Toxic 0 #1 Публикувано 23 Февруари, 2019 Здравейте колеги, днес ми светна тази лампа.Предполагам подсказва за проблем с DPF филтъра.Моля за мнение и съвети , ако на някой му е светвала тази лампа. Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pendoc 189 #2 Отговорено 23 Февруари, 2019 1. По-продължително шофиране извънградско между 2000 - 3000 оборота. Добре е прехода да е над 50 км. 2. Принудителна регенерация в оторизиран сервиз. 3. Сваляне и почистване на DPF-а. Има тема във форума. 4. Закупуване на нов или в добро състояние DPF. 5. Премахване на DPF. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Toxic 0 #3 Отговорено 23 Февруари, 2019 Много благодаря. Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pendoc 189 #4 Отговорено 23 Февруари, 2019 Toxic, добре дошъл във форума, сега видях! Спазвай следните правила като грижа за DPF-а: 1. Шофирането само градско е вредно за филтъра. 2. Поне веднъж седмично трябва да има извънградски преход над 50 км. 3. Сменяй моторното масло само с 0W30 C2 и до 10 000 км или една година. Ако караш основно градско до 7- 8000 км. 4. Използвай качествено гориво. 5. Разбира се, че използване на добавка за почистване на филтъра влиза в съображение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Toxic 0 #5 Отговорено 23 Февруари, 2019 Много благодаря за съветите. Отскоро съм собственик на въпросната кола. За жалост зимата ще имам повече градско, но от пролетта нататък ще имам излизане извънградско веднъж седмично. Започнах с добавките още от първият резервоар, но явно е поседяла при търговеца повечко време 😀. Утре ще я изкарам малко да я покарам извънградско да видя дали ще загасне. Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivstoinov 7 #6 Отговорено 24 Февруари, 2019 Някъде четох , че за Акорд 8 не е препоръчително да се слагат добавки. Незнам!? Вие , какви слагате? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pendoc 189 #7 Отговорено 24 Февруари, 2019 (Редактирано) Аз никога не съм слагал добавки! В книжката също не се препоръчва от производителя! Слагам масло по спецификациите на Honda и дизел само Максмоушън. За 8 години абсолютно никакъв проблем и никаква индикация по таблото за такъв не е имало. Шофирането ми е основно извънградско. Редактирано 24 Февруари, 2019 от pendoc Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Toxic 0 #8 Отговорено 24 Февруари, 2019 Здравейте колеги, днес я покарах извънградско около 120 километра като не съм включвал повече от четвърта скорост, но проблема си остана с единствената разлика че сега съобщението не ми седи постоянно, а се показва за малко когато прехвърлям менютата на дисплея и изчезва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petrun4o 7 #9 Отговорено 24 Февруари, 2019 Защо не пробваш с водородно почистване? Четох доста положителни коментари на хора, които са го пробвали. Услугата е около 50лв. Не е болка за умиране, преди да започнеш да правиш някакви скъпи ремонти Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Toxic 0 #10 Отговорено 24 Февруари, 2019 Утре точно това мислех да пробвам, но преди това да ми се ще да сипя една добавка на бардал за почистване на филтъра. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petrun4o 7 #11 Отговорено 24 Февруари, 2019 На водородното замерват, колко е запушен филтъра преди и след процедурата, така, че да може да видиш ефекта. Ако ходиш, не забравяй да споделиш резултата с нас Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Toxic 0 #12 Отговорено 24 Февруари, 2019 Разбира се, ще споделя. Поздрави! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1856 #13 Отговорено 24 Февруари, 2019 Тая глупост, с водородното почистване, още ли има някой да и се връзва и да я ползва? И има ли някой който я е ползвал и после да си отвори двигателя за да покаже как свети . 50 лв. на вятъра са това , ама нали са дадени, та трябва да оправдаем похарчването им, та се хвалим че има промяна и ефект. Към колегата с проблема: Зареди си нафта над половината резервоар и изкарай колата извън града. При загряла вече кола, я покарай около 10/15 минути със скорост от 60 км/ч , или казано по друг начин, между 2000 и 2100 оборота, като гледаш да не ги преминаваш. Ако си направи регенерацията, индикацията ще изгасне и си готов. Ако не иска, или те вкара в авариен режим / ограничи мощността на двигателя/, трябва да направиш принудителна софтуерна регенерация. Има теми за филтъра , та ги намери и прочети - едни ги почистват машинно, други ги премахват направо, абе въпрос на избор и преценка. Успех. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petrun4o 7 #14 Отговорено 24 Февруари, 2019 (Редактирано) За 50лв. едва ли ще ти светне двигателя, но ти закачат колата на комп и си показва колко % е задръстен филтъра. Като я закачат и след процедурата и гледаш разликата. Какво има да се връзваш толкова А тея процедури с машинно почистване или премахване на филтъра струват няколко стотин лева. Аз бих пробвал водородното първо, преди да пръскам пари. Редактирано 24 Февруари, 2019 от Petrun4o Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1856 #15 Отговорено 24 Февруари, 2019 Аа..... всичко е въпрос на разбиране и личен избор. Същото важи и за "пръскането на пари" - в случая 50 лв. (ако ме разбираш). п.п. Между другото, има не един/два прецакани двигатели, от въпросното почистване. Потърси инфо и ще видиш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stany681 39 #16 Отговорено 25 Февруари, 2019 (Редактирано) Преди 23 часа, pendoc написа: Аз никога не съм слагал добавки! В книжката също не се препоръчва от производителя! Слагам масло по спецификациите на Honda и дизел само Максмоушън. За 8 години абсолютно никакъв проблем и никаква индикация по таблото за такъв не е имало. Шофирането ми е основно извънградско. Вече 1 година и изминати 11000 км. сипвам добавка на БАРДАЛ за прочистване на дюзи мисля беше. При смяната на маслото на 10000 км. горивния филтър беше мноого чист. Не знам от добавката или нафтата( от Лукойл основно). Редактирано 25 Февруари, 2019 от stany681 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petrun4o 7 #17 Отговорено 25 Февруари, 2019 преди 38 минути, stany681 написа: Вече 1 година и изминати 11000 км. сипвам добавка на БАРДАЛ за прочистване на дюзи мисля беше. При смяната на маслото на 10000 км. горивния филтър беше мноого чист. Не знам от добавката или нафтата( от Лукойл основно). Добавките имат ефект. На старата хонда (бензинова) слагах добавка на Хелиос (българска) в продължение на половин година, и след, като отворих да видя дюзите и бензиновата рейка, бяха направо, като излъскани. В същото време на един колега му се запуши дюза (той кара почти само на метан и не е слагал добавки), свалихме да видим дюзите и бензиновата рейка и бяха черни отвътре, пълни с мръсотия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petrun4o 7 #18 Отговорено 25 Февруари, 2019 (Редактирано) Преди 10 часа, Emicha написа: Аа..... всичко е въпрос на разбиране и личен избор. Същото важи и за "пръскането на пари" - в случая 50 лв. (ако ме разбираш). п.п. Между другото, има не един/два прецакани двигатели, от въпросното почистване. Потърси инфо и ще видиш. За мен пръскането на пари е да отидеш и да дадеш 6-700лв. да ти махнат дпф-а, преди да си пробвал да го почистиш. В страницата има доста коли, които са минали тая процедура, и стари и нови и има доста положителни коментари. Не вярвам да са намерили толкова глупаци нарочно да пишат положителни неща или пък да са платили на всички за реклама. В ютюб също има много клипове на почистване, и като цяло резултатите са положителни. Вярно е, че ако на колата ти и няма нищо - няма да забележиш никакъв ефект. Има някои хора, които това търсят, ама това не вдига коне. А и не можеш да обвиняваш газта, че колата ти е била пред разпад, преди да отидеш на почистване. Сигурно има някакъв риск, защото газта вдига температурата на горене, ама за да ти скапи колата, най-вероятно тя вече е била скапана. пс. Това си е мое мнение. Всеки да си решава за колата Редактирано 25 Февруари, 2019 от Petrun4o Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Maximus 11 #19 Отговорено 25 Февруари, 2019 Писал съм и в други теми - направих машинно почистване преди 3+ години. От тогава 45 000+ км без проблем (пу-пу). 68% беше запушването на филтъра. Нов в Бултрако е 3000 лв, в Ebay може да се намери на доста по-тънки пари. Аз съм против премахването, защото утре ще затегнат нещата и тази кола става хем непродаваема, хем неизползваема. Да не говорим за вредните емисии. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Toxic 0 #20 Отговорено 5 Март, 2019 Здравейте колеги, след доста мислене и предвид състоянието на филтъра се реших да го премахна. Най-хубавото е че този процес не е необратим и в едни по-добри дни мисля да го възстановя с нов. Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1856 #21 Отговорено 5 Март, 2019 То така се почва : "Сега временно ще го махна, ама после ще го възстановя" - но кога после ? Всичко временно, става постоянно . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pendoc 189 #22 Отговорено 5 Март, 2019 Преди 2 часа, Toxic написа: Здравейте колеги, след доста мислене и предвид състоянието на филтъра се реших да го премахна. Най-хубавото е че този процес не е необратим и в едни по-добри дни мисля да го възстановя с нов. Поздрави! Това с възстановяването, Emicha е прав! Въпроса е, че премахването на DPF-а е крайно и най-лошото от решенията, които съм посочил по-горе. Двете манипулации- махане и после пак поставяне, при всички положения излизат по-скъпо от почистването му! Варианти за последното има няколко и то доста ефективни. Може би си заслужава да премислите отново решението си. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове