Jump to content
JunkieXL

Покупка на акорд 8 ген съвет

Recommended Posts

Да попитам защото до сега не съм имал такъв проблем, на някой от Вас налагало ли му се е да раздвижва задните спирачни апарати.

вчера установиха в сервиза че са задържали, след като ги почистиха и раздвижиха, сменихме и накладните и вече десния вече е ок, но левия все още задържа и се усеща как е по-горещ и съответно леко мирише на накладка. днес отново го раздвижиха ( по думите това е от стоенето на колата евентуално) и пак забелязвам, че май малко задържа защото този диск като спря е много по-горещ от другите.

казаха ми че ако не се оправи сега трябва да го дадем за почистване вътрешно (някаква рециклация).

имал ли е някой такъв проблем и някакви съвети, дали да го рециклирам или да го сменя направо апарата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 8 минути, JunkieXL написа:

след като ги почистиха и раздвижиха, сменихме и накладните и вече десния вече е ок, но левия все още задържа и се усеща как е по-горещ и съответно леко мирише на накладка. днес отново го раздвижиха ( по думите това е от стоенето на колата евентуално) и

Как го раздвижваха колега?Според мен в сервиза е трябвало да сменят гумичките и да проверят състоянието на буталото за корозия по повърхността му.Това всичкото вътре, се нарича ремонтен комплект.

Ако там всичко е наред, прегледайте супортите и пиновете в тях за износване(получева се луфт).

Успех!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 8.03.2019 г. at 11:58, JunkieXL написа:

Да попитам защото до сега не съм имал такъв проблем, на някой от Вас налагало ли му се е да раздвижва задните спирачни апарати.

вчера установиха в сервиза че са задържали, след като ги почистиха и раздвижиха, сменихме и накладните и вече десния вече е ок, но левия все още задържа и се усеща как е по-горещ и съответно леко мирише на накладка. днес отново го раздвижиха ( по думите това е от стоенето на колата евентуално) и пак забелязвам, че май малко задържа защото този диск като спря е много по-горещ от другите.

казаха ми че ако не се оправи сега трябва да го дадем за почистване вътрешно (някаква рециклация).

имал ли е някой такъв проблем и някакви съвети, дали да го рециклирам или да го сменя направо апарата?

 

На 8.03.2019 г. at 12:12, JHM написа:

Как го раздвижваха колега?Според мен в сервиза е трябвало да сменят гумичките и да проверят състоянието на буталото за корозия по повърхността му.Това всичкото вътре, се нарича ремонтен комплект.

Ако там всичко е наред, прегледайте супортите и пиновете в тях за износване(получева се луфт).

Успех!

преди година смених всичко по апаратите и след 6 месеца пак задържа задния ляв,така че препоръчвам като стане нещо такова подмяна с нов ;) и дисковете бяха нови,но заминаха на боклука не двойна а тройна работа стана...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой може ли да ми каже като влезна в менюто за сервизно обслужване има две опции:

1. Да го презаредя (две стрелкички в кръг)

2. Да излезна от него

- има и горе едно “В” което мисля че е за брояч “В”. 

 

И като му дам да презареди ми изписва някакви числа което незнам дни ли са км ли са?

след две натискания в момента съм на 360 от два дни и си стой така! Това 360 км ли са или дни и как да му задам след колко км да ми изпише че е дошло време за смяна на масло?

нали там трябва да му се зададе след колко км или дни да е следващото обслужване или това се прави само в сервиз с някакъв софтуер?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 7.03.2019 г. at 17:43, JunkieXL написа:

Благодаря на всички

днес смених маслото с 5w40. Оказа се че и задните апарати на спирачките са блокирали и ми ги раздвижиха (предполагам че сега няма да имам проблем) смених и задните накладки. Иначе всичко друго е 6. 

Един въпрос пробвах да зануля дните до смяна на масло на компютъра. Но като ги рефрешнах станаха на 360 (което предполагам е дни а не км?)

никаде обаче не ми изписва км колко остават. Изписва ли или е само в дни?

и по този начин ли се нулира като му дам бутона “рефреш” 

Първо честито и много безаварийни км. 

При нулиране на сервизния интервал винаги първо показва 360 дни до смяна. По принцип показва км или дни, в зависимост кое е по-близо. 

Компютърът предполагам смята среднодновното изминато разстояние и, ако според това изчисление първо ще настъпи 1 година от смяната, показва 360, ако започнеш да караш повечко и заложените километри ще ги минеш преди да изтече година, ще ти показва оставащите км до следващата смяна. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, romborak написа:

Първо честито и много безаварийни км. 

При нулиране на сервизния интервал винаги първо показва 360 дни до смяна. По принцип показва км или дни, в зависимост кое е по-близо. 

Компютърът предполагам смята среднодновното изминато разстояние и, ако според това изчисление първо ще настъпи 1 година от смяната, показва 360, ако започнеш да караш повечко и заложените километри ще ги минеш преди да изтече година, ще ти показва оставащите км до следващата смяна. 

Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 9.03.2019 г. at 18:19, JunkieXL написа:

Благодаря

Във връзка със спир. апарати. Моята като я взех също бяха залепнали - задните. Някъде четох тук по форума, че на АКОРД-а това ставало много редовно, особено задно дясно колело.Факт е, че досега на всичките ми коли преди Акорда такова не се е  случвало ! Та като я купувах, спазарих се с продавача за негова сметка да ги поправят, че да стигна до София. Раздвижваха нещо и сложиха нови накладки. Скоро след това , вече тук, пак раздвижваха нещо.След това не дърпа ръчно изобщо, че не се знае. Преди няколко дни, без да е студено, че да замръзне евентуално, бях на ръчна за 5 мин, по навик. Залепнаха и двете задни яко. Раздвижих напред-назад и се оправи, но си плаче за ремонт, че да се ползва ръчната. Около 100-120 лв. ми обявиха на апарат.

Оправи апаратите, че да не стане както е писал по-горе колега:да заминат дискове, накладки и т.н....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ръчната спирачка е с барабан няма общо със накладките и апаратите на дисковете които са отзад

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

@zemnovodno, не при всички е така, както си писал.

При някои модели, както е при мен, ръчната е на задните накладки.

Специално съм проверявал, а и Слави ми го потвърди.

Редактирано от romborak
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

А защо сложи 5-40 масло ? трябваше да сложиш 0-20 и да ти е мирна главата. Има други сервизи освен бултрако. И то доста по-евтини и доста по-знаещи. 

 

Ето ти тема за апарата. 

 

 

Редактирано от Drone

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, romborak написа:

@zemnovodno, не при всички е така, както си писал.

При някои модели, както е при мен, ръчната е на задните накладки.

Специално съм проверявал, а и Слави ми го потвърди.

Точно с накладки си е ръчната.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...