Jump to content

Recommended Posts

Здравейте колеги, налага ми се да пиша тук за помощ, понеже колата е в една гора. Изгасихме я и не иска да запали. Върти, качва гориво, проверихме бобината(променихме я с нова дори),  комутатора, палец, капачка, кабели, всичко изглежда ок. Искра има на лулите, но не иска да запали. Дали е прескочил ремъка ? Някакви насоки може ли да ми дадете, че вече 4ти ден е там а трябва трактор да викам за да я извадим

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шок бутона проверихте ли? Под жабката се опипва, бутона е с гумен накрайник.

 

ПС Между жабката и конзолата за парно от пасажерската страна

image.png.9a4b5b9464112f5aea5933f3d242f1f9.png

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверихме бутона, не е от него 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със смъкната капачка на делкото се проверява ремъка...Палеца трябва да се върти на стартер :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Свещите погледнете и подайте ток при въртенето, понеже сигурно вече е малко!

Газова уредба има ли?

 

Редактирано от dindin
Защо се цитира първото мнение в темата????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Свещите са нови, на 5к км, има искра на електрода проверихме всичко по токовете и изглежда изправно. Остана ремъка да видим само като последно място за гаф. Газ има - метан - аз се чудех дали не е възможно там да е проблема, но незнам как да го изолирам електрически от системата на колата, така е купена.Гориво има в цилиндрите, като я повъртя 5 мин И махам свещите за няколко часа , че се пълнят цилиндрите с бенз и я давим.

Редактирано от b0n3v

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали и при теб няма да е от това, но скоро колега имаше подобен проблем с газифицирано такова СРВ.

Спря и след време не можа да запали. Два дена я мъчи какво ли не, но не искаше, Оказа се че системата му пълни/изпуска постоянно газ в цилиндрите  и при опит да запали нормално на бензин, се дави и не може.

Спря принудително газта , разкачи някакви жици от някакъв клапан или реле, след което подсуши свещите и си запали.

Пак казвам , че нямам понятие от газ при бензиновите, но това го видях и може да ти помогне. 

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно заради това ми беше въпросчето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде трябва да имаш бушон за газовата  в коша. След акумулатора директно.

Емича говори за газовия клапан сигурно - той има 2 щуцера и букса.

 

Даже наснимай ако искаш в коша какво има.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам как е при метана но нямаш ли бутон да с обръща само на бензин или само на метан, от там го спри.Проследи кабелите от акумулатора до компа на  метана както казаха  колегите този с бушона махаш го и спираш метана.Иначе газовия клапан е това може да е изнесен на филтъра или върху самия изпарител. 

20190123_073753.thumb.jpg.c099a0419e8992c105d545feccf35936.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×