Jump to content
csf_da

hr-v 2000 чукане / шум отдолу

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

Ако вече има някъде отовора, моля ви просто да ме насочите към правилната тема - това е първият ми пост. Видях в една тема, че и други споменават за същия проблем, но никой не беше написал какво точно е.

 

От вчера съм собственик на Хонда HR-V 2000, 4wd, 1.6 мотор. При потегляне от спряло положение, при отпускане на педала на газта или при натискане на съединителя в ниските предавки (1-2) и обикновено като вече леко е загрявла колата се чува понякога едно чукане / тракане. Аз го чувам някакси отодлу в ляво, но ми се стори, че го чух няколко пъти и в дясно. Имам чувството, че може да е свързано със системата за задвижваме на четирите колела. Шумът, който се чува е неприятен, метален като удар / чукане метал в метал.

 

Дали някой има идея какво точно е?

 

Поздрави,

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери предницата за нещо разбито,ситемата ти 4х4 прочети малко за нея кога се задейства има изписано доста за нея.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се чува отпред едва ли ще е свързано с 4х4. Ако идва от двигателя отивай на майстор. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей и честито!

Ако малко от малко отбираш от Хавтомобили, вземи си един приятел с книжка и отивай на сервиз с подемник. Твоя приятел да седи в колата, горе на подемника и да имитира симптомите които споделяш , а ти, заедно с майстора, седите от долу и разследвате от къде идват звуковете.

Иначе тука има един шаман, а ма при него се ходи с захар, ама ферментирала.

Успех!

Редактирано от zmiata29
  • Хаха 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите. Ще я водя на сервиз и ще пиша после.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Водих я на сервиз в София (при Слави). Най-големият шок беше като майсторът ми се обади и каза, че двигателят е от сивик и е изолиран VTEC-a. Като взимате кола от автокъщи се оглеждайте много да не се окажете в подобна ситуация! 

 

Относно чукането - както и предполагах, майсторът потвърди, че е от 4х4-то. Изглежда при тръгване се опитва да ангажира и задното предаване и тогава има едно чукване, същото се получава и като спира да върти задните пак. Майсторът каза, че няма оправия като цяло. Бях чел някъде за някаква процедура с полиране на дискове - качваш колата на крик и правиш някакви номера с ръчната. Някой правил ли го е? Не знам дали тази процедура не би помогнала, ако някой знае да сподели. 

 

Иначе смених масло с 5w30 и филтри, смених термостат, гарнитури на клапани и на картера и антифриза.

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи, че са изтрили и номера на двигателя. Това че е от Сивик е по добре. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да , притривал съм дисковете с ръчна , има много добър ефект . След което веднага се сменя маслото в задния диференциал. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тема за полиране на дисковете В ДИФЕРЕНЦИАЛА  има в офф-роуд форума, подфорум ХОНДА.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...