benjamin4o 25 #41 Отговорено 23 Март, 2019 преди 19 минути, JHM написа: Така е и не мога да си представя,какво би ме накарало (и защо) да сипвам в двигателя такива гадости...! да си недоволен отмашинката си Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #42 Отговорено 23 Март, 2019 На 22.03.2019 г. at 13:35, benjamin4o написа: хонда моторите не приемат много много такива неща Не мисля, че и другите приемат точно такива неща. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
benjamin4o 25 #43 Отговорено 23 Март, 2019 преди 27 минути, dindin написа: Не мисля, че и другите приемат точно такива неща. изрядни не но строшени да,повярвай има много 20+ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Takumi Fujiwara 407 #44 Отговорено 23 Март, 2019 Преди 1 час, benjamin4o написа: изрядни не но строшени да,повярвай има много 20+ Пак не е хубаво! По-добре доливай, ако трябва един литър на 500 или 1000 км, но не наливай добавка. Същото важи и, ако имаш течн от охлад. система, да наливаш от онези прахчета. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
benjamin4o 25 #45 Отговорено 23 Март, 2019 Преди 2 часа, Takumi Fujiwara написа: Пак не е хубаво! По-добре доливай, ако трябва един литър на 500 или 1000 км, но не наливай добавка. Същото важи и, ако имаш течн от охлад. система, да наливаш от онези прахчета. нали се сещаш след 10 000 км = на приблизително 10 литра масло какво ли ще е във мотора вътре знаеш ли? да неможеш да запалиш после на таратайката каквото и да сложиш е таратайка по-нависоко няма да се издигне, но на кола до 15 години..все пак зависи през какви ръце е минавала но все пак Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Takumi Fujiwara 407 #46 Отговорено 23 Март, 2019 Колега, по принцип мотор, който гори и 1л на 1000 км е за основен ремонт, но пак казвам - по-добре да се долива масло, докато се направи ремонта, отколкото да му се хакат добавки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Accord 8 7 #47 Отговорено 28 Март, 2019 Взех колата днес. Сменили са маслото с 0w20 и виенето е доста понамаляло. Увериха ме , че след няколко хиляди и това ще изчезне . Надявам се да е така . Ще видим какво ще се случи . 1 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Takumi Fujiwara 407 #48 Отговорено 29 Март, 2019 Колега, какво масло като марка са ти наляли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Accord 8 7 #49 Отговорено 29 Март, 2019 Не го знам ама има емблема на Хонда върху тубите. 0w20 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DAN_DAN 406 #50 Отговорено 5 Април, 2019 На 29.03.2019 г. at 14:49, Accord 8 написа: Не го знам ама има емблема на Хонда върху тубите. 0w20 Там е истината. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 929 #51 Отговорено 7 Април, 2019 Имам над 10 смени на двигателно масло със Сумолюб и Фюлерин на Бардал. 5 пъти в скоростни кутии, на различни Хонди и една на Мерцедес със Сумолюб. Виене имам само от гумите! Ползвам само Бардал моторно и оригинално масло на Хонда АТФ и МТФ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 929 #52 Отговорено 7 Април, 2019 На 23.03.2019 г. at 21:02, Takumi Fujiwara написа: Колега, по принцип мотор, който гори и 1л на 1000 км е за основен ремонт, но пак казвам - по-добре да се долива масло, докато се направи ремонта, отколкото да му се хакат добавки. Колега, значи доста бмв-та са за основен ремонт в БГ. Имах Хонда ВТИ, която харчеше 5л на 10 000км. И вървеше брутално. Абсолютно всички механици ме съветваха, ДА НЕ правя ремонт! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове