svetoslav05 0 #1 Публикувано 16 Април, 2019 здравейте, забелязах, че моето cr-v 2.2 не набира плавно над 2000оборота ( напира много бавно и на тласъци. тръгва спира тръгва сприта.. ) Всякаш нещо го души здраво и го пуска за по 2 сек. На таблото няма никаква индикация нещо да се случва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Радо82 40 #2 Отговорено 17 Април, 2019 първо смени ако не е сменян горивния филтър, съединителя ако приплъзва точно така се случва както го описваш 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svetoslav05 0 #3 Отговорено 25 Април, 2019 смених масла и филтри - никакво подобрение. Закарах я в два сервиза ( уж разбирачи ) и в двата не успяха да ми дефинират проблем.На диагностиката не излиза нищо като грешка. Съединителя преплъзваше много леко, но ме обеждават, че няма как да е от него. Сега се чудя да го сменям на сляпо или да ходя в Бултрако. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1845 #4 Отговорено 25 Април, 2019 Огледай за сцепвания , маркуча/гофрето от въздушния филтър, към всмукателния колектор. Също кулера и въздушните пътища, до и от него. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zograffa 181 #5 Отговорено 25 Април, 2019 (Редактирано) Добре де,съединителя така или иначе трябва да го сменяш,най-вероятно и демпфер.Почни от там и ако не се оправи продължавай нататък.Това,като малко приплъзване е,като "малко бременна",щеш нещеш трябва да го сменяш,сам няма да се оправи.Да добавя,че феродовия диск се монтира със специален инструмент,ако го поставят просто така след 20-30000км.ще го играеш същия филм. Редактирано 25 Април, 2019 от zograffa 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Svilen82 1 #6 Отговорено 22 Февруари, 2021 Почисти дибитомера. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 474 #7 Отговорено 24 Февруари, 2021 Много неща може да са, щом си сигурен, че си сменил горивния филтър. Търси майстор, че всичко е като свински черва при дизела Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mys7Ic 14 #8 Отговорено 25 Февруари, 2021 Като е запушен филтъра за твърди частици пак може да се получи като при теб. Образува се много високо обратно налягане и ще развалиш турбината ако така караш. На диагностика на живи данни може да се види какъв е проблема. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niksi 75 #9 Отговорено 25 Февруари, 2021 Off Topic Трето мнение вече чета, а човека от две години не е влизал във форума, може и колата да е продал вече или отдвана да си е решил проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 474 #10 Отговорено 25 Февруари, 2021 Да бе верно 😄 Ми то кой да гледа дати. @Svilen82 е виновен, че е изровил темата от дълбините . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Svilen82 1 #11 Отговорено 27 Февруари, 2021 Видях ама късно.И без това неразбрахме от какво е проблема и как го е отстранил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове