Jump to content
Траян Христов

Теч радиатор

Recommended Posts

Здрасти колеги, имам Хонда сивик 6 ген 97 год хечбек...Като отвориш предния капак и погледнеш от горната страна водния радиатор по цялата му дължина има нещо като оребрение и от няколко дни започна да тече антифриза оттам... Та въпроса ми е може ли да се оправи това или трябва нов радиатор.?Благодаря Ви, предварително! 

Редактирано от Zlatozator
Колега, име "Здрасти" за темата не е ОК. Също, една снимка говори повече от 1000 думи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там отдолу има уплатнение което е заминало. Може да се оправи не е сложно. Аз на старата ми хонда го бях поправил докато намеря нов. Нов радиатор е 90 лв., по добре вземи нов, не е скъп. 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да 90 лева и при това с двойната по дебелата пита . Не си заслужава играчката.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Найстина не си заслужава да се оправя. Аз го оправих защото бях извън София. Ползвах оправения около 10 дена, докато взема нов. Но все пак ще спомена как става. 

Първо го сваляш става за не повече от 10 мин. После с отверка леко повдигаш и с клещи разшеряваш. Зъбчетата са около 50-60. След това горната част се отделя от радиятора. Почистваш добре старото уплатнение и измиваш хубаво. Като изсъхне много добре продължаваш. За нова гарнитура аз ползвах селикон черен топло и масло устойчив за гарнитури. Правиш една обиколка на целия радиятор отгоре. Изчакваш около 20 мин. После слагаш отстранения капак и претискаш. Добре е да излези селикон, не го жали. След това по обратния ред го сглобяваш. Остави го една нощ да стегне и го връщаш. 

Но най добре си вземи нов не е милиони. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леко повдигам темата, но с теч от радиаторчето на парното. Има леко прокапване на антифриз в купето. Личи си на пасажерската стелка, а част от него се изпарява в купето и смърди гадно. Има ли смисъл да слагам добавка за запушване на течове в радиатора(току виж спряло) , щото предпразнично не ми се занимава да разглобявам таблото и да търся проблема къде е? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 45 минути, zlobar4e написа:

Леко повдигам темата, но с теч от радиаторчето на парното

На млади години имах такъв проблем с един дърт Ескорт и го реших с добавка за радиатор Holts Radweld. Наскоро отново го ползвах за Пасата на баща ми, който също беше протекъл. И двата пъти ефекта беше отличен, без да се запушва радиатор и каквито и да било проблеми. Сигурно има и други добри добавки, но тази съм ползвал и я препоръчвам. Естествено, ако течът е много голям, може и да не успее да го запуши.

За такива дреболии да тръгнеш да разглобяваш табло и да сменяш радиатор си е филм.

Редактирано от inspektora
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли някаква особеност при смяната на радиатора ? Има ли нужда да се сваля бронята ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма нищо трудно, не се сваля бронята. Може болтовете на стойката с перката да се опънат при развиването им.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отне ми общо 30 минути  - демонтаж на стария и монтаж на новия. Вярно лесно беше.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...