Jump to content
Х А Р И

Глава за D16W5

Recommended Posts

Пиша рядко защото колата е много здрава. И сега нищо и няма, ама пусти му мерак за подобрения не ме оставя намира.

И че така де, имам 2 въпроса.

1.  Става ли на блок D16W1 да се монтира от D16W5 -VTEC?

 Сиреч моето Харви да стане от 105 на 124 коня.

2. Има някакъв клапан на главата дето ми липсва. Викали му VTEC клапан. Че каква му е работата и мога ли да си намеря такъв от тук?

Благодаря за вниманието. Ще се радвам ако се срещнем, но не и в сервиза.

Редактирано от Х А Р И

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компютър, малко инсталация, Всмукател, ревизия на новата глава, клапана. Гарнитура глава. 

Питаш дали става, става но не и по начина който ти се иска. 

  • Харесвам 1
  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почах да събирам нещата. За сега имам само главата, без VTEC клапана. Купих на сляпо един, но се оказа за друг модел. Сега търся за Харви. Ако някой търси VTEC клапан, мога да му изпратя снимки на тоя. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво е че си мераклия,но какво очакваш от автомобила болид ли да стане ... това кубче е измислено за друг вид ползване,моята е 105 коня и какво да искам повече от нея на газ вдига 160 ..на бензин 165 ,при вятър е доста не стабилна мисля,че хонда са се съобразили със височината и мощност двигател .... загледай се в феислифта там нещата ми се струват малко по устойчиви!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът ми е, че живея в Германия. Когато се прибирам, съм винаги с ремарке(туристическо), а имам и каравана която тежи точно колкото Хавито.  Караваната я ползвам само в БГ. В туристическя вариянт натоварвам мотора си (CBR 900 RR Fireblade). Ремаркето и мотора тежат около 320 килограма. Имам и друг багаж естествено. Цялата работа е към 500 килограма. Когато на магистралата има положителен наклон трябва да минавам на четвърта предавка, а покрай мене прехвърчат коли с 200 и повече км/ч. Когато настигна камион трудно мога да го изпреваря по обясними причини. Вярвам, че тези 19 конски сили ще ми помогнат поне малко. Затова е и цялата филисофия. Та те това е.

Ако някой е правил такава трансформация ще помоля да даде малко информация, какво трябва да направя по нататък.

Поздрави на всички фенове на Хонда. 

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако мислиш да караш на метан както си писал в предходна тема,и с този товар отзад какво очакваш от колата си не 19 ами още 100 коня ще ти трабва. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя си върви на бензин. Знам че на метан няколко коня изчезват, но не значи, че карам само на метан. По равното без проблем с 1200 килограма каравана си подържа 120 км/ч, само че по баирите естествено се запъва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И с другата глава ще се запъва.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даже с витека по баирите повече. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, Х А Р И написа:

Тя си върви на бензин. Знам че на метан няколко коня изчезват, но не значи, че карам само на метан. По равното без проблем с 1200 килограма каравана си подържа 120 км/ч, само че по баирите естествено се запъва.

Аз не съм майстор но се вслушвам в хората който са наясно със кое колко може,даже един бакшиш ми сподели,че толкова му е мъртва на газ,че практически на газ не може да изпреварва .......отговора беше като се налага минавам на бензин и газ,та се замислех при теб нещата не могат ли да се случат така когато имаш нужда да минаваш на безин,а средствата който искаш да вложиш да ги пренасочиш в друго по полезно занимание :))))

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Готово.

Вече Харви е VTEC.

Сложих и газ на мястото на метана.

Още нямам никакви впечатления, но на газ и бензин върви еднакво.

Сега ще правя тестовете. VTEC-a си личи че го има. Дърпа много повече. На първа тръгва с превъртане на гуми без да го искам, но ще и свикна.

  • Харесвам 2
  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

къде включва тоя в-тек, че тръгва с превъртане ? 

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отначало тръгва както си беше преди, но когато влезе в обороти дърпа доста по-добре от преди. Има един стоп на края на улицата където има доста голям наклон. Преди се запъваше, а сега се изстрелва. 20 коня отгоре си казват думата явно.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...