dragoodb 4 #1 Публикувано 10 Декември, 2018 (Редактирано) Здравейте, Карам хонда сивик 1.4 англичанка,която има газов инжекцион.На газ няма проблеми с разхода,гори си нормално за градско и извън градско,но дойде зима и реших да я покарам на бензин.Проблема го бях забелязал и преди,но не ми направи чак такова впечатление понеже си карам на газ,а именно - бензина го гори ужасно бързо.Дори отзад мирише много на суров бензин.Ако някой е имал подобен проблем и знае от какво е моля да сподели ще съм благодарен. Редактирано 10 Декември, 2018 от dragoodb Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bhtotev 3 #2 Отговорено 10 Декември, 2018 Опиши по-подробно проблема. Как е с вървенето; дави ли се, защото ако се дави примерно може да се провери дали има във вакумите бензин. А това става при неизправен регулатор на налягането и др. По принцип с тая малка литрива мощност няма как да е чак толкова добре разхода, а и го сравни със този по характеристики. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragoodb 4 #3 Отговорено 10 Декември, 2018 Вървенето е добре,няма дърпане,няма глъхнене нито загуба на мощност.Сравних го с характеристиките на модела -6,5 смесено ,а аз изминах 100 км с 12 литра. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nunezz 22 #4 Отговорено 10 Декември, 2018 При мен пък е още по-странно... моята също мирише на суров бензин само, че си ми гори нормално (около 6,5-7л/100км в града), обаче на газ ми е висок разхода, около 13л/100км, нито придърпва нито хълца нито нищо като часовник е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BlueDream4 86 #5 Отговорено 10 Декември, 2018 ламбда сонда Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nunezz 22 #6 Отговорено 10 Декември, 2018 Тази ламбда сонда може ли да се почисти, нещо ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BlueDream4 86 #7 Отговорено 10 Декември, 2018 Няма как да я почистиш, дори и така да е ефекта ще бъде много за кратко. Нова Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nunezz 22 #8 Отговорено 11 Декември, 2018 (Редактирано) Виждам, че има за 30лв има и за над 100лв. Може ли да ми предложите модел? Англичанка преди фейса, D14A2. Редактирано 11 Декември, 2018 от nunezz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rupetsov 0 #9 Отговорено 11 Декември, 2018 Преди 5 часа, nunezz написа: Виждам, че има за 30лв има и за над 100лв. Може ли да ми предложите модел? Англичанка преди фейса, D14A2. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rupetsov 0 #10 Отговорено 11 Декември, 2018 Здрасти колега и на мен ми се налага да сменя сондата и след много допитване мисля да сложa NJK има универсални но не е сигурно че ще съвпаднат параметрите с оригинала Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nunezz 22 #11 Отговорено 11 Декември, 2018 Кои параметри ? До колкото прочетох в интернет, се гледа дали е с 1 или повече кабели ? Иначе и аз се спрях на NGK / Denso. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2840 #12 Отговорено 11 Декември, 2018 (Редактирано) @nunezz Колега, части се избират по ОЕМ №. Ако заместителят отговаря на ОЕМ номера - значи става ( в 99% от случайте). Е има и 1 %, които са с грешна информация, на пример... Ето за англичанка, преди фейса, D14A2, ламбда сондата е с ОЕМ № 36531-P1K-E11 https://honda-europe.epc-data.com/civic/1996_5mt/17135/engine/E__0400/?p=5&fromMap=1 Можеш да си търсиш и всичко останало, което пожелаеш. Редактирано 11 Декември, 2018 от dandilov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nunezz 22 #13 Отговорено 12 Декември, 2018 Целия номер ли трябва да съвпада или само "36531"? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bojko1979@abv.bg 26 #14 Отговорено 14 Декември, 2018 Можеш да си направиш самодиагностика. Ако е ламбда ще ти покаже. Другото е ако ти е скапан регулатора за налягане в рейката също гори много и трудно пали особено студена. Иначе не бързай да сменяш. Провери си нещата и тогава. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SR-71 125 #15 Отговорено 28 Декември, 2018 На 14.12.2018 г. at 12:55, bojko1979@abv.bg написа: Можеш да си направиш самодиагностика. Ако е ламбда ще ти покаже. Другото е ако ти е скапан регулатора за налягане в рейката също гори много и трудно пали особено студена. Иначе не бързай да сменяш. Провери си нещата и тогава. Ламбда сондата е най-добре да се види на осцилоскоп (по възможност). Възможно е да не се генерира грешка, въпреки, че кислородния датчик (ламбда сондата) е мудна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #16 Отговорено 29 Декември, 2018 (Редактирано) Не е сонда. Насочете се на друго място. Редактирано 30 Декември, 2018 от fenabg 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bojko1979@abv.bg 26 #17 Отговорено 30 Декември, 2018 Може и дюзите да почистиш или термосензора на двигателя да провериш. Стойностите са някъде от 300 ома до около 3 килоома по спомен при топъл и студен двигател. Ако се съмняваш може да проверя точните стойности в сервизното. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragoodb 4 #18 Отговорено 30 Декември, 2018 Реглаж на клапаните и нови свещи се оказа.Ламбдата е чук.Мерси за съветите. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2840 #19 Отговорено 31 Декември, 2018 Преди 17 часа, dragoodb написа: Реглаж на клапаните и нови свещи се оказа. Съмнявам се... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове