m_ad 10 #1 Публикувано 8 Февруари, 2019 Здравейте, колеги! Пиша, за да ви дам информация относно сервизната програма за нашите Хонди. Благодарение на форума разбрах за това и след като проверих, се оказа, че моят автомобил подлежи на ремонт по нея. Използвайки контактната форма на Бултрако подадох данните за автомобила и собственика, и след няколко часа ми се обадиха за потвърждение и информация, как ще се развият нещата по подмяната. Миналата седмица ме информираха, че във фирмения сервиз на Ботевградско шосе /София/, където бях заявил услугата, са готови да извършат обслужването. Днес то се случи, без неприятни изненади, без отлагания, така, както ме информираха, че ще се случи. По кампанията бяха подменени пиропатроните на предните въздушни възглавници и шайбата на коляновия вал. Последната имаше видима нужда от това. В допълнение бяха подменени, по мое желание, и за моя сметка, разбира се, семерингът на коляновия вал /този към подменяната шайба/, маслата на скоростната кутия и задния диференциал, както и извършен ъпдейт на софтуера. В резултат най-вече на сменените шайба и масла изчезна един шум, който идваше откъм ролките на пистовия ремък, както и утихване на трансмисията. Не че последната е била като фуражомелка, но сега е друго. По отношение ъпдейта на софтуера мога да кажа, че явно има ефект. Двигателят работи дори и една идея "по-мазно", а по информацията от моментния разход - по-икономично. Та, лозето си иска мотиката, а колата обслужването. Обслужването бе в рамките на около 2 часа. За всичко извършено по ремонтите бях предварително информиран или пък ми бе искано съгласието, когато касаеше заплащане. Хората от приемната и сервиза бяха отзивчиви и любезни. Нямаше намръщени погледи или отговори от рода на "Аз с това не се занимавам - питай там, другите". Наблюдавайки през "аквариума" действията на сервизни механик ми бе спокойно, защото виждах, че той знае какво и как да го направи. Нямаше туткане, чудене, почесване, празни приказки или пък търсене на подходящ за дадена операция инструмент. Не правя реклама на Бултрако, но държа да споделя приятното впечатление, което оставиха в мен, от приемането на заявката ми, до предаването на ключовете на отремонтирания ми автомобил. Към Модераторите. Бях пред дилемата, в кой точно раздел да пиша тези редове и счетох, че повече касае сервизния ремонт на автомобила, отколкото сервиза. По ваша преценка, не бих имал нищо против да преместите поста. Поздрави, Моньо Монев 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kyna 33 #2 Отговорено 8 Февруари, 2019 Супер, и аз минах през програмата за смяна на пиропаттоните но само това. Нищо друго не правиха по колата. Това е интересно за софтуерния ъпдейт: Коя година е колата ти? Мойта е 2008, дали заради това не го направили както и шайбата. ?!?!Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
m_ad 10 #3 Отговорено 8 Февруари, 2019 преди 1 минута, kyna написа: Супер, и аз минах през програмата за смяна на пиропаттоните но само това. Нищо друго не правиха по колата. Това е интересно за софтуерния ъпдейт: Коя година е колата ти? Мойта е 2008, дали заради това не го направили както и шайбата. ?!?! Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Шайбата и софтуера са за дизеловите модели. Шайбата сервизно, а софтуера - по желание и за сметка на клиента. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Радо82 40 #4 Отговорено 8 Февруари, 2019 Дай линк да правим проверки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
m_ad 10 #5 Отговорено 8 Февруари, 2019 преди 4 минути, Радо82 написа: Дай линк да правим проверки Влизаш в сайта на Бултрако и там, най-отгоре има банер "Важна информация". Цък и ... продължаваш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Радо82 40 #6 Отговорено 8 Февруари, 2019 (Редактирано) Шайбата при мен е минала сервизна акция 2014г рекох си пак да не искат да я сменят, проверих нищо не излиза по моя ВИН всичко е минала Редактирано 8 Февруари, 2019 от Радо82 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
a.aleksandrov 23 #7 Отговорено 8 Февруари, 2019 Не отдавна и аз отправих запитване до Бултрако за сервизна подмяна на компоненти свързани с въздушните възглавници, но получих отговор, че моя автомобил не е включен в тази сервизна акция. Може би не всички автомобили имат проблема или вече колата ми е минала тази сервизна акция при предишния си собственик, но няма как да разбера това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Радо82 40 #8 Отговорено 8 Февруари, 2019 преди 4 минути, a.aleksandrov написа: Не отдавна и аз отправих запитване до Бултрако за сервизна подмяна на компоненти свързани с въздушните възглавници, но получих отговор, че моя автомобил не е включен в тази сервизна акция. Може би не всички автомобили имат проблема или вече колата ми е минала тази сервизна акция при предишния си собственик, но няма как да разбера това Колега можеш да се възползваш поне с инфо кога са минали тези акции и колата на колко км е била. Аз така разбрах че моята 2014г е била на 120к км 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
a.aleksandrov 23 #9 Отговорено 8 Февруари, 2019 Мислех, че Бултрако нямат информация за автомобила, когато е т. нар. нов внос. Казвам това, защото когато я купувах исках по номер на рама да проверя каква информация ще излезе от официалния сервиз поне докато е обслужвана там, но ми отговориха, че щом не е купувана и обслужвана в България нямат такава информация. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mytanta 46 #10 Отговорено 8 Февруари, 2019 (Редактирано) Проверявал съм хонди нов внос в бултрако,имат информация за всичко само ако колата е била обслужвана в хонда.Правил съм и сверка със сервизните книжки специално швейцарските,те са точни, но там не се отразяват ремонти а в повечето случаи само обслужването.Примерно за моята хонда разбрах в бултрако точните км/както си бяха по сервизна книжка/,че е сменено турбото на хххх км,сменен егер клапан на хххх км, сервизна акция за нещо си и.т.н. Редактирано 8 Февруари, 2019 от mytanta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shopadkg 0 #11 Отговорено 18 Март, 2019 На 16.01.2019г. отправих запитване до Бултрако Моторс София Изток /....Вашето запитване за сервизна акция „Въздушни възглавници“ е прието. Моля не отговаряйте на този e-mail. След проверка нашите специалисти ще се свържат с Вас по избрания от Вас начин на контакт..../ за сервизна подмяна на компоненти свързани с въздушните възглавници през техният сайт , изпратих резултатите на sofia-east@honda-bg.com След 1 месец чакане реших да им пиша отново. Един час след моя мейл ми се обадиха и се извиниха и ме информираха че са поръчали необходимите им компоненти и ще и се обадят. ........... Ееее ВСЕ ОЩЕ ЧАКАМ ОБАЖДАНЕ.....вече станаха 2 МЕСЕЦА и нищо..../днес отново им писах/ Някой има ли същият проблем като мен да не са го извикали за подмяна на компоненти свързани с въздушните възглавници??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #12 Отговорено 18 Март, 2019 Вдигни телефона им,проверката отнема 10 мин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Baksi 0 #13 Отговорено 19 Март, 2019 Преди две седмици направих запитване относно въздушните възглавници. На следващия ден ми се обадиха да потвърдя поръчка за частите и като пристигнат ще се обадят. Днес ми звъннаха и утре сутринта съм при тях Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове