Jump to content
flame79

CR-V 2 бензин 2002-2004г ЕВРО3 или ЕВРО4 категория?

Recommended Posts

Здравейте колеги!
Притежавам CR-V бензин 2,0 първа регистрация 16.03.2004г.
Вписано е в големия талон че е с ЕВРО3 категория.
При проверка навсякаде в интернет ми дава че е ЕВРО4.

№ на двигател RD8K20A43014232

VIN SHSRD87604U214171

От БУЛТРАКО ми издадоха удостоверение че колата е ЕВРО3 категория. На въпроса ми сигурни ли са в това ми беше отговорено че колегата издал удостоверението е професионалист.

Разликата между двете категории е 24лв (с отстъпката ~30лв) по малък данък на година в полза на ЕВРО4 (97лв ЕВРО4  срещу 121лв ЕВРО3).
Моля за мнение или коментар на ситуацията. 

Редактирано от flame79

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах такава и в документите от чужбина пишеше Евро 3, съответно и в българския талон записаха Евро 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз малко встрани, но пък се спазва генералната линия.

Имах подобен казус, само,  че за конски сили, записани в талона на колата.

В  Софийския Кат от 1ви до 5ти канал са с едни каталози(шваке), а от 6ти до края с други, в първите 5 колата ми се водеше 65коня, в останалите 98к.с.

В действителност беше 62! А я бяха писали 98. Разликата усетих, чак когато отидох да си плащам данъка и се облещих на сумата -отказах да  платя и отидох в Кат да се разправям.

Отидох добре подготвен с нагледни материали за конете под капака ми, но мастити капитани отсякоха - искаме сертификат от представителството!

Тогава още имаше такова на Дайхатсу и понеже колата беше купена от Англия, тука не можаха да намерят нищо за нея, та писаха до Япония.

Отговориха! 62к.с. и със сертификата на каналите, мастите капитани позеленяха, но поправиха талона.

Та, след като от представителството в БГ са ти дали тапия за Евро3, 10 ризи да си скъсаш пред ония, никой няма да ти смени талона и да пише Евро4!

Редактирано от zmiata29

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото знам преди феиса са евро 3 след феиса евро 4 (втора генерация).Моята е феис и в талона е вписано евро 4, но данъка ми е 120 на колега със абсолютно същата кола му е 97.Аз със кои да се разправям?

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм на мнение ,че само фейсливта на двойката се водят Евро 4.Мойта я регистрирах ноември мин.година и е Евро4, първа рег. е 22.05.2007(от последните црв 2) и платих данък 170,63 лв с 5%отстъпка.,това за Варна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво не ми позволява да се съглася с ЕВРО3-то?
Имам колега с Mazda 6 2.0 бензин модела 2002-2005 (не фейс лифт 141hp, фейс лифт е 2005-2007 147hp), закупена миналата година.
Обаче дата на първа регистрация 2005 и с ЕВРО4 в талона само заради годината на първа регистрация. Двигателя и катализатора му са от 2002-2005 еднакви.
Ако му беше първа регистрация 2004 щеше да е ЕВРО3 - това е моя хипотеза. Както и CR-V-то ако беше 2005 щеще да бъде ЕВРО4.
Ето и техническата спецификация на CR-V-то предоставена ми от ХОНДА срещу 36лв с ДДС.
На него никаде не виждам да пище ЕВРО категория но пък има емисиите за изгорели газове, който съм съпоставил със съответните изисквания на ЕВРО3 и ЕВРО4 стандарта( достъпни навсякаде в интернет), като веднага се вижда че CR-V-то отговаря на ЕВРО4 с стойности 2-3 пъти по ниски от необходимите за ЕВРО4.

            CR_V        ЕВРО4     ЕВРО3    
CO      0,5820     1,0           2,3    
HC      0,0360     0,10         0,20
Nox    0,0220     0,08         0,15

Интересно колеги с ACCORD, (който е по масов модел и със същия двигател) от 2005 преди фейс лифт дали са ЕВРО4 ( 100% съм сигурен че са ЕВРО4), щото двигателя и катализатора са си все същите като от 2002-2005.

IMG_1799.thumb.JPG.0a4f6a59b469200b78f210c593fa8079.JPG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много правилно разсъждаваш. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обаче на документа, който си постнал пише ясно в точка 46.1 direttiva 2001/1 CE. което за твое съжаление е Eвро 3. За пример моя Акорд с к20а6 двигател е direttiva 2001/100/CE-B, което се превежда на български Евро 4. Колко лесно би било и в КАТ да можеха да си превеждат:ranting:

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 4 часа, vespa написа:

Обаче на документа, който си постнал пише ясно в точка 46.1 direttiva 2001/1 CE. което за твое съжаление е Eвро 3. За пример моя Акорд с к20а6 двигател е direttiva 2001/100/CE-B, което се превежда на български Евро 4. Колко лесно би било и в КАТ да можеха да си превеждат:ranting:

За да не отварям нова тема, питам и се извинявам за офф-а : в крайна сметка, колега, к20а6 коя категория го вписаха в Бултрако? Питам, за да знам заслужава ли си разправията за 30 лв годишно. Нов талон и документ от тях са 60. Благодаря!

Редактирано от ivailopp

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бултрако нямам представа, с чужда регистрация съм. 

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега катализаторите са различни на преди и след феиса незнам дали вътре са различни или само начина на връзка, но като търсих да копувам бяха с отделни парт номера и от преди феиса наестава на феис и обратно.Може там да има нещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фейсът може да е със същия двигател (К20А4), но има разлика в катализатора и ламбдите, а и не само.

Отделно:

image.png

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги да не отварям нова тема .На мойто ЦР В 2004 год имам пълната сервизна история

от закупуването и.На год. прегледи на графа  Test Class пише 4 

означава че е ЕВРО 4 или?

IMG_20190320_093111.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не.

 

Class 4

  • Three-wheeled vehicles more than 450kg ULW – category L5 Quadricycles – category L6 or L7
  • Cars and Taxis – category M1
  • Minibuses, motor caravans, dual purpose vehicles and ambulances up to 12 passenger seats – category M1 or M2 American pickups up to 6500kg DGW
  • Goods vehicles not exceeding 3,000kg DGW – category N1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...