dimitar iliev 0 #1 Публикувано 14 Февруари, 2019 Как да разбера колко трябва да е маслото в автоматична скоростна кутия на Акорд 8, 2,2 дизел, 2009г. Имам предвид как се измерва. При студена кутия. Топла или при работещ двигател. При моята е около сантиметър над горната стрелка на щеката, когато двигателя не работи. Маслото е бистро, червеникаво и включва плавно, но има някакво омасляване около полуоската Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 763 #2 Отговорено 14 Февруари, 2019 Масло се мери на студено и на топло, сутрин преди да си запалил мериш студеното, на пръчката е посочено мин-Макс на студено, на топло се мери след като си карал, на запален двигател и неутрална позиция, на пръчката е посочено мин-Макс на топло. Маслото на автомата не бива да превишава посочения максимум и на топло и на студено. Сменял ли си масло. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimitar iliev 0 #3 Отговорено 15 Февруари, 2019 Не съм. Имам я от три месеца. Внесена е от Швейцария. Казаха ми щом е бистро и червено и включва нормално да не го пипам. Със сигурност е повече от максимума на щеката, като си мислех, че има някакъв отдушник от който е възможно да е изхвърлила малко масло, защото беше омаслена. Боксувах в сняг и после видях, че е скъсана предпазната кора под двигателя. Свалих я и тогава видях омазняването. Забърсах и сега не виждам теч. Леко е омаслена около полуоската. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 763 #4 Отговорено 15 Февруари, 2019 То може да е бистро и червено, но не трябва да е над максимума, верояно за това е избило, най-добре я закарай при някой, който разбира от автомати да ти провери маслото и да отлее при нужда докато е време, не знаеш тоя преди теб какъв специалист е бил и какво е правил, може и джамбазите да са доливали. При автомат по-добре да ти е на минимума отколко над максимума, а в твоя случай е с цял сантиматър над максимума според теб. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jungles 78 #5 Отговорено 15 Февруари, 2019 На 7 ген. има само мин и макс , няма маркировка при студена и топла , на 8 ген може и да има , не знам ?! Или имаш в предвид ,че маркировката се ползва и в двата случая !? Аз съм със 7 ген и щеката ми винаги стои някак омазана .... и всеки път като го мерна се чудя какво е положението ... За 7 ма , из форума съм чел ,че би трябвало да се мери на оптимална температура на загасено положение в първите 1-2 мин ?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hahy 39 #6 Отговорено 15 Февруари, 2019 Да има HOT и COLD на щеката, то пак е като минимум и максимум. Само дето на топло трябва да е на максимум в случая, а на студена - минимум Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #7 Отговорено 15 Февруари, 2019 8ма трябва да е друга кутията. Все пак на дизела трябва да поема доста по-голям въртящ момент. Иначе за 7ма, в ръководството пише да се мери при загрято масло м/у 30 и 90 секунди след гасене на двигателя (по спомен) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6009 #8 Отговорено 15 Февруари, 2019 Интересно ми е дали има разлика в динамиката на комбитата с автоматици между Акорд 8 2.2 дизел и Акорд 8 2.4 бензин? Ако някой има наблюдения над 2-те версии, ще е чудесно да ги сподели? Любопитно ми е как се разбират моторите с тая кутия и дали тя наистина има различни версии, или просто на дизеловата АТ е "по-твърд" лок -ъп-а, и помпата е с друга производителност? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zlatin807 5 #9 Отговорено 17 Февруари, 2019 Аз съм с дизел автоматик,мотора се разгръща много мазно в целия диапазон,извън града си мисля че е по икономична от ръчката дори.Перата са супер удобни,директно се използват в режим D,бързо реагират.С тях имам моторна спирачка с едно докосване,което е много удобно. 2 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1233 #10 Отговорено 17 Февруари, 2019 преди 58 минути, zlatin807 написа: Аз съм с дизел автоматик,мотора се разгръща много мазно в целия диапазон,извън града си мисля че е по икономична от ръчката дори.Перата са супер удобни,директно се използват в режим D,бързо реагират.С тях имам моторна спирачка с едно докосване,което е много удобно. Точно.Супер удобно е.И аз ги използвам доста често. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6009 #11 Отговорено 18 Февруари, 2019 Преди 11 часа, zlatin807 написа: Аз съм с дизел автоматик,мотора се разгръща много мазно в целия диапазон,извън града си мисля че е по икономична от ръчката дори.Перата са супер удобни,директно се използват в режим D,бързо реагират.С тях имам моторна спирачка с едно докосване,което е много удобно. Благодаря ти, но описанието е характерно и за бензинките. Моето питане бе дали някой е карал и 2.2 АТ и 2.4 АТ (в еднакво тип купе) за да сподели разликите които е усетил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове