Jump to content
dragoodb

огромна разлика в разхода на гориво газ/бензин

Recommended Posts

Здравейте,
Карам хонда сивик 1.4 англичанка,която има газов инжекцион.На газ няма проблеми с разхода,гори си нормално за градско и извън градско,но дойде зима и реших да я покарам на бензин.Проблема го бях забелязал и преди,но не ми направи чак такова впечатление понеже си карам на газ,а именно - бензина го гори ужасно бързо.Дори отзад мирише много на суров бензин.Ако някой е имал подобен проблем и знае от какво е моля да сподели ще съм благодарен.
 

Редактирано от dragoodb

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опиши по-подробно проблема. Как е с вървенето; дави ли се, защото ако се дави примерно може да се провери дали има във вакумите бензин. А това става при неизправен регулатор на налягането и др. По принцип с тая малка литрива мощност няма как да е чак толкова добре разхода, а и го сравни със този по характеристики. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вървенето е добре,няма дърпане,няма глъхнене нито загуба на мощност.Сравних го с характеристиките на модела -6,5 смесено ,а аз изминах 100 км с 12 литра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен пък е още по-странно... моята също мирише на суров бензин само, че си ми гори нормално (около 6,5-7л/100км в града), обаче на газ ми е висок разхода, около 13л/100км, нито придърпва нито хълца нито нищо като часовник е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази ламбда сонда може ли да се почисти, нещо ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да я почистиш, дори и така да е ефекта ще бъде много за кратко. Нова

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждам, че има за 30лв има и за над 100лв. Може ли да ми предложите модел? :unsure:

 

Англичанка преди фейса, D14A2.

Редактирано от nunezz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, nunezz написа:

Виждам, че има за 30лв има и за над 100лв. Може ли да ми предложите модел? :unsure:

 

Англичанка преди фейса, D14A2.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега и на мен ми се налага да сменя сондата и след много допитване мисля да сложa NJK има универсални но не е сигурно че ще съвпаднат параметрите с оригинала

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кои параметри ? До колкото прочетох в интернет, се гледа дали е с 1 или повече кабели ? Иначе и аз се спрях на NGK / Denso. :unsure: 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@nunezz

Колега, части се избират по ОЕМ №.

Ако заместителят отговаря на ОЕМ номера - значи става ( в 99% от случайте). Е има и 1 %, които са с грешна информация, на пример...

Ето за англичанка, преди фейса, D14A2, ламбда сондата е с ОЕМ № 36531-P1K-E11

https://honda-europe.epc-data.com/civic/1996_5mt/17135/engine/E__0400/?p=5&fromMap=1

Можеш да си търсиш и всичко останало, което пожелаеш.

 

Редактирано от dandilov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Целия номер ли трябва да съвпада или само "36531"? :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш да си направиш самодиагностика. Ако е ламбда ще ти покаже. Другото е ако ти е скапан регулатора за налягане в рейката също гори много и трудно пали особено студена. Иначе не бързай да сменяш. Провери си нещата и тогава. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 14.12.2018 г. at 12:55, bojko1979@abv.bg написа:

Можеш да си направиш самодиагностика. Ако е ламбда ще ти покаже. Другото е ако ти е скапан регулатора за налягане в рейката също гори много и трудно пали особено студена. Иначе не бързай да сменяш. Провери си нещата и тогава. 

Ламбда сондата е най-добре да се види на осцилоскоп (по възможност). Възможно е да не се генерира грешка, въпреки, че кислородния датчик (ламбда сондата) е мудна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е сонда. Насочете се на друго място. 

Редактирано от fenabg
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и дюзите да почистиш или термосензора на двигателя да провериш. Стойностите са някъде от 300 ома до около 3 килоома по спомен при топъл и студен двигател. Ако се съмняваш може да проверя точните стойности в сервизното.  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реглаж на клапаните и нови свещи се оказа.Ламбдата е чук.Мерси за съветите.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 17 часа, dragoodb написа:

Реглаж на клапаните и нови свещи се оказа.

Съмнявам се...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...