Jump to content
m_ad

Ремонт по сервизна програма.

Recommended Posts

Здравейте, колеги!

Пиша, за да ви дам информация относно сервизната програма за нашите Хонди. Благодарение на форума разбрах за това и след като проверих, се оказа, че моят автомобил подлежи на ремонт по нея. Използвайки контактната форма на Бултрако подадох данните за автомобила и собственика, и след няколко часа ми се обадиха за потвърждение и информация, как ще се развият нещата по подмяната. Миналата седмица ме информираха, че във фирмения сервиз на Ботевградско шосе /София/, където бях заявил услугата, са готови да извършат обслужването.

Днес то се случи, без неприятни изненади, без отлагания, така, както ме информираха, че ще се случи. По кампанията бяха подменени пиропатроните на предните въздушни възглавници и шайбата на коляновия вал. Последната имаше видима нужда от това. В допълнение бяха подменени, по мое желание, и за моя сметка, разбира се, семерингът на коляновия вал /този към подменяната шайба/, маслата на скоростната кутия и задния диференциал, както и извършен ъпдейт на софтуера.

В резултат най-вече на сменените шайба и масла изчезна един шум, който идваше откъм ролките на пистовия ремък, както и утихване на трансмисията. Не че последната е била като фуражомелка, но сега е друго.

По отношение ъпдейта на софтуера мога да кажа, че явно има ефект. Двигателят работи дори и една идея "по-мазно", а по информацията от моментния разход - по-икономично.

Та, лозето си иска мотиката, а колата обслужването.

Обслужването бе в рамките на около 2 часа. За всичко извършено по ремонтите бях предварително информиран или пък ми бе искано съгласието, когато касаеше заплащане.

Хората от приемната и сервиза бяха отзивчиви и любезни. Нямаше намръщени погледи или отговори от рода на "Аз с това не се занимавам - питай там, другите". Наблюдавайки през "аквариума" действията на сервизни механик ми бе спокойно, защото виждах, че той знае какво и как да го направи. Нямаше туткане, чудене, почесване, празни приказки или пък търсене на подходящ за дадена операция инструмент.

Не правя реклама на Бултрако, но държа да споделя приятното впечатление, което оставиха в мен, от приемането на заявката ми, до предаването на ключовете на отремонтирания ми автомобил.

Към Модераторите.

Бях пред дилемата, в кой точно раздел да пиша тези редове и счетох, че повече касае сервизния ремонт на автомобила, отколкото сервиза. По ваша преценка, не бих имал нищо против да преместите поста.

Поздрави,

Моньо Монев 

  • Благодаря 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер, и аз минах през програмата за смяна на пиропаттоните но само това. Нищо друго не правиха по колата. Това е интересно за софтуерния ъпдейт: Коя година е колата ти? Мойта е 2008, дали заради това не го направили както и шайбата. ?!?!

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, kyna написа:

Супер, и аз минах през програмата за смяна на пиропаттоните но само това. Нищо друго не правиха по колата. Това е интересно за софтуерния ъпдейт: Коя година е колата ти? Мойта е 2008, дали заради това не го направили както и шайбата. ?!?!

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 

Шайбата и софтуера са за дизеловите модели. Шайбата сервизно, а софтуера - по желание и за сметка на клиента.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, Радо82 написа:

Дай линк да правим проверки

Влизаш в сайта на Бултрако и там, най-отгоре има банер "Важна информация". Цък и ... продължаваш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шайбата при мен е минала сервизна акция 2014г рекох си пак да не искат да я сменят, проверих нищо не излиза по моя ВИН всичко е минала

Редактирано от Радо82

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не отдавна и аз отправих запитване до Бултрако за сервизна подмяна на компоненти свързани с въздушните възглавници, но получих отговор, че моя автомобил не е включен в тази сервизна акция. Може би не всички автомобили имат проблема или вече колата ми е минала тази сервизна акция при предишния си собственик, но няма как да разбера това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, a.aleksandrov написа:

Не отдавна и аз отправих запитване до Бултрако за сервизна подмяна на компоненти свързани с въздушните възглавници, но получих отговор, че моя автомобил не е включен в тази сервизна акция. Може би не всички автомобили имат проблема или вече колата ми е минала тази сервизна акция при предишния си собственик, но няма как да разбера това

Колега можеш да се възползваш поне с инфо кога са минали тези акции и колата на колко км е била. Аз така разбрах че моята 2014г е била на 120к км

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислех, че Бултрако нямат информация за автомобила, когато е т. нар. нов внос. Казвам това, защото когато я купувах исках по номер на рама да проверя каква информация ще излезе от официалния сервиз поне докато е обслужвана там, но ми отговориха, че щом не е купувана и обслужвана в България нямат такава информация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверявал съм хонди нов внос в  бултрако,имат информация за всичко само ако колата е била обслужвана в хонда.Правил съм и сверка със сервизните книжки специално швейцарските,те са точни, но там не се отразяват ремонти а в повечето случаи само обслужването.Примерно за моята хонда разбрах в бултрако точните км/както си бяха по сервизна книжка/,че е сменено турбото на хххх км,сменен егер клапан на хххх км, сервизна акция за нещо си и.т.н.

Редактирано от mytanta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 16.01.2019г. отправих запитване до Бултрако Моторс София Изток

 

/....Вашето запитване за сервизна акция „Въздушни възглавници“ е прието. Моля не отговаряйте на този e-mail. След проверка нашите специалисти ще се свържат с Вас по избрания от Вас начин на контакт..../

 

за сервизна подмяна на компоненти свързани с въздушните възглавници през техният сайт , изпратих резултатите на sofia-east@honda-bg.com След 1 месец чакане реших да им пиша отново. Един час след моя мейл ми се обадиха и се извиниха и ме информираха че са поръчали необходимите им компоненти и ще и се обадят.

........... Ееее ВСЕ ОЩЕ ЧАКАМ ОБАЖДАНЕ.....вече станаха 2 МЕСЕЦА и нищо..../днес отново им писах/

 

Някой има ли същият проблем като мен да не са го извикали за подмяна на компоненти свързани с въздушните възглавници???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вдигни телефона им,проверката отнема 10 мин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди две седмици направих запитване относно въздушните възглавници. На следващия ден ми се обадиха да потвърдя поръчка за частите и като пристигнат ще се обадят. Днес ми звъннаха и утре сутринта съм при тях

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...