silver_rz925 1 #1 Публикувано 25 Ноември, 2018 Здравейте приятели значи проблема ми е следният при малки неравности ми тропа от пред в дясно.Сменил съм биалетки тампони на носачите макферсони,външни вътрешни накрайници и няма оправия .проверил съм и амартисйорите на стенд на 98% са.Сменил съм квото са ми казали майсторите според тях всичко е ок но тропа споделете ако имате подобен проблем и решения . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
thelastbonbona 69 #2 Отговорено 25 Ноември, 2018 Здравей колега, Имам го абсолютно същия проблем... сменил съм биалетки, тампони на носачите и амортисьорите, останалите са прегледани на няколко места и всички ми казват, че са пушка.. При по големи дупки като влизам си издава плътен звук както трябва, а през малки неравности (например разсипан чакъл или нещо по грапаво..) имам чувството, че ще ми се разпадне предницата. Нямам решение към момента Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rusen4e 67 #3 Отговорено 26 Ноември, 2018 Според мен това е типичния симптом на леко разбита кормилна рейка. И при мен го има, но не мога да намеря читав сервиз в България, в който да рециклират електро-механични рейки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
silver_rz925 1 #4 Отговорено 26 Ноември, 2018 Когато въртя волана на ляво и на дясно с по бързи движения на място се усеща тропането от дясно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AdDiCtEd 8 #5 Отговорено 27 Ноември, 2018 Кормилна рейка е, и моята така тропаше по дребни неравности. Рециклираха я в ТУ-София и вече 40к км си мълчи. Руснаците продават една втулка която се монтира без сваляна на реката и твърдят че проблема изчезвал, но не можах да и намеря точните размери за да ми я изработи някой стругар. Цената в Русия е около 70 лева за втулчицата, цената за рециклиране в ТУ-София е 180 лева без сваляне и качване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rusen4e 67 #6 Отговорено 27 Ноември, 2018 Преди 2 часа, AdDiCtEd написа: Кормилна рейка е, и моята така тропаше по дребни неравности. Рециклираха я в ТУ-София и вече 40к км си мълчи. Може ли да дадете координати на тези майстори? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AdDiCtEd 8 #7 Отговорено 27 Ноември, 2018 Преди 7 часа, rusen4e написа: Може ли да дадете координати на тези майстори? Те нямат сервиз и не могат да я свалят, искат рейката да ин се занесе свалена. Човека се казва Стефан Шаклеф, телефон 0889308859. Аз там я занесох и засега съм доволен. Копирам това от фолцваген форум за инфо: Ремонт на хидравлични рейки в 9-и блок на ТУ София - не ходете там МнениеПет 11 яну 2008 10:33 Технически Университет - София Консултантски център "ШЕЛ" Диагностика и ремонт на хидравлични системи и рейки инж. Стефан Андровски София, ТУ, Студ. град, бл. 9 тел.: 02/9653030 моб.: 0886 743356 Ремонт на хидравлична рейка заедно със демонтаж/монтаж - 260лв За хора от форума отстъпка 40лв - 220лв. В цената влиза и ново хидравлично масло. Само демонтаж/монтаж на рейка - 100лв ВНИМАНИЕ ПРОМЯНА 21.04.2016 г. Внимавайте къде си оставяте рейката, когато ходите в Техническия университет! Въпросният инж. Стефан Андровски или по-точно сина му измамиха колега от форума - описано е в това мнение, което е на следващата страница в темата. Въпросният Стефан (или синът му) вече изобщо не ремонтират рейките в ТУ,а явно ги носят на друго място, където явно не могат да ги правят. За свалена рейка искат по 220 лв за рециклиране!!! Ако търсите майстори в ТУ, които наистина могат да ви свършат работа, свържете се със Стефан Шаклев на телефон: 0889308859. Не в 9-ти, а в 11-ти блок! За момента от Стефан Шаклев има само добри отзиви. Това са хората, които навремето са правили рейките на гореспоменатия, но вече той не ги носи при тях. И цената е по-ниска - между 160 и 180 лв според рейката, а не 220 лв, колкото иска онзи "майстор", който се явява само една пощенска кутия, която взима комисионна! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rusen4e 67 #8 Отговорено 27 Ноември, 2018 Благодаря, ще звънна на въпросния господин, въпреки че бях останал с впечатление, че в ТУ София не рециклират електро-механични рейки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
thelastbonbona 69 #9 Отговорено 27 Ноември, 2018 Току-що, rusen4e написа: Благодаря, ще звънна на въпросния господин, въпреки че бях останал с впечатление, че в ТУ София не рециклират електро-механични рейки. Колега сподели после как е минало, какво сте се разбрали и тн Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AdDiCtEd 8 #10 Отговорено 27 Ноември, 2018 В интерес на истината когато му звъннах началото на тази година и му казах за каква кола става въпрос каза "не съм виждал такава рейка, докарай я да я видим". След като я рециклира(още същия ден) надълго и нашироко ми обясни слабостите на конструкцията на наще рейки, неправилно разположение на втулката, високо натоварване и тн. Факт е че аз съм с оригиналните кормилни накрайници, който не са се разбили, а се е разбила рейката. Човека позна с точност до 5к километра пробега на колата(при условие че не е връщана) което ме кара да мисля че си разбира от работата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
silver_rz925 1 #11 Отговорено 27 Ноември, 2018 Дали мога да му пратя рейката по еконт Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stefan 1 11 #12 Отговорено 30 Ноември, 2018 (Редактирано) Ето така се прави. Преди два дни правих моята. Стана перфектно. Пластмасовата втулка/бялата/ се изработва на струг. Редактирано 30 Ноември, 2018 от stefan 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stefan 1 11 #13 Отговорено 30 Ноември, 2018 (Редактирано) Това е по мързелив начин,но трудно се намира ремонтния комплект. Редактирано 30 Ноември, 2018 от stefan 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rusen4e 67 #14 Отговорено 2 Декември, 2018 На 30.11.2018 г. at 22:14, stefan 1 написа: Това е по мързелив начин,но трудно се намира ремонтния комплект. Колега, жив и здрав да си, че сподели тази информация! Знам, че руснаците са оправни хора и бързо влизат в час, но не бях успял да намеря този ремонтен комплект. Свързах се с продавача чрез Вконтакте и разбрах, че може да изпрати втулката до София, цената й е 2000 рубли (около 50 лв.) без транспорта. Аз нямам възможност да се наема с организацията на обща поръчка, та мисля сам да си купя една втулка и ще споделя впечатления относно монтажа и ефекта след това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stefan 1 11 #15 Отговорено 2 Декември, 2018 Кажи да видим какво е станало. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stefan 1 11 #16 Отговорено 2 Декември, 2018 https://photos.app.goo.gl/D5TALTBfCCHzmvYd8 Ето размера на втулката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
silver_rz925 1 #17 Отговорено 5 Декември, 2018 Дано тази тема е полезна за всички.Ще чакам колегата да напише дали има ефект от въпросната втулка или да рециклирам рейката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
silver_rz925 1 #18 Отговорено 27 Декември, 2018 Втулката е за civic 8 gen чакам да ми я направят и да я монтирам ще споделя има ли ефект 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stoiko 1 #19 Отговорено 25 Февруари, 2019 Здравейте, Моят сивик VIII генерация също потропва и след преглед на окачването се оказа, че е от рейката. Дайте ми съвет къде да я закарам в Пловдив на читав сервиз, където да ми оправят проблема и да не ми отрежат главата с цената за ремонт. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stoiko 1 #20 Отговорено 7 Март, 2019 Някой пробва ли тези втулки дали вършат работа? Дайте обратна връзка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #21 Отговорено 21 Октомври, 2020 Какви са допускитв възможни на втулката? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #22 Отговорено 21 Октомври, 2020 Това вторпопласт какво е тефлон? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
r5gtr 16 #23 Отговорено 10 Януари, 2021 На 30.11.2018 г. at 22:14, stefan 1 написа: Това е по мързелив начин,но трудно се намира ремонтния комплект. Е точно това ми трябва на мен. Днес свалях маншона на вътр накрайник да търся причината за луфта в него. Накрайника си е здрав, но точно където в това видео го лекуват с втулка имам луфт. Има ли някакво развитие с тези втулки? Някой 'издялка' ли повече от една? Как стои въпроса с 'чашката' която слагат за да държи втулката на място? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nakata 178 #24 Отговорено 11 Януари, 2021 Аз си направих на моята кола .Гледах чертежа но реших да разглобя първо и да сравня размерите .Оказаха се с малко разлика .Външния размер на за втулка беше ф-32,5 дължината я направих 11 а вътрешната 9 .Смених и вътрешния и външния накрайник които бяха тръгнали. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове