Jump to content
Toxic

Проблем с Honda Accord 2.2 DITEC

Recommended Posts

Здравейте колеги, днес ми светна тази лампа.Предполагам подсказва за проблем с DPF филтъра.Моля за мнение и съвети , ако на някой му е светвала тази лампа.

Благодаря!

DSC_0726.JPG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. По-продължително шофиране извънградско между 2000 - 3000 оборота. Добре е прехода да е над 50 км.

2. Принудителна регенерация в оторизиран сервиз.

3. Сваляне и почистване на DPF-а. Има тема във форума.

4. Закупуване на нов или в добро състояние DPF.

5. Премахване на DPF.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Toxic, добре дошъл във форума, сега видях! Спазвай следните правила като грижа за DPF-а:

 

1. Шофирането само градско е вредно за филтъра.

2. Поне веднъж седмично трябва да има извънградски преход над 50 км.

3. Сменяй моторното масло само с 0W30 C2 и до 10 000 км или една година. Ако караш основно градско до 7- 8000 км.

4. Използвай качествено гориво.

5. Разбира се, че използване на добавка за почистване на филтъра влиза в съображение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря за съветите. Отскоро съм собственик на въпросната кола. За жалост зимата ще имам повече градско, но от пролетта нататък ще имам излизане извънградско веднъж седмично. Започнах с добавките още от първият резервоар, но явно е поседяла при търговеца повечко време 😀. Утре ще я изкарам малко да я покарам извънградско да видя дали ще загасне.

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде четох , че за Акорд 8 не е препоръчително да се слагат добавки. Незнам!? Вие , какви слагате?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз никога не съм слагал добавки! В книжката също не се препоръчва от производителя! Слагам масло по спецификациите на Honda и дизел само Максмоушън. За 8 години абсолютно никакъв проблем и никаква индикация по таблото за такъв не е имало. Шофирането ми е основно извънградско.

Редактирано от pendoc

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, днес я покарах извънградско около 120 километра като не съм включвал повече от четвърта скорост, но проблема си остана с единствената разлика че сега съобщението не ми седи постоянно, а се показва за малко когато прехвърлям менютата на дисплея и изчезва. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не пробваш с водородно почистване? Четох доста положителни коментари на хора, които са го пробвали. Услугата е около 50лв. Не е болка за умиране, преди да започнеш да правиш някакви скъпи ремонти ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре точно това мислех да пробвам, но преди това да ми се ще да сипя една добавка на бардал за почистване на филтъра. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На водородното замерват, колко е запушен филтъра преди и след процедурата, така, че да може да видиш ефекта. Ако ходиш, не забравяй да споделиш резултата с нас ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая глупост, с водородното почистване, още ли има някой да и се връзва и да я ползва?

И има ли някой който я е ползвал и после да си отвори двигателя за да покаже как свети :).

50 лв. на вятъра са това , ама нали са дадени, та трябва да оправдаем похарчването им, та се хвалим че има промяна и ефект.

 

Към колегата с проблема:

Зареди си нафта над половината резервоар и изкарай колата извън града.

При загряла вече кола, я покарай около 10/15 минути със скорост от 60 км/ч ,  или казано по друг начин, между 2000 и 2100 оборота, като гледаш да не ги преминаваш. Ако си направи регенерацията, индикацията ще изгасне и си готов. Ако не иска, или те вкара в авариен режим / ограничи мощността на двигателя/, трябва да направиш принудителна софтуерна регенерация. 

 

Има теми за филтъра , та ги намери и прочети - едни ги почистват машинно, други ги премахват направо, абе въпрос на избор и преценка.

Успех.

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 50лв. едва ли ще ти светне двигателя, но ти закачат колата на комп и си показва колко % е задръстен филтъра. Като я закачат и след процедурата и гледаш разликата. Какво има да се връзваш толкова ;) А тея процедури с машинно почистване или премахване на филтъра струват няколко стотин лева. Аз бих пробвал водородното първо, преди да пръскам пари. ;)

Редактирано от Petrun4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аа..... всичко е въпрос на разбиране и личен избор.

Същото важи и за "пръскането на пари" - в случая 50 лв. (ако ме разбираш).

 

п.п. Между другото, има не един/два прецакани двигатели, от въпросното почистване. Потърси инфо и ще видиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 23 часа, pendoc написа:

Аз никога не съм слагал добавки! В книжката също не се препоръчва от производителя! Слагам масло по спецификациите на Honda и дизел само Максмоушън. За 8 години абсолютно никакъв проблем и никаква индикация по таблото за такъв не е имало. Шофирането ми е основно извънградско.

Вече 1 година и изминати 11000 км. сипвам добавка на БАРДАЛ за прочистване на дюзи мисля беше. При смяната на маслото на 10000 км. горивния филтър беше мноого чист. Не знам от добавката или нафтата( от Лукойл основно).

 

Редактирано от stany681

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 38 минути, stany681 написа:

Вече 1 година и изминати 11000 км. сипвам добавка на БАРДАЛ за прочистване на дюзи мисля беше. При смяната на маслото на 10000 км. горивния филтър беше мноого чист. Не знам от добавката или нафтата( от Лукойл основно).

 

Добавките имат ефект. На старата хонда (бензинова) слагах добавка на Хелиос (българска) в продължение на половин година, и след, като отворих да видя дюзите и бензиновата рейка, бяха направо, като излъскани. В същото време на един колега му се запуши дюза (той кара почти само на метан и не е слагал добавки), свалихме да видим дюзите и бензиновата рейка и бяха черни отвътре, пълни с мръсотия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 10 часа, Emicha написа:

Аа..... всичко е въпрос на разбиране и личен избор.

Същото важи и за "пръскането на пари" - в случая 50 лв. (ако ме разбираш).

 

п.п. Между другото, има не един/два прецакани двигатели, от въпросното почистване. Потърси инфо и ще видиш.

За мен пръскането на пари е да отидеш и да дадеш 6-700лв. да ти махнат дпф-а, преди да си пробвал да го почистиш. В страницата има доста коли, които са минали тая процедура, и стари и нови и има доста положителни коментари. Не вярвам да са намерили толкова глупаци нарочно да пишат положителни неща или пък да са платили на всички за реклама. В ютюб също има много клипове на почистване, и като цяло резултатите са положителни. Вярно е, че ако на колата ти и няма нищо - няма да забележиш никакъв ефект. Има някои хора, които това търсят, ама това не вдига коне. А и не можеш да обвиняваш газта, че колата ти е била пред разпад, преди да отидеш на почистване. Сигурно има някакъв риск, защото газта вдига температурата на горене, ама за да ти скапи колата, най-вероятно тя вече е била скапана. ;)

пс. Това си е мое мнение. Всеки да си решава за колата ;)

Редактирано от Petrun4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Писал съм и в други теми - направих машинно почистване преди 3+ години. От тогава 45 000+ км без проблем (пу-пу). 68% беше запушването на филтъра. Нов в Бултрако е 3000 лв, в Ebay може да се намери на доста по-тънки пари. Аз съм против премахването, защото утре ще затегнат нещата и тази кола става хем непродаваема, хем неизползваема. Да не говорим за вредните емисии.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, след доста мислене и предвид състоянието на филтъра се реших да го премахна. Най-хубавото е че този процес не е необратим и в едни по-добри дни мисля да го възстановя с нов. 

Поздрави! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То така се почва : "Сега временно ще го махна, ама после ще го възстановя" - но кога после ?

Всичко временно, става постоянно :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, Toxic написа:

Здравейте колеги, след доста мислене и предвид състоянието на филтъра се реших да го премахна. Най-хубавото е че този процес не е необратим и в едни по-добри дни мисля да го възстановя с нов. 

Поздрави! 

Това с възстановяването, Emicha е прав! Въпроса е, че премахването на DPF-а е крайно и най-лошото от решенията, които съм посочил по-горе. Двете манипулации- махане и после пак поставяне, при всички положения излизат по-скъпо от почистването му! Варианти за последното има няколко и то доста ефективни. Може би си заслужава да премислите отново решението си.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...