Jump to content
Димитров79

Airbag на таблото

Recommended Posts

Днес забелязах че аербега на таблото се е отворил леко в едната страна.Как се оправя това че да не вземе да се отвори в движение сам.

Снимка0808.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,колега!

Аз карам харвито от 6 г.

Зимата така се надига,лятото,като е топло си идва на мястото.

Нямам проблем до сега.

И не мисля,че може да се отвори..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен е така. Напъвах да извадя капака, но не можах. Явно с времето се прецакват щипките.

Sent from my MI 5 using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен също е така,даже щях да питам такава фирма да отвори капака и да го залепи,дразнещо е ако някой намери решение да казва!

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК!Да се надявам че повече от това няма да се отвори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е това не е баш еърбега, а само капака му.Отдолу има болчета,отхлабват се и се стягат на нормална температура...да се понамести малко.Работата си е малко за специалист де.Прави се само на откачен акумулатор.

  • Нагоре 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сваля се жабката. Разхлабват се болтовете, които захващат еърбега към гредата под таблото, намества се до правилната позиция (издърпваш надолу) и стягаш. Капака е захванат към металния корпус на еърбега посредством куки, които са част от корпуса(металния). Относно откачането на акумулатора, добре е да се откачи, но съм го правил и без да се откача.

 

  • Харесвам 3
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То ако има снимков материал който се виждат самите куки,защо не се донатегнат само до като се прибере капака,понеже при мен е издаден само левия край към стъклото!

Редактирано от emulsia

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Куките влизат свободно в отворите на капака и позволяват движение на капака спрямо корпуса (металния) около 4-5мм. Самия капак от своя страна има щипки, които го закопчават към таблото (не много здраво, с дръпване се разкопчават). За да се надигне капака, значи нещо го подпира одолу, а това е металния корпус на възглавницата. Затова разхлабваш го него, издърпваш го надолу докато прибере и затягаш.

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още не съм го оправил но другата седмица съм отпуска и ще отделя време за обслужване на автомобила.Благодаря за съветите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, а как се изключва този airbag (на пасажера)? Временно искам да не е активен. Благодаря предварително. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Демонтира се долната жабка и се вижда буксата. Откача се и airbag-а няма връзка с SRS-модула и не функционира. При подаване на контакт (запалване на автомобила), вероятно ще натрупа грешка, която след това трябва да се чисти. При това положение на шофьорския airbag и на обтягането на предните колани при нужда (да не дава господ), не разчитайте - няма да сработят. Препоръчително е при откачането на буксите да се откачи клемата на акумулатора.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързия отговор! Правилно ли разбирам, че изключа ли airbag-а на пасажера, ще поставя под опасност шофьора? (Извинявам се, ако въпросът ви се стори глупав, нямам техническа грамотност и предпочитам да питам, когато не съм сигурна.) Гледах клипове в youtube как се вади airbag, предполагам, че се справя да го изключа по Вашето описание. Но по-вероятно ще избера да не ги изключа. Цялата тази акция е, защото скоро ще ми се наложи да пътувам сама с бебето на по-дълъг път и искам да го возя отпред. Според закона, който не разбирам съвсем, пише: " Когато в автомобила са инсталирани предпазни въздушни възглавници (airbag), трябва да се консултирате с ръководството за употреба на автомобила или с търговеца на автомобила относно специални предпазни мерки при използване едновременно на поставени обратно на посоката на движението детски седалки и въздушни възглавници."

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз днес свалих целия airbag защото и със болтовете не искаше да се пребира,оказа се че в този край който стърчи леко не му са добри щипките или копки кой както иска да ги нарича ако тези неща не са наред винаги ще има проблем,за мадамата FOF хубаво е на предна седалка да не возиш бебе,ако решиш поне изключи airbag-а ..... лесно става откачаш клемите на акумолатора ..сваляш джабката и в ляво е една жълта букса ще видиш кабелчето идващо от airbag

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 19.01.2019 г. at 21:17, haunted написа:

И при мен е така. Напъвах да извадя капака, но не можах. Явно с времето се прецакват щипките.

Sent from my MI 5 using Tapatalk
 

Капака няма да можеш да извадиш захванат е отдолу със възглавницата излиза цялата като се охлабят трита болта от долу,прецакват се щипките и за това стърчи ...на прецаканите и омекнали щипки наврях малко блокит да не се огъват за сега стана,ще видим лятото като стане жега и омекне блокита

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понежесе сблъсках със въпростната възглавница тази сутрин ми светна идея как да се възтановят омекналите щипки или компки на самия капак на възглавницата,явно със времето и топлината се скапват и всеки караш хонда има този гаден проблем,за целта се сваля цялата въздушна възглавница държи се на три болта лесни за развиване,процедурата няма да описвам на сваляне писано е ... откачане на захранване + – и буксичката която идва от възглавницата,идеята ми е да се подсилят въпросните щипки копки от вътрешния краи да се залепят пластмасови огънати U образни елементи да се подсилят омекналите копки,при мен наврях блокид и стана екстра но ми се струва,че при топлото време ще омекне блокита и е възможно пак да се получи това откопчаване на щипките на капака ....така,че ако някой от вас е с мойте проблеми нека да пробва,възглавницата се сваля за минутки ...Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега,  това подсилване на закопчаването дали не е опасно? Ако съм разбрал правилно тези укрепващи дейности може да попречат, ако /пази Боже/ се наложи възглавницата да сработи и да си изпълни функцията за която е монтирана.

Редактирано от dindin
Предходно мнение не се цитира
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Капака се цепи по средата,а не хвърчи към пасажера...

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, V Kolev написа:

Колега,  това подсилване на закопчаването дали не е опасно? Ако съм разбрал правилно тези укрепващи дейности може да попречат, ако /пази Боже/ се наложи възглавницата да сработи и да си изпълни функцията за която е монтирана.

За това съм написал как е при мен ,всеки който отвори възглавницата да види и да прецени,при мен бяха омекнали щипките и за това капака излиза от единия край от другия край всичко е наред ....идеята е да се сложи тази U пластина да подпира въпросната щипка,демек е подсилваш,иначе не се закопчава и каквото и да правиш винаги от слабия край ще стърчи грозно ........дано не се налага Маркони е прав тази възглавница излиза със такава сила,че едва ли ще има проблем!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...