Jump to content

Recommended Posts

Здравейте колеги, днес ми се случи следното :както карам на четвърта мощността на колата падна и ми светна чека в ляво - жълтия след което отбих и отворих капака да проверя кабелите, като вадя един по един и гледам дали подава искра, но като извадих на 1 - ви, колата изгасна и не мога да я запаля. Какъв може да е проблема сменях кабели и лули и свещи миналата година, но се сетих че агренажния ремък не съм? Ако ми помогнете със съвет ще съм ви благодарен! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти s.s.d.d.предполагам че ако е бобина е по - малкия дявол, мислех че може да е превъртял агренажния ремък, но по логично е да е бобина. На 2ри ще ходя на сервиз, сега съм по спокоен дано е това. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е бобината а комутатора. Никога не вади кабели на работещ двигател 

  • Haha 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не го знаех, и аз се усъмних че правя нещо нередно но вече е късно, лошото е че ми е нужна колата защото ще празнувам извън града. Имам и един ситроен саксо но с него въобще не съм спокоен! Ако намеря утре комутатор мога ли да го сменя сам, или ще трябва сервиз? 

 

 

 

 

Благодаря ти s.s.d.d.предполагам че ако е бобина е по - малкия дявол, мислех че може да е превъртял агренажния ремък, но по логично е да е бобина. На 2ри ще ходя на сервиз, сега съм по спокоен дано е това. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това разбрах но като го отворя нещо като платка ли е благодаря. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, утре ще търся пък каквото стане, винаги съм получавал адекватна помощ от форума за което ще ми е приятно да помогна на някой от вас! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това е, има общо 4 букси едната е странична две болчета за развиване и излиза заедно с една метална плочка. Лесно можеш да се справиш сам. 

  • Thanks 1
  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи си и една бубинка за цвят на цялата схема .

 

Редактирано от fenabg
  • Like 2
  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чнг на всички съфорумци, на31ви успях да намеря бобина и комутатор но смених само бобината защото беше опушена, а комутатора не можах, беше на мн кофти място а и  бързах но въпреки това запалих, само че мотора работи на 3 цилиндъра. Реших да проверя свещите и видях че на 1 цилиндър е омазнена а другите 3 силно наслоени с нагар, почистих ги понеже са нови и размених тази на 1 с тази на 2 и запалих но 1 пак не работи, а искра подава на свеща. В началото пушеше яко, нз да не са ми сипали някакъв насран бенц и да се  е задръстила дюза,, напр. съм пълен шах. Сега я карах така но ме е страх да не окотя нещо. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 30.12.2018 г. at 22:59, fenabg написа:

Вземи си и една бубинка за цвят на цялата схема .

 

Тая година ще вдигна заплатата на кристалната топка. 

Или кабели, или капачка или клапани. Но сложи нови свещи. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

NGK, утре ще ходя при един мастър да огледа. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Раздавай газ смело,какво ще й стане:cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще вкара бенэина на неработещия цилиндър в маслото, иначе нищо, промивка, семеринги, ремонти...

Фен, эа бубината аэ съм първи, не се надувай!

Ето, викат ме, ела эа малко...

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 41 минути, s.s.d.d. написа:

 

Фен, эа бубината аэ съм първи, не се надувай!

Ето, викат ме, ела эа малко...

Не си грешил с диагноза до сега.!  Надувам се  с кристалната топка. 

  • Haha 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

NGK, утре ще ходя при един мастър да огледа. Не знам как се прикачват снимки, но като цяло издухан клапан на 1ви цилиндър. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тотално сбърка всички още със заглавието на темата. Според теб клапана ей така от раз се е скъпал. Темата според мен е приключила

  • Haha 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×