Траян Христов 0 #1 Публикувано 16 Февруари, 2019 (Редактирано) Здрасти колеги, имам Хонда сивик 6 ген 97 год хечбек...Като отвориш предния капак и погледнеш от горната страна водния радиатор по цялата му дължина има нещо като оребрение и от няколко дни започна да тече антифриза оттам... Та въпроса ми е може ли да се оправи това или трябва нов радиатор.?Благодаря Ви, предварително! Редактирано 16 Февруари, 2019 от Zlatozator Колега, име "Здрасти" за темата не е ОК. Също, една снимка говори повече от 1000 думи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Траян Христов 0 #2 Отговорено 16 Февруари, 2019 Имам даже клип колега, просто незнам как да го кача Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
viktor11 93 #3 Отговорено 17 Февруари, 2019 Там отдолу има уплатнение което е заминало. Може да се оправи не е сложно. Аз на старата ми хонда го бях поправил докато намеря нов. Нов радиатор е 90 лв., по добре вземи нов, не е скъп. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Траян Христов 0 #4 Отговорено 17 Февруари, 2019 А можеш ли да обясниш малко повече как разглабяш горната част за да стигнеш до това уплътнение? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #5 Отговорено 17 Февруари, 2019 Да 90 лева и при това с двойната по дебелата пита . Не си заслужава играчката. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
viktor11 93 #6 Отговорено 17 Февруари, 2019 Найстина не си заслужава да се оправя. Аз го оправих защото бях извън София. Ползвах оправения около 10 дена, докато взема нов. Но все пак ще спомена как става. Първо го сваляш става за не повече от 10 мин. После с отверка леко повдигаш и с клещи разшеряваш. Зъбчетата са около 50-60. След това горната част се отделя от радиятора. Почистваш добре старото уплатнение и измиваш хубаво. Като изсъхне много добре продължаваш. За нова гарнитура аз ползвах селикон черен топло и масло устойчив за гарнитури. Правиш една обиколка на целия радиятор отгоре. Изчакваш около 20 мин. После слагаш отстранения капак и претискаш. Добре е да излези селикон, не го жали. След това по обратния ред го сглобяваш. Остави го една нощ да стегне и го връщаш. Но най добре си вземи нов не е милиони. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zlobar4e 116 #7 Отговорено 13 Декември, 2019 Леко повдигам темата, но с теч от радиаторчето на парното. Има леко прокапване на антифриз в купето. Личи си на пасажерската стелка, а част от него се изпарява в купето и смърди гадно. Има ли смисъл да слагам добавка за запушване на течове в радиатора(току виж спряло) , щото предпразнично не ми се занимава да разглобявам таблото и да търся проблема къде е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 403 #8 Отговорено 13 Декември, 2019 (Редактирано) преди 45 минути, zlobar4e написа: Леко повдигам темата, но с теч от радиаторчето на парното На млади години имах такъв проблем с един дърт Ескорт и го реших с добавка за радиатор Holts Radweld. Наскоро отново го ползвах за Пасата на баща ми, който също беше протекъл. И двата пъти ефекта беше отличен, без да се запушва радиатор и каквито и да било проблеми. Сигурно има и други добри добавки, но тази съм ползвал и я препоръчвам. Естествено, ако течът е много голям, може и да не успее да го запуши. За такива дреболии да тръгнеш да разглобяваш табло и да сменяш радиатор си е филм. Редактирано 13 Декември, 2019 от inspektora 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #9 Отговорено 30 Май, 2020 Има ли някаква особеност при смяната на радиатора ? Има ли нужда да се сваля бронята ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #10 Отговорено 30 Май, 2020 Няма нищо трудно, не се сваля бронята. Може болтовете на стойката с перката да се опънат при развиването им. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #11 Отговорено 8 Юни, 2020 Отне ми общо 30 минути - демонтаж на стария и монтаж на новия. Вярно лесно беше. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове