b0n3v 0 #1 Публикувано 21 Януари, 2019 Здравейте колеги, налага ми се да пиша тук за помощ, понеже колата е в една гора. Изгасихме я и не иска да запали. Върти, качва гориво, проверихме бобината(променихме я с нова дори), комутатора, палец, капачка, кабели, всичко изглежда ок. Искра има на лулите, но не иска да запали. Дали е прескочил ремъка ? Някакви насоки може ли да ми дадете, че вече 4ти ден е там а трябва трактор да викам за да я извадим Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
А. Д. 80 #2 Отговорено 21 Януари, 2019 Шок бутона проверихте ли? Под жабката се опипва, бутона е с гумен накрайник. ПС Между жабката и конзолата за парно от пасажерската страна 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
b0n3v 0 #3 Отговорено 21 Януари, 2019 Проверихме бутона, не е от него Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #4 Отговорено 21 Януари, 2019 Със смъкната капачка на делкото се проверява ремъка...Палеца трябва да се върти на стартер Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 280 #5 Отговорено 21 Януари, 2019 (Редактирано) Свещите погледнете и подайте ток при въртенето, понеже сигурно вече е малко! Газова уредба има ли? Редактирано 21 Януари, 2019 от dindin Защо се цитира първото мнение в темата???? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
b0n3v 0 #6 Отговорено 22 Януари, 2019 (Редактирано) Свещите са нови, на 5к км, има искра на електрода проверихме всичко по токовете и изглежда изправно. Остана ремъка да видим само като последно място за гаф. Газ има - метан - аз се чудех дали не е възможно там да е проблема, но незнам как да го изолирам електрически от системата на колата, така е купена.Гориво има в цилиндрите, като я повъртя 5 мин И махам свещите за няколко часа , че се пълнят цилиндрите с бенз и я давим. Редактирано 22 Януари, 2019 от b0n3v Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1845 #7 Отговорено 22 Януари, 2019 Не знам дали и при теб няма да е от това, но скоро колега имаше подобен проблем с газифицирано такова СРВ. Спря и след време не можа да запали. Два дена я мъчи какво ли не, но не искаше, Оказа се че системата му пълни/изпуска постоянно газ в цилиндрите и при опит да запали нормално на бензин, се дави и не може. Спря принудително газта , разкачи някакви жици от някакъв клапан или реле, след което подсуши свещите и си запали. Пак казвам , че нямам понятие от газ при бензиновите, но това го видях и може да ти помогне. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 280 #8 Отговорено 22 Януари, 2019 Точно заради това ми беше въпросчето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #9 Отговорено 22 Януари, 2019 Някъде трябва да имаш бушон за газовата в коша. След акумулатора директно. Емича говори за газовия клапан сигурно - той има 2 щуцера и букса. Даже наснимай ако искаш в коша какво има. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #10 Отговорено 23 Януари, 2019 Незнам как е при метана но нямаш ли бутон да с обръща само на бензин или само на метан, от там го спри.Проследи кабелите от акумулатора до компа на метана както казаха колегите този с бушона махаш го и спираш метана.Иначе газовия клапан е това може да е изнесен на филтъра или върху самия изпарител. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове