Jump to content
Sign in to follow this  
Х А Р И

Глава за D16W5

Recommended Posts

Пиша рядко защото колата е много здрава. И сега нищо и няма, ама пусти му мерак за подобрения не ме оставя намира.

И че така де, имам 2 въпроса.

1.  Става ли на блок D16W1 да се монтира от D16W5 -VTEC?

 Сиреч моето Харви да стане от 105 на 124 коня.

2. Има някакъв клапан на главата дето ми липсва. Викали му VTEC клапан. Че каква му е работата и мога ли да си намеря такъв от тук?

Благодаря за вниманието. Ще се радвам ако се срещнем, но не и в сервиза.

Edited by Х А Р И

Share this post


Link to post
Share on other sites

Компютър, малко инсталация, Всмукател, ревизия на новата глава, клапана. Гарнитура глава. 

Питаш дали става, става но не и по начина който ти се иска. 

  • Like 1
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Почах да събирам нещата. За сега имам само главата, без VTEC клапана. Купих на сляпо един, но се оказа за друг модел. Сега търся за Харви. Ако някой търси VTEC клапан, мога да му изпратя снимки на тоя. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Хубаво е че си мераклия,но какво очакваш от автомобила болид ли да стане ... това кубче е измислено за друг вид ползване,моята е 105 коня и какво да искам повече от нея на газ вдига 160 ..на бензин 165 ,при вятър е доста не стабилна мисля,че хонда са се съобразили със височината и мощност двигател .... загледай се в феислифта там нещата ми се струват малко по устойчиви!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Проблемът ми е, че живея в Германия. Когато се прибирам, съм винаги с ремарке(туристическо), а имам и каравана която тежи точно колкото Хавито.  Караваната я ползвам само в БГ. В туристическя вариянт натоварвам мотора си (CBR 900 RR Fireblade). Ремаркето и мотора тежат около 320 килограма. Имам и друг багаж естествено. Цялата работа е към 500 килограма. Когато на магистралата има положителен наклон трябва да минавам на четвърта предавка, а покрай мене прехвърчат коли с 200 и повече км/ч. Когато настигна камион трудно мога да го изпреваря по обясними причини. Вярвам, че тези 19 конски сили ще ми помогнат поне малко. Затова е и цялата филисофия. Та те това е.

Ако някой е правил такава трансформация ще помоля да даде малко информация, какво трябва да направя по нататък.

Поздрави на всички фенове на Хонда. 

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако мислиш да караш на метан както си писал в предходна тема,и с този товар отзад какво очакваш от колата си не 19 ами още 100 коня ще ти трабва. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тя си върви на бензин. Знам че на метан няколко коня изчезват, но не значи, че карам само на метан. По равното без проблем с 1200 килограма каравана си подържа 120 км/ч, само че по баирите естествено се запъва.

Share this post


Link to post
Share on other sites

И с другата глава ще се запъва.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Даже с витека по баирите повече. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 3 часа, Х А Р И написа:

Тя си върви на бензин. Знам че на метан няколко коня изчезват, но не значи, че карам само на метан. По равното без проблем с 1200 килограма каравана си подържа 120 км/ч, само че по баирите естествено се запъва.

Аз не съм майстор но се вслушвам в хората който са наясно със кое колко може,даже един бакшиш ми сподели,че толкова му е мъртва на газ,че практически на газ не може да изпреварва .......отговора беше като се налага минавам на бензин и газ,та се замислех при теб нещата не могат ли да се случат така когато имаш нужда да минаваш на безин,а средствата който искаш да вложиш да ги пренасочиш в друго по полезно занимание :))))

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×