Jump to content

Recommended Posts

Здравейте колеги, за първи път пиша тема тук. Така нека да започна с предистория за да влезете в моя филм.... Закупих една Старозагорска Хонда от един дългуч (как изобщо се побираше в тая малка не ми стана ясно, но както и да е:huh:). Отивам аз да я гледам на пръв поглед веднага изкачат някой груби забележки по външният вид, но като цяло е добре без много ръжда, даже почти никаква:rolleyes:

Всичко беше добре до вдигането на предния капак... Той почна да ми обяснява, колко икономична била колата на метан ходил за 2.50лв до морето връщал се и после цяла седмица ходил на работа в съседния град.... Питам го аз: 

-Тая кола бензин виждала ли е? 

-Има някакъв дребен проблем, но не съм я карал на майстор, сигурно някво филтърче е задръстено:confused:

Така, колата се взе и се започна търсенето на причината. Проблема веднага беше открит, бензиновата помпа. Смених я и колата запали с от 300  с до 500 зора и няма да ви кажа какви турмолешки излязоха през аупуха.... започна да се форсира сама до 3-4к оборота (знам, че Хондите са нервни, но тая беше май в нервна криза:D) Отварям аз резервуара, където е датчика за горивото и се установи , че целия е в ръжда, половината поплавък падна вътре докато го вадих нагоре, после ми се разпадна в ръцете... смениха се всички филтри по колата, като горивният не беше сменян от раждането на Хондето.... Реших да не я карам повече на бензин докато не сменя резервуара... И от тук се почна мъката, като каза аз няма да запаля повече ей нервичките ми скъса. :ranting:Само да вметна, че по принцип колата пали от раз на метан и си работи перфетно, сменени са кабели свещи, масло. Започна се ровичкането по прословутия карб преглеждане на всички маркучи вакуми... След това карбуратора се разглоби изчисти, но пак без успех... Копчето за бензин/метан ми беше съмнително, затова го смених и него с ново, също така клапана който спира бензина беше сменен, установи се , че не го спира и ги мешеше... Но колата се чупи от въртете и нищо... Започнах да чета из форума възможни причини, проверих ЕАВЦ-то или там както му е името, свалих изчистих не стана , имах друго под ръка, но и с него нищо... Свалих и почистих това "извращение" за оборотите и пак без успех.... Остава да е станало нещо с тоците, но там съм бос по темата, а и не сме приятели с тока, като ме удари аз не мога да му отвърна и просто не е чесно :D 

От къде може да идва проблема, ще се надявам за съвети и благодарско, ако отделите време да прочете мойте глупости:worthy:

20190202_120409.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато си на газ всичките неща които си пипал нямат никакво отношение с паленето освен тоците. Извади един кабел сложи свещ в него, допри резбата на маса. И като въртите виш има ли искра. Ако има слаба тънка искра или никаква там ще да е. 

  • Thanks 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е от него. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Харесва ми чувството ти за хумор. Мерси за смеха! :lol:

По принцип, най-елементарното нещо, за да разбереш дали е бензина или тоците е като въртиш, ако мирише на неизгорял бензин, но не пали - значи са тоците. Ако не мирише на бензин, значи може да не му достига бензин.

 

Единия варинт е гадостите, които са били в резервоара да са запушили нещо, макар че щом си сменил филтъра и си почистил карбуратора това вече е малко вероятно. Може и новата помпа да се е задръстила с нещо. Може да са се запушили бензинопроводите. Ти смени ли резервоатра? Също така избягвай да оставяш колата за дълго време с празен резервоар или под половината. Най-добре е да се пълни до горе по-често.

 

Другият вариант е да ти има нещо по тоците. Може да смениш капачката на делкото и палеца - сигурно отдавна им е дошло времето. Но, ако е по тоците, как тогава ще пали на метан от раз?

 

Иначе на мен колата ми умря миналата година на пътя след като и изгоря бубината. Моята се намира в делкото. Като въртях миришеше на бензин, но не палеше - нямаше искра или беше слаба. Смених бубината и запали от раз. Но пак казвам, щом пали на метан не знам какво може да е.

 

Какви кабели и свещи сложи, и какво масло?

Редактирано от Takumi Fujiwara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво отношение има па маслото с не палещата д13? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с пълненето на резервоара, за мен е глупаво. Ако винаги седи пълен, то и с времето ще се натрупат в него утайки, което вече би довело до проблем - течността не е статична. Ако всеки път се смъква до минимума, то всяка попаднала частица, би била поета от филтъра. Ако са много частиците - натрупани заради оставянето му редовно с високо ниво, в един момент ще задръстят линията. Освен това и самата помпа си има вътре в резервоара филтър. Точно вчера свалях резервоара че течеше и всичко вътре си беше идеално чисто. Всеки път зареждам пълно - празно. Шофирам много, никакви проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Резервоарът е хубаво да не стои дълго време под половината, защото ръждясва отвъре. Отделно по-лесно се получава конденз в него, когато е полупълен или празен. А почне ли веднъж да ръждясва - върви го гони... 

 

Ако бензинът в резервоара не се ползва дълго време или колата е зазимена, хората слагат това или подобно на него, в горивото:

 

577780-00001-1472418435.png?auto=compres 

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И с това не съм съгласен. Водата избива винаги нагоре. До къде ще е пълен, е все тая. Ако пък е попаднала много вода, то като по тежка ще е на дъното, но изпаренията отиват винаги горе, другото се отича долу. Освен ако не е пълен винаги до дупка, тогава би имало известен резон, но това е невъзможно.  За ръжда ти трябва кислород - кухо пространство. Тавана на резервоара не е равна повърхност и колкото и да го пълниш, има места които са винаги празни! С две думи - пълни глупости! Моят 20г. Резервоар, има корозия единствено от външната страна, вътре блести. Ако има влага в резервоара и не се кара често колата, нищо няма да го спаси.

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Глупости написа ти!

Водата е по-тежка от бензина и винаги отива на дъното, провери си го. Ей този човек го показва: 

 

 

Колега, ти източи ли всичкия стар бензин от резервоара и наляли нов?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали и аз това написах, че водата е по тежка и отива на дъното, но без кислород, ръжда няма! Изпаренията отиват горе, но тъй като винаги остават кухини, пълненето до горе, обезсмисля упражнението. Реално резервоарът би трябвало да е под вакуум. Може би е по логично да се търси проблема в клапана на капачката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е как без кислород?
Като отваряш капачката да зареждаш, какво влиза в резервоара? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса е не какво влиза, а къде остава като влезе. Въздуха също има влажност. Просто ти казвам, че е безмислено карането с резервоар пълен винаги над средата. Относно утайките, дори е вредно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се зарежда редовно над средата и да не се оставя резервоара празен, когато не се кара колата или, когато не се кара дълго на бензин - това ми е мисълта. Иначе аз също изчаквам да ми светне резервата преди да заредя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, безмислено е да седи пълен винаги над средата. Бензинът и при каране на газ си върви яваш-яваш.

Хубава дискусийка заформихте, ама не помагате на колегата.

Без повече офтопик, моля.

  • Thanks 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×