Stanimir Paunov 0 #1 Публикувано 7 Февруари, 2019 Здравейте колеги , От скоро съм собственик на Хонда CR-V 2.2 CDTI 2008g. и след известно време каране забелязах нещо което е нетипично за мен. При спиране и основно завиване на волана ( най-често при паркиране ) като завъртя волана почти докрай се получва една вибрация на цялата кола. Необяснимо е за мен , но тя изчезва след като загася колата. След като я запаля вибрациятая я няма. Понеже това е 1-вата Хонда която каратам не съм сигурен дали това е нормално или не ? Моля ако някой има обяснение какво може да е това да сподели опит. Мерси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #2 Отговорено 7 Февруари, 2019 Дано да не пиша глупости, но според мен тази вибрация се получава от автоматичното включване на двойното предаване. При напълно завит волан 4-те колела на колата се въртят с различна скорост, а точно това е предпоставката за включване на двойното предаване. Моето CR-V се държи по същия начин, но аз го приемам за нормално. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1845 #3 Отговорено 8 Февруари, 2019 (Редактирано) Еми значи и на твоето му има нещо, защото при моите, няма такова нещо. Преди време, на 3-ката, при пълен ляв или десен, усещах подобни вибрациии и шум, като най-много се усещаха във волана. Хидравлична помпа се товареше нещо и причиняваше това нещо. След смяна на течноста, вибрациите изчезнаха напълно,а шума е едва доловим и то ако при крайно положение на волана , продължавам да го задържам насила. Само да кажа, че 3-ката е фейса, с i-DTEC двигател,където помпата е различна. Обаче за рейката нямам идея дали е същата, като преди фейса. Обаче е различна от 2-ката, с двигател i-ctdi. Та за начало, може да се види/ почне с това и да се прегледа някой и друг тампон евентуално. Редактирано 8 Февруари, 2019 от Emicha Допълване Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Радо82 40 #4 Отговорено 8 Февруари, 2019 Смени ли маслото на задния диференциал ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stanimir Paunov 0 #5 Отговорено 8 Февруари, 2019 (Редактирано) Към момента не съм сменял нищо , защото я карам от 200км. и продавача каза че скоро я е обслужвал. Лично аз мисля да я обслужа на ново с малко , 4 филтъра и пистов ремък. гледам в казанчетата че течностите са на ниво и си има от всичко! Долавям лека логика в постана на колегата Tokio , защото тази вибрация се появява само при паркиране (напред и на заден ) и то при завиване на висок ъгъл.При паркиране само напред няма такова вибриране. Иначе ако колата е спряла и навивам волана докрай в двете посоки няма никаква вибрация Редактирано 8 Февруари, 2019 от Stanimir Paunov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
_sa6ko_bs 11 #6 Отговорено 8 Февруари, 2019 Смени си маслото на задния диференциал задължително с оригинално на Хонда. От личен опит! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Радо82 40 #7 Отговорено 8 Февруари, 2019 (Редактирано) След като смениш течностите, и гледай да е скоро, тая вибрация е почти сигурно че ще изчезне, и задължително оригинални на Хонда. Ремака и ролките, могат да изчакат и ако няма шум от тях няма за какво да ги сменяш, по важни са маслата Масло рейка Масло скоростна кутия Масло заден диференциал Редактирано 8 Февруари, 2019 от Радо82 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #8 Отговорено 8 Февруари, 2019 (Редактирано) PSF-Масло рейка MTF-Масло скоростна кутия ръчна DPF-Масло заден диференциал прави се грешка закарваш 1л майстора ти го налива без да се замисли.Налива си докато протече от горната пробка и това е 1.2 до 1.3л хубаво се направи два пъти през определен пробег при източване не се излива всичкото от системата. Ето тук има тема как се сменя и е дадено цвета на ново и старо, може да провериш твоето.При 3 та ген пробките не са от едната страна. Редактирано 8 Февруари, 2019 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stanimir Paunov 0 #9 Отговорено 8 Февруари, 2019 Днес посетих Хонда и се разбрахме за другата седмица да ми сменят течностите на Деференциала и на скоростната кутия , като ми препоръчаха на рейката да не я барат освен ако не констатират някакъв проблем или теч при оглед. След което ще я обслужа с маслко Castrol 0w30 и 4-те филтъра и да видим какво ще се получи. Ако мога да съм ви полезен , в Хонда ми споделиха , че в момента има кампания за подмяна на машинката която задейства еърбезите и се подменя безплатно. Само с проверка на шасито се разбира дали колата ви е в тази кампания. Моята се оказа , че е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Радо82 40 #10 Отговорено 8 Февруари, 2019 Искай да ти сменят и на хидравликата, събира точно една туба 1л. 40лв. Не ги слушай, мързи ги да обезвъздушават Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stanimir Paunov 0 #11 Отговорено 8 Февруари, 2019 Абе да ти кажа , не ги мъри защото взимат по 66лв. на час и за смяната на диференциала и на скоростите ще ми вземат близо 100лв. Искаха да ми правят и прочистване на диференциала с още 1.5л маслко ама като чух каква е цената за труда прецених , че прочистването с ново маслко ще си го направя сам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Радо82 40 #12 Отговорено 8 Февруари, 2019 (Редактирано) Оторизираните сервизи е така, аз моите масла ги смених за 50лв труд с мои масла Редактирано 8 Февруари, 2019 от Радо82 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1845 #13 Отговорено 8 Февруари, 2019 Щом не си обслужвал колата до сега, сменявай всички масла, филтри и течности. Хубаво е да смениш също спирачните течности и антифриза. Маслото на дифа правилно си решил да го смениш, но едва ли в твоя случай, въпросните вибрации идват от него. При паркиране с навит волан, едва ли ти превърта някое предно колело, за да ти се включва задното. И обясни малко по-добре тези вибрации ако можеш, а също и кое от двете е вярно: Цитат тази вибрация се появява само при паркиране (напред и на заден ) и то при завиване на висок ъгъл.При паркиране само напред няма такова вибриране. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stanimir Paunov 0 #14 Отговорено 8 Февруари, 2019 Ами как да ти го обесня. Влизам в паркинг и завивам някъде на почти навит волан за да се наместя и тогава се получава една вибрация което се усеща в цялата кола и повече във волана. след като паркирам при спряло положение на колага въртя волана в двете крайни посоки и виждам , че вече я няма. Тоесто тя се появява за кратко само при паркиране в положение на завиване и то не всеки път. За обслужването другата седмица , ще опердаша всичко което се сетя даже и имам много големи съмнения , че съединителя си заминава защото малко се разтрака , та съм си взел и нов комплект съединител с маховик за смяна В края на другата седмица , ще дам коментар какво се случва и дали има подобрение след обслужването. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Радо82 40 #15 Отговорено 8 Февруари, 2019 Това му е от Дифа, и при мен го имаше този момент 1:1, като смених маслото и изчезна 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1845 #16 Отговорено 8 Февруари, 2019 Както кажете - щом е от дифа, така да бъде. Само че ако е от него, би трябвало да се чува нещо като пукане и щракане. А вибрации при напълно завъртян волан, (а и там ги усеща колегата) е съвсем друго - поне аз така мисля. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1235 #17 Отговорено 8 Февруари, 2019 Преди 2 часа, Stanimir Paunov написа: Ами как да ти го обесня. Влизам в паркинг и завивам някъде на почти навит волан за да се наместя и тогава се получава една вибрация което се усеща в цялата кола и повече във волана. след като паркирам при спряло положение на колага въртя волана в двете крайни посоки и виждам , че вече я няма. Тоесто тя се появява за кратко само при паркиране в положение на завиване и то не всеки път. За обслужването другата седмица , ще опердаша всичко което се сетя даже и имам много големи съмнения , че съединителя си заминава защото малко се разтрака , та съм си взел и нов комплект съединител с маховик за смяна В края на другата седмица , ще дам коментар какво се случва и дали има подобрение след обслужването. Пистовият ремък чисто нов ли ти е колега? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #18 Отговорено 8 Февруари, 2019 (Редактирано) Quote , като ми препоръчаха на рейката да не я барат освен ако не констатират някакъв проблем или теч при оглед. Да за да протече и след време да се набучиш при тях и да ти одерат още 5 кожи както са решили да ти направят.Сменя се и сам можеш да го направиш ,на кола след 100хил км е по-добре да се направи обоновяване с това Тук няма да го намериш в Хонда и не са го чували.Ето ти го от общите поръчки на 12 лв https://www.ato24.de/en/honda-psf-0-354-l.html Ако решиш цалото мога да обясня има и доста клипове в ютуб. Quote Castrol 0w30 Ако е в Хонда само ще ти насипят наливен боклук по-добре си купи но това https://www.avtochastionline24.bg/castrol/13644700 защото има спецификациите за твоя двигател тези спецификация: API SN, ILSAC GF-5 има много по-добри масла от това на половина цена https://www.ato24.de/de/auto/motoroel-0w-30.html примерно Petro-Canada Supreme Synthetic 0w30 Quote Абе да ти кажа , не ги мъри защото взимат по 66лв. на час и за смяната на диференциала и на скоростите ще ми вземат близо 100лв Ти ще им дадеш парите спри се човек по-добре купи нещо на децата си в всеки сервиз за смяна на масло ще го направят срещу 10лв двигател и 10 лв диферинциал. ето как и маслото на диферинциала два болта са Quote 4-те филтъра и да видим какво ще се получи. Масления ясен при сманата на маслото 10лв труд там ще ти сменят и горивния,ваздушния можещ и сам елементарно е а филтъра на купето ето как MTF-Масло скоростна кутия ръчна е също елементарна процедура заслужаваща не повече от 15лв в сервиз за масла. Имаш време да си поръчаш маслата тук от общите поръчки и да спестиш доста пари. Редактирано 8 Февруари, 2019 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stanimir Paunov 0 #19 Отговорено 8 Февруари, 2019 На тези кожудери ще им дам само пари за смяна на деференциал и на скоростите. Иначе малкото което го взимам е от основен доставчик на Castrol колко ми прати голяма отстъпка и ми дава 0w30 или 5w30 за 105лв. - 6л. при цена 160лв. На него му имам пълно доверие , защото ми е приятел и са сервиз Castrol в Пловдив от както се помня Иначе за двигателно масло + филтрите и пистов рекъм ще дам на мой майстор 15лв Наистина тези от сервиза на Хонда ме изумяват колко много пари взимат за никаква работа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Радо82 40 #20 Отговорено 8 Февруари, 2019 Всички оторизирани сервизи са така, аз бих я вкарал там само ако има тънък проблем който не може да бъде диагностициран от друг сервиз или някоя сервизна акция 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #21 Отговорено 9 Февруари, 2019 (Редактирано) Quote На тези кожудери ще им дам само пари за смяна на деференциал и на скоростите Защо трабва да даваш за това видя в клипа за дифта два болта нима твоя майстор не може да ги развие .Колегите да кажат за скоростната кутия но там мисля че са два болта Маслата като толкова бързаш си ги вземи от Хонда. Quote а Castrol колко ми прати голяма отстъпка и ми дава 0w30 или 5w30 за 105лв. - 6л. при цена 160лв. На него му имам пълно доверие , защото ми е приятел и са сервиз Castro в Да Castrol 0w30 в тази таблица може да намериш специвфикациите по кода на двигателя и всички филтри https://docs.google.com/spreadsheets/d/18IV4V8vpBlpLht78IJwiptLA0RPjpcSvzF97TGIp8cU/edit#gid=1668529716 Аз не бих се хвърлил още на първа смяна на скъпо масло може по-евтино 0w30 и да го смениш след 2-3хил с цел промивка за да изкараш наслагванията и нагара от двигателя ако не използваш промивка.Тази грешка се прави основно купуваш кола и сипваш скъпо масло и всичко ок като тя до сега карана 10 год с незнайно какви боклуци,несливаемото масло което остава скапва в първите 2хил км това скъпото. Ако го правиш все пак в Хонда дифта събира 1,2-1,3 до протичане от горната пробка гледай да не ти налеят само 1л или да си платиш за два и да не ти върнат втората туба с 700мл. Редактирано 9 Февруари, 2019 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2829 #22 Отговорено 9 Февруари, 2019 (Редактирано) Преди 11 часа, CARPERA написа: Ако е в Хонда само ще ти насипят наливен боклук по-добре си купи но това https://www.avtochastionline24.bg/castrol/13644700 защото има спецификациите за твоя двигател тези спецификация: API SN, ILSAC GF-5 има много по-добри масла от това на половина цена https://www.ato24.de/de/auto/motoroel-0w-30.html примерно Petro-Canada Supreme Synthetic 0w30 Колега, за дизелов двигател i-CDTi или i-DTEC на Хонда (особено пък ако е с DPF) се използва масло със спецификация ACEA C2 или C3. Може да е 0W30, а може да е и 5W30. ILSAC GF-5 по принцип е за бензин. https://www.hondaparts247.co.uk/collections/genuine-honda-service-kit/products/genuine-honda-0w-30-c2-engine-oil-4-litres https://www.coxmotorparts.co.uk/honda-shop/mobil-1-esp-0w30-fully-synthetic-motor-oil-1-litre/ https://www.ato24.de/en/mobil-1-esp-5w-30-5-l.html https://www.ato24.de/en/ravenol-fel-sae-5w-30.html https://www.ato24.de/en/ravenol-arctic-low-saps-als-sae-0w-30.html https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-0w-30-ect-c2-c3.html А от Castrol: https://www.coxmotorparts.co.uk/honda-shop/castrol-edge-professional-h-c2-0w-30-fully-synthetic-engine-oil-1-litre/ Редактирано 9 Февруари, 2019 от dandilov 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stanimir Paunov 0 #23 Отговорено 9 Февруари, 2019 2 hours ago, CARPERA said: Ако го правиш все пак в Хонда дифта събира 1,2-1,3 до протичане от горната пробка гледай да не ти налеят само 1л или да си платиш за два и да не ти върнат втората туба с 700мл. О да , те са ми писали 2л. и задължително ще си търся остатъка от втората бутилка, защото мисле да си направя промивка послед сам , а не да им давам 150лв. за 2 работни часа да ми я промият те 30 minutes ago, dandilov said: Колега, за дизелов двигател i-CDTi или i-DTEC на Хонда (особено пък ако е с DPF) се използва масло със спецификация ACEA C2 или C3. Може да е 0W30, а може да е и 5W30. Точно такова масло ще слагам! 12 hours ago, Митко Йотов said: Пистовият ремък чисто нов ли ти е колега? Не ми е чисто нов .... даже и незнам какъв е за това ще сменям и него за да съм по-сигурен...тукмо ще проверя и ролките как са......абе общо взето като вземеш кола от автокъща трябва да си готов на много изненади Най-хубавото е , че от всичките хонди които карах с цел да си купя една от тях тази е със супер запазен външен и вътрешен вид и 140-те коя са си под капака , защото е доста динамична , след 1-ва скорост разбира се Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #24 Отговорено 9 Февруари, 2019 (Редактирано) Да Благодаря за корекцията за това в последния пост съм дал таблицата . Също е и за скоростната кутия провери колко събира за 3 та генерация мисля че завършваше на половинка и от там ще ти остане.Това може да го свършите с твоя майстор защо държиш да ти вземат чувал пари за работа която сам можеш да направиш. Редактирано 9 Февруари, 2019 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове