V Kolev 14 #1 Публикувано 3 Май, 2019 Здравейте! Появи се странен проблем при работа на пропан-бутан. АГУ не е инжекцион. При тръгване всичко е наред – палене на бензин, след загряване преминаване на газ - при мен става като вдигна оборотите около 3000 , независимо колко е загрял двигателя, но аз изчаквам да се вдигне термометърът. След известно време – нелогично и неопределено 5, 20, 30 …. минути диодите на панела показващ количеството газ и на какво гориво работи в момента колата изгасват за секунда и после всичко светва – както при стартиране и продължава да работи на бензин. След форсиране до 3000 оборота отново минава на газ до следващо повторение на изгасване и преминаване на бензин. При изгасването на диодите арматурното табло се държи като при работещ двигател – не светват индикаторите както е при старта. Вероятно двигателят продължава да работи , но по някаква причина преминава от газ на бензин или се получава някакъв рестарт на АГУ /ако е възможно такова/. Моля, ако някой е имал подобен проблем да сподели опит с решаването му. Благодаря на отзовалите се и успешен ден на всички във форума! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #2 Отговорено 3 Май, 2019 Компютъра на газовата и някой датчик.Закарай я на диагностика при газаджия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tony® 100 #3 Отговорено 3 Май, 2019 Компютъра на газовата-АГУ не е инжекцион т.е. няма.Филтъра да не си сменял скоро и да е задръстен?Връзките на кабелите към ключа и/или самият ключ.Ако не си наясно по-добре да я погледне газаджия(ако може да е и момъка,инсталирал АГУ-то ще е най-добре ). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
V Kolev 14 #4 Отговорено 3 Май, 2019 Благодаря за отговорите! Явно ще търся сервиз за газ. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Eks 6 #5 Отговорено 4 Май, 2019 Най добре сложи газов инжекцион, моята я купих с обикновено газово но правеше проблеми при скорост над 50 км като я пусна по инерция гаснеше заради обедняването на сместа, също така зимата като караш на скорост по инеция светваше чека и оборотите и безобразно се губеха колата гасне работи като на 2-3 цилиндъра. Налагаше се да я оставям да работи на бензин на място по 20-на минути на бензин за да си оправи оборотите. След смяната на газовото всичко се оправи. Сега съм с полски газов инжекцион който е към 500 лв и съм доволен, наливам и карам. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #6 Отговорено 4 Май, 2019 Ключето със светодиодите оставя без захранване.Поставено е от аматьор,който е увивал жичките без да ги запоява най-вероятно..... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #7 Отговорено 4 Май, 2019 (Редактирано) ^ Дам, възможно е да е проблем с тока. Аз имах сходен проблем с АГУ, при неравности губеше ток. Оказа се големия бушон за газовата (изпарителя) - имаше нагар (да не кажа, че обувката се беше почти стопила) и губеше контакт при тръскане. Един път на един завой в Красна Поляна направо си изгасна ... Провери си бушона (при мен беше 10А или 15А) и кабелите, които идват от акумулатора за газовата. Редактирано 4 Май, 2019 от dindin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
V Kolev 14 #8 Отговорено 10 Май, 2019 До сега проблемът не е открит . Според писаното по-горе от отзивчиви колеги притегнах и прегледах всички кабели около АГУ и не забелязах нищо разхлабено или прекъснато. После около 500 км не се прояви. Не знам какво да мисля -дали без да искам съм го отстранил или просто не се е проявил по друга причина. Продължавам наблюдението и при допълнителна информация ще я споделя тук. Благодаря за съветите и успешен ден на всички! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове