Jump to content
dimitar iliev

Автоматична скоростна кутия

Recommended Posts

Как да разбера колко трябва да е маслото в автоматична скоростна кутия на Акорд 8, 2,2 дизел, 2009г. Имам предвид как се измерва. При студена кутия. Топла или при работещ двигател. При моята е около сантиметър над горната стрелка на щеката, когато двигателя не работи. Маслото е бистро, червеникаво и включва плавно, но има някакво омасляване около полуоската

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Масло се мери на студено и на топло, сутрин преди да си запалил мериш студеното, на пръчката е посочено мин-Макс на студено, на топло се мери след като си карал, на запален двигател и неутрална позиция, на пръчката е посочено мин-Макс на топло. Маслото на автомата не бива да превишава посочения максимум и на топло и на студено. Сменял ли си масло.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм. Имам я от три месеца. Внесена е от Швейцария. Казаха ми щом е бистро и червено и включва нормално да не го пипам. Със сигурност е повече от максимума на щеката, като си мислех, че има някакъв отдушник от който е възможно да е изхвърлила малко масло, защото беше омаслена. Боксувах в сняг и после видях, че е скъсана предпазната кора под двигателя. Свалих я и тогава видях омазняването. Забърсах и сега не виждам теч. Леко е омаслена около полуоската. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То може да е бистро и червено, но не трябва да е над максимума, верояно за това е избило, най-добре я закарай при някой, който разбира от автомати да ти провери маслото и да отлее при нужда докато е време, не знаеш тоя преди теб какъв специалист е бил и какво е правил, може и джамбазите да са доливали. При автомат по-добре да ти е на минимума отколко над максимума, а в твоя случай е с цял сантиматър над максимума според теб. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 7 ген. има само мин и макс , няма маркировка при студена и топла , на 8 ген може и да има , не знам ?! Или имаш в предвид ,че маркировката се ползва и в двата случая !? Аз съм със 7 ген и щеката ми винаги стои някак омазана .... и всеки път като го мерна се чудя какво е положението ... За 7 ма , из форума съм чел ,че би трябвало да се мери на оптимална температура на загасено положение в първите 1-2 мин ?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да има HOT и COLD на щеката, то пак е като минимум и максимум. Само дето на топло трябва да е на максимум в случая, а на студена - минимум 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8ма трябва да е друга кутията. Все пак на дизела трябва да поема доста по-голям въртящ момент. Иначе за 7ма, в ръководството пише да се мери при загрято масло м/у 30 и 90 секунди след гасене на двигателя (по спомен)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ми е дали има разлика в динамиката на комбитата с автоматици между Акорд 8 2.2 дизел и Акорд 8 2.4 бензин?

Ако някой има наблюдения над 2-те версии, ще е чудесно да ги сподели? Любопитно ми е как се разбират моторите с тая кутия и дали тя наистина има различни версии, или просто на дизеловата АТ е "по-твърд" лок -ъп-а, и помпата е с друга производителност?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с дизел автоматик,мотора се разгръща много мазно в целия диапазон,извън града си мисля че е по икономична от ръчката дори.Перата са супер удобни,директно се използват в режим D,бързо реагират.С тях имам моторна спирачка с едно докосване,което е много удобно.

  • Харесвам 2
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 58 минути, zlatin807 написа:

Аз съм с дизел автоматик,мотора се разгръща много мазно в целия диапазон,извън града си мисля че е по икономична от ръчката дори.Перата са супер удобни,директно се използват в режим D,бързо реагират.С тях имам моторна спирачка с едно докосване,което е много удобно.

Точно.Супер удобно е.И аз ги използвам доста често.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 11 часа, zlatin807 написа:

Аз съм с дизел автоматик,мотора се разгръща много мазно в целия диапазон,извън града си мисля че е по икономична от ръчката дори.Перата са супер удобни,директно се използват в режим D,бързо реагират.С тях имам моторна спирачка с едно докосване,което е много удобно.

Благодаря ти, но описанието е характерно и за бензинките.

Моето питане бе дали някой е карал и 2.2 АТ и 2.4 АТ (в еднакво тип купе) за да сподели разликите които е усетил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...