JunkieXL 25 #201 Отговорено 8 Март, 2019 Да попитам защото до сега не съм имал такъв проблем, на някой от Вас налагало ли му се е да раздвижва задните спирачни апарати. вчера установиха в сервиза че са задържали, след като ги почистиха и раздвижиха, сменихме и накладните и вече десния вече е ок, но левия все още задържа и се усеща как е по-горещ и съответно леко мирише на накладка. днес отново го раздвижиха ( по думите това е от стоенето на колата евентуално) и пак забелязвам, че май малко задържа защото този диск като спря е много по-горещ от другите. казаха ми че ако не се оправи сега трябва да го дадем за почистване вътрешно (някаква рециклация). имал ли е някой такъв проблем и някакви съвети, дали да го рециклирам или да го сменя направо апарата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #202 Отговорено 8 Март, 2019 преди 8 минути, JunkieXL написа: след като ги почистиха и раздвижиха, сменихме и накладните и вече десния вече е ок, но левия все още задържа и се усеща как е по-горещ и съответно леко мирише на накладка. днес отново го раздвижиха ( по думите това е от стоенето на колата евентуално) и Как го раздвижваха колега?Според мен в сервиза е трябвало да сменят гумичките и да проверят състоянието на буталото за корозия по повърхността му.Това всичкото вътре, се нарича ремонтен комплект. Ако там всичко е наред, прегледайте супортите и пиновете в тях за износване(получева се луфт). Успех! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
benjamin4o 25 #203 Отговорено 9 Март, 2019 https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/honda-accord-2-2i-detc-elegance/1070937415-216-1008 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
benjamin4o 25 #204 Отговорено 9 Март, 2019 На 8.03.2019 г. at 11:58, JunkieXL написа: Да попитам защото до сега не съм имал такъв проблем, на някой от Вас налагало ли му се е да раздвижва задните спирачни апарати. вчера установиха в сервиза че са задържали, след като ги почистиха и раздвижиха, сменихме и накладните и вече десния вече е ок, но левия все още задържа и се усеща как е по-горещ и съответно леко мирише на накладка. днес отново го раздвижиха ( по думите това е от стоенето на колата евентуално) и пак забелязвам, че май малко задържа защото този диск като спря е много по-горещ от другите. казаха ми че ако не се оправи сега трябва да го дадем за почистване вътрешно (някаква рециклация). имал ли е някой такъв проблем и някакви съвети, дали да го рециклирам или да го сменя направо апарата? На 8.03.2019 г. at 12:12, JHM написа: Как го раздвижваха колега?Според мен в сервиза е трябвало да сменят гумичките и да проверят състоянието на буталото за корозия по повърхността му.Това всичкото вътре, се нарича ремонтен комплект. Ако там всичко е наред, прегледайте супортите и пиновете в тях за износване(получева се луфт). Успех! преди година смених всичко по апаратите и след 6 месеца пак задържа задния ляв,така че препоръчвам като стане нещо такова подмяна с нов и дисковете бяха нови,но заминаха на боклука не двойна а тройна работа стана... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JunkieXL 25 #205 Отговорено 9 Март, 2019 А някой може ли да ми каже като влезна в менюто за сервизно обслужване има две опции: 1. Да го презаредя (две стрелкички в кръг) 2. Да излезна от него - има и горе едно “В” което мисля че е за брояч “В”. И като му дам да презареди ми изписва някакви числа което незнам дни ли са км ли са? след две натискания в момента съм на 360 от два дни и си стой така! Това 360 км ли са или дни и как да му задам след колко км да ми изпише че е дошло време за смяна на масло? нали там трябва да му се зададе след колко км или дни да е следващото обслужване или това се прави само в сервиз с някакъв софтуер? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
romborak 165 #206 Отговорено 9 Март, 2019 На 7.03.2019 г. at 17:43, JunkieXL написа: Благодаря на всички днес смених маслото с 5w40. Оказа се че и задните апарати на спирачките са блокирали и ми ги раздвижиха (предполагам че сега няма да имам проблем) смених и задните накладки. Иначе всичко друго е 6. Един въпрос пробвах да зануля дните до смяна на масло на компютъра. Но като ги рефрешнах станаха на 360 (което предполагам е дни а не км?) никаде обаче не ми изписва км колко остават. Изписва ли или е само в дни? и по този начин ли се нулира като му дам бутона “рефреш” Първо честито и много безаварийни км. При нулиране на сервизния интервал винаги първо показва 360 дни до смяна. По принцип показва км или дни, в зависимост кое е по-близо. Компютърът предполагам смята среднодновното изминато разстояние и, ако според това изчисление първо ще настъпи 1 година от смяната, показва 360, ако започнеш да караш повечко и заложените километри ще ги минеш преди да изтече година, ще ти показва оставащите км до следващата смяна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JunkieXL 25 #207 Отговорено 9 Март, 2019 Преди 1 час, romborak написа: Първо честито и много безаварийни км. При нулиране на сервизния интервал винаги първо показва 360 дни до смяна. По принцип показва км или дни, в зависимост кое е по-близо. Компютърът предполагам смята среднодновното изминато разстояние и, ако според това изчисление първо ще настъпи 1 година от смяната, показва 360, ако започнеш да караш повечко и заложените километри ще ги минеш преди да изтече година, ще ти показва оставащите км до следващата смяна. Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stany681 39 #208 Отговорено 11 Март, 2019 На 9.03.2019 г. at 18:19, JunkieXL написа: Благодаря Във връзка със спир. апарати. Моята като я взех също бяха залепнали - задните. Някъде четох тук по форума, че на АКОРД-а това ставало много редовно, особено задно дясно колело.Факт е, че досега на всичките ми коли преди Акорда такова не се е случвало ! Та като я купувах, спазарих се с продавача за негова сметка да ги поправят, че да стигна до София. Раздвижваха нещо и сложиха нови накладки. Скоро след това , вече тук, пак раздвижваха нещо.След това не дърпа ръчно изобщо, че не се знае. Преди няколко дни, без да е студено, че да замръзне евентуално, бях на ръчна за 5 мин, по навик. Залепнаха и двете задни яко. Раздвижих напред-назад и се оправи, но си плаче за ремонт, че да се ползва ръчната. Около 100-120 лв. ми обявиха на апарат. Оправи апаратите, че да не стане както е писал по-горе колега:да заминат дискове, накладки и т.н.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zemnovodno 12 #209 Отговорено 11 Март, 2019 Ръчната спирачка е с барабан няма общо със накладките и апаратите на дисковете които са отзад Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
romborak 165 #210 Отговорено 11 Март, 2019 (Редактирано) @zemnovodno, не при всички е така, както си писал. При някои модели, както е при мен, ръчната е на задните накладки. Специално съм проверявал, а и Слави ми го потвърди. Редактирано 11 Март, 2019 от romborak 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #211 Отговорено 11 Март, 2019 (Редактирано) А защо сложи 5-40 масло ? трябваше да сложиш 0-20 и да ти е мирна главата. Има други сервизи освен бултрако. И то доста по-евтини и доста по-знаещи. Ето ти тема за апарата. Редактирано 11 Март, 2019 от Drone Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stany681 39 #212 Отговорено 11 Март, 2019 Преди 1 час, romborak написа: @zemnovodno, не при всички е така, както си писал. При някои модели, както е при мен, ръчната е на задните накладки. Специално съм проверявал, а и Слави ми го потвърди. Точно с накладки си е ръчната. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове