариант 2 - ако използвам бутилка тип буре(този вариант все повече ми допада), ще заеме само едната седалка, която може да се сваля, а другата ще остане свободна(за ски или други неща, които са по-дълги).
Също така, към Вариант 2, някой слагал ли е странично, зад стопа 30 л. бутилка.

 

Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля да се спра на Вариант 1, че е най чисто изпълнение и всичко е скрито, а и бутилката ще е с голяма съвместимост.

А за резервна гума или сгъваема или spare kit ще взема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам много извънградско и не мога да се лиша от резервната гума... за мен е прекалено голям риск за главоболия. Затова 30л зад стопа. Зарежда се често обаче, но за 2.0 двигателя е ок и изкарва около 300 км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Би ли споделил снимка?

Редактирано от Deyan Angelov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

55л бойлер в седан акорд 8.

Все още има достатъчно место за товари. Багажника е дълбок,дефакто рядко би сложил нещо близо до седалките,защото се налага да се навреш в него за да го извадиш после,което си е неприятна процедура :D

IMG_20190514_210741.jpg

IMG_20190514_210729.jpg

Редактирано от BOKLUK_CHOVEK
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Също така приставката за зареждане се събира без проблем при капачката за зареждане на бензин. Да знаеш,че там става супер и да не ти направят някоя цигания.

Моята приставка я държа постоянно завинтена там,капака се затваря без проблеми.

IMG_20190515_115400.jpg

Редактирано от BOKLUK_CHOVEK
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

А няма опасност, така ще е :)

Редактирано от dindin
Предходно мнение не се цитира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 16 часа, BOKLUK_CHOVEK написа:

55л бойлер в седан акорд 8.

Все още има достатъчно место за товари. Багажника е дълбок,дефакто рядко би сложил нещо близо до седалките,защото се налага да се навреш в него за да го извадиш после,което си е неприятна процедура :D

IMG_20190514_210741.jpg

IMG_20190514_210729.jpg

 

Хубаво даваш акъл,ама тоя монтаж може да мине преглед само в Горно Нанадолнище...:).

Идеята на тези гофри е като се пръсне нивомера ,газта да излезе през тях извън купето.При теб са монтирани само за парлама.Там се монтират скоби...трябва да имаш щутцери и в багажника и да се уплътнят идеално...

 

Я да видим ползите от бойлера написани подред:

1.Забранена за ползване в половината ЕС.по гореописаните причини.Никога не може да се осигури дебит за изтичане на много газ за кратко време извън колата.Гофрите стареят и се късат.Трябва да се подменят на всеки 2 години.Под налягане се пръскат и пълнят колата с много газ.Това е невъзможно да се случи при тороидална бутилка.Там отвора в пода е 60мм.

2.Добавено 75кг живо тегло в задната част на автомобила.Защо това е проблем? Пружините са смачкани,нарушава се баланса на спирачното усилие,

3. Камшичен удар при всеки завой.Газта винаги се намира в равновесно състояние течна/изпарена фаза в зависимост от тепературата.Вътре няма сепаратори и при конкретния монтаж имаш люшкане на течната фаза в двата края .Това се усеща с задника на всяка рязка маневра.

4.Шумен нивомер.При полупразна бутилка нивомера трака на всяка дупка.По последни статистики дупките са на всеки 1 метър :)

5 .Висок център на тежестта.Разликата в монтажите е 40 см. При критичен завой задницата се мъчи да отлепи предницата от пътя и то с удар.

6.Конденз в купето.При зареждане  бутилката кондензира влагата в околния въздух.Това всичкото вода ти капе в багажника на мокета.Дъното след време

гние ако не се вземат мерки.

 

Та като се замислиш по добре да си купиш нови гуми и да изхвърлиш бойлера...

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Markony, бутилката умишлено съм я сложил там,защото

1.Ще имам резервна гума на предвиденото фабрично место за това

2. Бутилката събира повече газ.Имам друга кола с малко бутилка и повече не искам да имам такава и да търся бензиностанции постоянно.

3. Дълбочината на багажника ми,на мен лично ми е безполезна,няма какво да слагам там,ако не беше бойлера за газ най-вероятно щех да сложа 12" бас туба. Но предпопитам обемна бутилка с газ,казах защо.

 

Всеки сам си решава според личните си виждания и според нуждите си. Колегата искаше снимки на бойлер в багажника - дадох му.Да прецени кое го устройва него.

 

Ако все пак е наистина стане чааак пък такава драма,както го описа ти  за тази бутилка :D,винаги мога да я сменя за 50-60лв с такава за резервната гума.А тези "камшични удари,нестабилности в завой" и другуте неща не съм ги усетил нито на тази кола нито на другите 3 на газ които имам :D

Редактирано от BOKLUK_CHOVEK
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И какъв е проблема да си носиш резервната в багажника, дори може да не и фиксираш мястото и пак ще заема по малко място от бойлера отзад, и пак ще си по спокоен при случка. Аз например  дори не шофирам с резервна гума, първо си имам оригинален комплект с компресор и пяна, за всякакви такива случаи, отделно ако нося патерицата, то тва се случва при пътувания на далечни разстояния, през останалото време е заеб*на в мазата. Не знам колко гуми сте пукали, и къде карате, за 12 години аз съм пукнал 1 гума, и то си беше моя грешка, разбира се говорим за гуми, които се сменят на 4 сезона, а не се карат криви и изтъркани докато се случи лошото. В крайна сметка всеки си преценява, просто явно аз не виждам логика в избора на някои колеги. 

Редактирано от sashua
  • Харесвам 1
  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш акт за липса на резервна гума? Адвокат имаш ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Нямах резервна и оттам се почна едно звънене на СБА, защото имам безплатна пътна помощ. Ако имах резервна, щях да си я монтирам и хич да не се занимавам нито с тях, нито с гадните застрахователи.

Редактирано от dindin
Предходно мнение не се цитира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...