Jump to content
svetoslav05

Не набира плавно над 2000 оборота - 2.2 дизел

Recommended Posts

здравейте,

забелязах, че моето cr-v 2.2 не набира плавно над 2000оборота ( напира много бавно и на тласъци. тръгва спира тръгва сприта.. ) 

Всякаш нещо го души здраво и го пуска за по 2 сек. На таблото няма никаква индикация нещо да се случва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

първо смени ако не е сменян горивния филтър, съединителя ако приплъзва точно така се случва както го описваш

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

смених масла и филтри - никакво подобрение.

Закарах я в два сервиза ( уж разбирачи ) и в двата не успяха да ми дефинират проблем.На диагностиката не излиза нищо като грешка.

Съединителя преплъзваше много леко, но ме обеждават, че няма как да е от него.

Сега се чудя да го сменям на сляпо или да ходя в Бултрако.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Огледай за сцепвания , маркуча/гофрето от въздушния филтър, към всмукателния колектор.

Също кулера и въздушните пътища, до и от него.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де,съединителя така или иначе трябва да го сменяш,най-вероятно и демпфер.Почни от там и ако не се оправи продължавай нататък.Това,като малко приплъзване е,като "малко бременна",щеш нещеш трябва да го сменяш,сам няма да се оправи.Да добавя,че феродовия диск се монтира със специален инструмент,ако го поставят просто така след 20-30000км.ще го играеш същия филм.

Редактирано от zograffa
  • Харесвам 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почисти дибитомера.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много неща може да са, щом си сигурен, че си сменил горивния филтър. Търси майстор, че всичко е като свински черва при дизела 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като е запушен филтъра за твърди частици пак може да се получи като при теб. Образува се много високо обратно налягане и ще развалиш турбината ако така караш. На диагностика на живи данни може да се види какъв е проблема. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Трето мнение вече чета, а човека от две години не е влизал във форума, може и колата да е продал вече или отдвана да си е решил проблема. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе верно 😄 

Ми то кой да гледа дати. 

@Svilen82 е виновен, че е изровил темата от дълбините .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Видях ама късно.И без това неразбрахме от какво е проблема и как го е отстранил.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...