Petargazdov89 4 #1 Публикувано 24 Април, 2019 (Редактирано) В момента на подаване на газ гейта на турбото не се отваря на 100%.... Редактирано 24 Април, 2019 от Zlatozator "Помощ", "проблем" и тем подобни не говорят никому нищо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petargazdov89 4 #2 Отговорено 24 Април, 2019 Карам но с турби не както трябва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petargazdov89 4 #3 Отговорено 24 Април, 2019 Някой да има идея нещо става с гориво, въздух, вакум който да дръпне клапана на турбото.... Първоначално вдига клапата и веднага пада при подаване на газ... Accord 2.2 140 2007г Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1556 #4 Отговорено 24 Април, 2019 Близо си до Маркони закарай я да я види тази кола докато не се потрошила цялата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petargazdov89 4 #5 Отговорено 24 Април, 2019 Говорил съм с човека каза че се занимава с бензин като цяло всичко си е наред на колата не съм сменил малко неща не са фрапиращи но просто е много мудна развърта след 2500 3 000 обрата както трябва и с мой приятел майстор остановихме че клапана на турбото не се влияе от вакум който се създава и остава до някъде отворен което не е добре... Механично хо дърпахме да е отворен при подаване на газ всичко е добре но нещо го кара да се затваря.... Имаме предположение, че може би е недостиг на въздух и от там на по малко гориво до 60 80 100 км го няма това усещане за залепяне при подаване на газ развърта се към 120 и нагоре и пак не се знае целия потенциал ли е.... Така си го обяснявам.... На диагностика няма грешки дебитни на всичко е както трябва според майстора който я закача.... Но не се знае дали наистина чете нещата както трябва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KrIv 32 #6 Отговорено 25 Април, 2019 (Редактирано) След запалване актуатора издърпва шпилката около сантиметър. Това е макс наситеното състояние на турбината. Ако не е пипана де. След потегляне леко разтоварва и в зависимост от натоварването на мотора този актуатор разтоварва или не турбината поддържайки исканото налягане в колектора. За да е точна диагностиката трябва да се мери нивото на вакуума към соленоидният клапан,който управлява актуатора на турбината и след него. Ако имаш теч на вакуум преди него,много неща ще са объркани и колата ще е в ужас. Като за начало може да направиш една добра диагностика на налягането което поддържа турбината в колектора в графичен вид и да я качиш тук за да се умува имаш ли проблем там или не. Сигурен ли си че дебитомера е добре? Редактирано 25 Април, 2019 от KrIv Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
benjamin4o 25 #7 Отговорено 26 Април, 2019 На 25.04.2019 г. at 3:00, KrIv написа: След запалване актуатора издърпва шпилката около сантиметър. Това е макс наситеното състояние на турбината. Ако не е пипана де. След потегляне леко разтоварва и в зависимост от натоварването на мотора този актуатор разтоварва или не турбината поддържайки исканото налягане в колектора. За да е точна диагностиката трябва да се мери нивото на вакуума към соленоидният клапан,който управлява актуатора на турбината и след него. Ако имаш теч на вакуум преди него,много неща ще са объркани и колата ще е в ужас. Като за начало може да направиш една добра диагностика на налягането което поддържа турбината в колектора в графичен вид и да я качиш тук за да се умува имаш ли проблем там или не. Сигурен ли си че дебитомера е добре? За кой соленоид говориш,горния или долния,който е към дроселовата клапа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KrIv 32 #8 Отговорено 26 Април, 2019 На 25.04.2019 г. at 4:00, KrIv написа: ...трябва да се мери нивото на вакуума към соленоидният клапан,който управлява актуатора на турбината... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 177 #9 Отговорено 26 Април, 2019 Аз залагам на дебитомера, че отчита по-малко количество въздух и компа подава по-малко гориво. Трябва да се видят живите данни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BatNasko 10 #10 Отговорено 27 Април, 2019 Следя темата, че и при мен се случват някакви аномалии и ще я закачам другата седмица да видим какво ще е. :) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petargazdov89 4 #11 Отговорено 29 Април, 2019 (Редактирано) Сега е за смяна на спукан испускателен колектор според майстора губи газове за турбото в ниските и от това е проблема но много ме съмнява, че не е от него ще пиша пак по темата след някакъв резултат Редактирано 29 Април, 2019 от Petargazdov89 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BatNasko 10 #12 Отговорено 2 Май, 2019 На 27.04.2019 г. at 13:20, BatNasko написа: Следя темата, че и при мен се случват някакви аномалии и ще я закачам другата седмица да видим какво ще е. Това извадих като грешка. Абе уж за сега си върви колата. Може и аз да си въобразявам, защото се качих от 30 годишна кола с 90 коня на тази и в началото ми се струваше самолет Сега просто си върви доволно. Те така с конете 90...140...200....300... колкото повече, толкова повече Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petargazdov89 4 #13 Отговорено 2 Май, 2019 Та от какво е породена тази грешка и само с исчистване ли се оправи или има някакви друга интервенция Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
benjamin4o 25 #14 Отговорено 2 Май, 2019 Преди 4 часа, BatNasko написа: Това извадих като грешка. Абе уж за сега си върви колата. Може и аз да си въобразявам, защото се качих от 30 годишна кола с 90 коня на тази и в началото ми се струваше самолет Сега просто си върви доволно. Те така с конете 90...140...200....300... колкото повече, толкова повече Бушон номер 22 провери 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BatNasko 10 #15 Отговорено 2 Май, 2019 Преди 5 часа, benjamin4o написа: Бушон номер 22 провери Ще погледна утре, че чак сега видях Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petargazdov89 4 #16 Отговорено 6 Май, 2019 Сменен испускателен кулектор двигателят работи по-тихо тествах на по дълъг път турбото си реагира нормално.... На разстояние от 200км всичко е пей сърце спирам на отбивка за кафе загасям... Паля и при подаване на газ се усеща как или гориво не достига или въздуш понеже на 2ра 3та при подаване на газ турбото почва осезаемо да реагира след 2500 оборота Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petargazdov89 4 #17 Отговорено 6 Май, 2019 Тази сутрин за работа паля колата всичко си е в нормите... Нзн на какво се дължат тези аномалий Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове