csf_da 1 #1 Публикувано 24 Ноември, 2018 Здравейте колеги, Ако вече има някъде отовора, моля ви просто да ме насочите към правилната тема - това е първият ми пост. Видях в една тема, че и други споменават за същия проблем, но никой не беше написал какво точно е. От вчера съм собственик на Хонда HR-V 2000, 4wd, 1.6 мотор. При потегляне от спряло положение, при отпускане на педала на газта или при натискане на съединителя в ниските предавки (1-2) и обикновено като вече леко е загрявла колата се чува понякога едно чукане / тракане. Аз го чувам някакси отодлу в ляво, но ми се стори, че го чух няколко пъти и в дясно. Имам чувството, че може да е свързано със системата за задвижваме на четирите колела. Шумът, който се чува е неприятен, метален като удар / чукане метал в метал. Дали някой има идея какво точно е? Поздрави, Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #2 Отговорено 25 Ноември, 2018 Провери предницата за нещо разбито,ситемата ти 4х4 прочети малко за нея кога се задейства има изписано доста за нея. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 173 #3 Отговорено 25 Ноември, 2018 Ако се чува отпред едва ли ще е свързано с 4х4. Ако идва от двигателя отивай на майстор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 181 #4 Отговорено 25 Ноември, 2018 (Редактирано) Здравей и честито! Ако малко от малко отбираш от Хавтомобили, вземи си един приятел с книжка и отивай на сервиз с подемник. Твоя приятел да седи в колата, горе на подемника и да имитира симптомите които споделяш , а ти, заедно с майстора, седите от долу и разследвате от къде идват звуковете. Иначе тука има един шаман, а ма при него се ходи с захар, ама ферментирала. Успех! Редактирано 25 Ноември, 2018 от zmiata29 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
csf_da 1 #5 Отговорено 3 Декември, 2018 Благодаря за отговорите. Ще я водя на сервиз и ще пиша после. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
csf_da 1 #6 Отговорено 14 Декември, 2018 Водих я на сервиз в София (при Слави). Най-големият шок беше като майсторът ми се обади и каза, че двигателят е от сивик и е изолиран VTEC-a. Като взимате кола от автокъщи се оглеждайте много да не се окажете в подобна ситуация! Относно чукането - както и предполагах, майсторът потвърди, че е от 4х4-то. Изглежда при тръгване се опитва да ангажира и задното предаване и тогава има едно чукване, същото се получава и като спира да върти задните пак. Майсторът каза, че няма оправия като цяло. Бях чел някъде за някаква процедура с полиране на дискове - качваш колата на крик и правиш някакви номера с ръчната. Някой правил ли го е? Не знам дали тази процедура не би помогнала, ако някой знае да сподели. Иначе смених масло с 5w30 и филтри, смених термостат, гарнитури на клапани и на картера и антифриза. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #7 Отговорено 14 Декември, 2018 Значи, че са изтрили и номера на двигателя. Това че е от Сивик е по добре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
eselsmid 18 #8 Отговорено 14 Декември, 2018 Да , притривал съм дисковете с ръчна , има много добър ефект . След което веднага се сменя маслото в задния диференциал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalintry 195 #9 Отговорено 14 Декември, 2018 Тема за полиране на дисковете В ДИФЕРЕНЦИАЛА има в офф-роуд форума, подфорум ХОНДА. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове