Jump to content
Opty84

Хонда Сивик 1.5 бензин 1997г. Пали и веднага гасне

Recommended Posts

Купих си преди 3 седмици Хонда Сивик 1.5 бензин ръчна скоростнтна кутия. Карах я около 10-Тина дни без проблем. Реших да я обслужа като смених маслото и филтъра, ангренажния ремък, бензинов филтър и нов акумулатор. След това колата си работи добре но взе да има проблем с паленето. А именно пали, скачат оборотите до 1000-1500 и деднага гасне, мислех че ще и мине но е факт че продължава да го прави. От началото палеше от 2рия, 3тия път, а сега пали повечето пъти само ако веднага и потдам малко газ. Но по някой път( рядко) си пали от раз и е ОК .. моля за помощ.... че ми е дошло до гуша от кипърски механици и само парите ми взимат. Благодаря ви предварително!671469F1-8A44-46CE-89AD-10A49B04C594.thumb.jpeg.2b9cf289340566576494c2f420429744.jpeg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Opty, съветвам те понеже от скоро си собственик на Хондата, ДА ТИ Е ЧЕСТИТА, сипи от друга бензиностанция, знае ли човек, някой скапан бензин може да си сипал ;) ...Второ възможно да е температурния датчик на двигателя, също провери капачката на делкото и виж за нагар по електродите от вътрешна страна и по палеца….

 

п.с. - Ако не е зацепен правилно ангренажния ремък, има вероятност и той да е!

Редактирано от BlueDream4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо ти благодаря за бързия отговор. Все се съмнявам че не е зацепен правилно агренажния ремък. Но нормално ли е да си върви колата без никакви прекъсвания и признаци за нещо подобно, а само при палене?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ааа, между другото от както я имам започнах да и слагам 98 а на капачката пише 95 бензин. И първия и собственик и е слагал само 95

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обърни внимание на вървежа, дали си набира нормално колата и най-вече разхода, ако има спад във вървенето и харчи много повече от нормалното, възможно е ремъка, ще отидеш да го проверят, евентуално зацепат...Относно бензина 95-98, тук във форума е писано, няма да усетиш осезаема разлика, по високото октаново число, води до по-бързо изгаряне на горивото..сипвай си 95 :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май май... не я усещам да върви по слабо , но ми е качила разхода със сигурност. Това е факт. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ти е зацепен ремъка точно.провериго

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отново ви благодаря за отговорите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

".... Но по някой път( рядко) си пали от раз и е ОК ..."

Не е от ангренажа със сигурност.

image.png

Редактирано от s.s.d.d.
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери дали са ти затегнали датчика на коляновия вал ако има такъв, защото на някои модели е в делкото. Не съм гледал за твоята къде е. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 47 минути, bojko1979@abv.bg написа:

Провери дали са ти затегнали датчика на коляновия вал ако има такъв, защото на някои модели е в делкото. Не съм гледал за твоята къде е. 

Няма да е зле се запреш! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според теб TDC дали е в делкото или долу на шайбата има ли значение? Освен, че разпределителния вал се върти с 2 пъти по-малко обороти. Хващате се за всичко! Ок! Дайте им вие решения! При единия вариант в делкото има зъбно колело и TDC сензора е там, а в другия е долу. Когато в някой сервиз не затегнат датчика долу се получава същия ефект! Не пали! Респект към fenabg, но и останалите, които се опитват да помогнат не са неграмотни! 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще я закарам на електричари и ще ви пиша каквото ми каже 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, bojko1979@abv.bg написа:

Според теб TDC дали е в делкото или долу на шайбата има ли значение? Освен, че разпределителния вал се върти с 2 пъти по-малко обороти. Хващате се за всичко! Ок! Дайте им вие решения! При единия вариант в делкото има зъбно колело и TDC сензора е там, а в другия е долу. Когато в някой сервиз не затегнат датчика долу се получава същия ефект! Не пали! Респект към fenabg, но и останалите, които се опитват да помогнат не са неграмотни! 

Хонда до 2001 еле пък сивик тдц е винаги в делкото. Най общо казано този на коляновия вал (когато го има), измерва разтягането на ремъка и дори без него винаги пали. Към автора колко бензин има в колата. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Постоянно има бензин в колата... днес направих дълъг път 300км никакви ядове. Случва на кратките разтояния по често

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо за много години! Искам само да добавя че Хондата ми се оправи след като сложих една доста ефикасна добавка. И вече при палене не гасне. Благодаря ви!

D39E60CF-4022-4E1A-A412-80F19C88DECB.png

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...