Jump to content
silver_rz925

Тропане от дясно 8 ген

Recommended Posts

Здравейте приятели значи проблема ми е следният при малки неравности ми тропа от пред в дясно.Сменил съм биалетки тампони на носачите макферсони,външни вътрешни накрайници и няма оправия .проверил съм и амартисйорите на стенд на 98% са.Сменил съм квото са ми казали майсторите според тях всичко е ок но тропа споделете ако имате подобен проблем и решения .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

 

Имам го абсолютно същия проблем... сменил съм биалетки, тампони на носачите и амортисьорите, останалите са прегледани на няколко места и всички ми казват, че са пушка.. При по големи дупки като влизам си издава плътен звук както трябва, а през малки неравности (например разсипан чакъл или нещо по грапаво..) имам чувството, че ще ми се разпадне предницата. Нямам решение към момента

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен това е типичния симптом на леко разбита кормилна рейка. И при мен го има, но не мога да намеря читав сервиз в България, в който да рециклират електро-механични рейки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато въртя волана на ляво и на дясно с по бързи движения на място се усеща тропането от дясно

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кормилна рейка е, и моята така тропаше по дребни неравности. Рециклираха я в ТУ-София и вече 40к км си мълчи. 

Руснаците продават една втулка която се монтира без сваляна на реката и твърдят че проблема изчезвал, но не можах да и намеря точните размери за да ми я изработи някой стругар. Цената в Русия е около 70 лева за втулчицата, цената за рециклиране в ТУ-София е 180 лева без сваляне и качване. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, AdDiCtEd написа:

Кормилна рейка е, и моята така тропаше по дребни неравности. Рециклираха я в ТУ-София и вече 40к км си мълчи. 

Може ли да дадете координати на тези майстори?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 7 часа, rusen4e написа:

Може ли да дадете координати на тези майстори?

Те нямат сервиз и не могат да я свалят, искат рейката да ин се занесе свалена. 

Човека се казва Стефан Шаклеф, телефон 0889308859. Аз там я занесох и засега съм доволен. 

 

Копирам това от фолцваген форум за инфо:

 

Ремонт на хидравлични рейки в 9-и блок на ТУ София - не ходете там

МнениеПет 11 яну 2008 10:33

 

Технически Университет - София
Консултантски център "ШЕЛ"

Диагностика и ремонт на хидравлични системи и рейки
инж. Стефан Андровски
София, ТУ, Студ. град, бл. 9
тел.: 02/9653030
моб.: 0886 743356

Ремонт на хидравлична рейка заедно със демонтаж/монтаж - 260лв
За хора от форума отстъпка 40лв - 220лв.
В цената влиза и ново хидравлично масло.

Само демонтаж/монтаж на рейка - 100лв

 ВНИМАНИЕ ПРОМЯНА 21.04.2016 г.
Внимавайте къде си оставяте рейката, когато ходите в Техническия университет!  Въпросният инж. Стефан Андровски или по-точно сина му измамиха колега от форума - описано е в това мнение, което е на следващата страница в темата. Въпросният Стефан (или синът му) вече изобщо не ремонтират рейките в ТУ,а явно ги носят на друго място, където явно не могат да ги правят. За свалена рейка искат по 220 лв за рециклиране!!!    

Ако търсите майстори в ТУ, които наистина могат да ви свършат работа, свържете се със Стефан Шаклев на телефон: 0889308859. Не в 9-ти, а в 11-ти блок! За момента от Стефан Шаклев има само добри отзиви. Това са хората, които навремето са правили рейките на гореспоменатия, но вече той не ги носи при тях. И цената е по-ниска - между 160 и 180 лв според рейката, а не 220 лв, колкото иска онзи "майстор", който се явява само една пощенска кутия, която взима комисионна!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, ще звънна на въпросния господин, въпреки че бях останал с впечатление, че в ТУ София не рециклират електро-механични рейки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Току-що, rusen4e написа:

Благодаря, ще звънна на въпросния господин, въпреки че бях останал с впечатление, че в ТУ София не рециклират електро-механични рейки.

Колега сподели после как е минало, какво сте се разбрали и тн :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В интерес на истината когато му звъннах началото на тази година  и му казах за каква кола става въпрос каза "не съм виждал такава рейка, докарай я да я видим". След като я рециклира(още същия ден) надълго и нашироко ми обясни слабостите на конструкцията на наще рейки, неправилно разположение на втулката, високо натоварване и тн. 

Факт е че аз съм с оригиналните кормилни накрайници, който не са се разбили, а се е разбила рейката. Човека позна с точност до 5к километра пробега на колата(при условие че не е връщана) което ме кара да мисля че си разбира от работата. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето така се прави. Преди два дни правих моята. Стана перфектно. Пластмасовата втулка/бялата/ се изработва на струг.

Редактирано от stefan 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е по мързелив начин,но трудно се намира ремонтния комплект.

Редактирано от stefan 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 30.11.2018 г. at 22:14, stefan 1 написа:

Това е по мързелив начин,но трудно се намира ремонтния комплект.

Колега, жив и здрав да си, че сподели тази информация! Знам, че руснаците са оправни хора и бързо влизат в час, но не бях успял да намеря този ремонтен комплект. Свързах се с продавача чрез Вконтакте и разбрах, че може да изпрати втулката до София, цената й е 2000 рубли (около 50 лв.) без транспорта. Аз нямам възможност да се наема с организацията на обща поръчка, та мисля сам да си купя една втулка и ще споделя впечатления относно монтажа и ефекта след това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажи да видим какво е станало.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано тази тема е полезна за всички.Ще чакам колегата да напише дали има ефект от въпросната втулка или да рециклирам рейката.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Втулката е за civic 8 gen чакам да ми я направят и да я монтирам ще споделя има ли ефект 

received_218079349081327.jpeg

received_323199994960986.jpeg

received_1468541423279447.jpeg

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, Моят сивик VIII генерация също потропва и след преглед на окачването се оказа, че е от рейката. Дайте ми съвет къде да я закарам в Пловдив на читав сервиз, където да ми оправят проблема и да не ми отрежат главата с цената за ремонт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой пробва ли тези втулки дали вършат работа? Дайте обратна връзка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви са допускитв възможни на втулката? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това вторпопласт какво е тефлон? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 30.11.2018 г. at 22:14, stefan 1 написа:

Това е по мързелив начин,но трудно се намира ремонтния комплект.



Е точно това ми трябва на мен. Днес свалях маншона на вътр накрайник да търся причината за луфта в него. Накрайника си е здрав, но точно където в това видео го лекуват с втулка имам луфт. 

Има ли някакво развитие с тези втулки? Някой 'издялка' ли повече от една? Как стои въпроса с 'чашката' която слагат за да държи втулката на място?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си направих на моята кола .Гледах чертежа но реших да разглобя първо и да сравня размерите .Оказаха се с малко разлика .Външния размер на за втулка беше ф-32,5 дължината я  направих 11 а вътрешната  9 .Смених и вътрешния и външния накрайник които бяха тръгнали.IMG_20191012_114105.thumb.jpg.ef862063df875ac0b115ee2146eb1609.jpgIMG_20191012_125646.thumb.jpg.45a0266d39da5323a1737f5d531593f5.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...