Jump to content
leethax

Подмяна на предни габарити

Recommended Posts

Здравейте, някой би ли ми казал, как мога да сменя габаритите на колата? Защото, вчера сигурно 30 минути си играх и едно, че не мога да бръкна там, защото е мн тясно, и не знам точно какво се прави... завърта ли сее... изважда ли сее? Акорд Фейс 2007. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега.

 

Махаш щипките, които захващат подкалника към калника, леко отмяташ подкалника и си пъхаш ръката вътре към фара. Като напипаш цокъла на крушката, хващаш го и го завърташ наляво (обратно на часовниковата стрелка). От там нататък е лесно. Кабелчето е достатъчно дълго, за да излезе пред подкалника и да си ги смениш.

 

Успех!

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм го правил, но принципно трябва да е на байонет- леко завъртане на ляво и издърпване, преди това май леко открехване на подкалника... Потърси из нета...

 

Сори, вече са отговорили...

Редактирано от JapCar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро правих това упражнение на дизел. За ляв габарит, махнах акомулатора и пластмасовия кош в който се поставя. Открива се място. Пак е тясно но се справих. Обърни внимание, че са две букси, които се отвиват както са обяснили колегите по-горе. Теб те вълнува горната най-крайна букса. За десен габарит се развива гърловината на казанчето за течност за чистачки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-лесен достъп от калниците няма. 15 минути е с отварянето, демонтажа, монтажа и затварянето на калника на двата. За нещастие ми се наложи да го играя няколко пъти заради евтини китайски LED-ове :D 

Редактирано от smirky

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, smirky написа:

По-лесен достъп от калниците няма. 15 минути е с отварянето, демонтажа, монтажа и затварянето на калника на двата. За нещастие ми се наложи да го играя няколко пъти заради евтини китайски LED-ове :D 

аз съм синпоръчал на Philips габарити, по отзиви на хора с години нямат проблеми, но ще видим как ще е при мен ;Д

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И с китайски, от скъпите, няма да имаш проблем, но ако с Филипса проимаш случайно, проблема ще е в ел. системата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, crown_bg написа:

И с китайски, от скъпите, няма да имаш проблем, но ако с Филипса проимаш случайно, проблема ще е в ел. системата.

утре ще са при мен, ще ги сложа и ще видим. Ще дам отзиви задължително :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не знам коя серия си поръчал на Филипс, но филипса свети най-силно от реномираните марки, а те са 2 - Филипс и Осрам :D...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, crown_bg написа:

Ами не знам коя серия си поръчал на Филипс, но филипса свети най-силно от реномираните марки, а те са 2 - Филипс и Осрам :D...

LED Philips Xtreme Vision W5W, 12V, 1W, 4000K

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Силни са, и са най-близки до стоковия ксенон, ако си с такъв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм, крушките са ми 4200-300К ии гледах габаритите да са и те толкова.. те мисля, че се водят топло бяла светлина

преди 2 минути, crown_bg написа:

Силни са, и са най-близки до стоковия ксенон, ако си с такъв.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 11 минути, leethax написа:

Не съм, крушките са ми 4200-300К ии гледах габаритите да са и те толкова.. те мисля, че се водят топло бяла светлина

 

 

Да, топло бяла са.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте , дали няма някоя снимка с led philips 

Аз си сложих osram cool blue intens с жичка са но светят бяло не колкото оем ксенона ,ама изглежда добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички.

Преди смяната на първите ми габарити прочетох във форума, че от под калника се сменят габаритите, така направих и аз. След смяната потърсих друг вариант, защото при този има предпоставка от счупване на някоя щипка и другото което е избърсваш цялата мръсотия, която се крие там. За левият край, където са казанчетата за хидравликата и стъкло-миещото. Изваждам казанчетата от стойките им и също така свалям капачката за ксенона или обикновеният фар, така се освобождава местенце (по-тясно е от десният край). За десният край само отвивам капачката за фара и така се освобождава място, дори не ми се налага да свалям акумулатора. Дано да съм полезен на някой колега, на който му предстой такава смяна, поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен не ми се сваляха подкалниците и реших да пробвам като сеалих капаците на късите светлини и се отваря място да бръкне... ОБАЧЕ, трябва да е някой с малка ръчичка и се сменят и без разглабяне :Д Ако нямате такъв познат - тогава ще трябвв да свалите подкалниците.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отварянето на подкалника е по-лесно отколкото звучи. За 15 минути сменям двата габарита без да си давам зор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, Just'Do'It написа:

 За левият край, където са казанчетата за хидравликата и стъкло-миещото. Изваждам казанчетата от стойките им и също така свалям капачката за ксенона или обикновеният фар, така се освобождава местенце (по-тясно е от десният край). За десният край само отвивам капачката за фара и така се освобождава място, дори не ми се налага да свалям акумулатора. Дано да съм полезен на някой колега, на който му предстой такава смяна, поздрави.

Ляво/дясно си писал гледайки отпред колата, нормално е прието да се определя от седящия в колата (напр. ляв/десен фар)..., ама в случая се разбира...

Казанчето на хидравликата се сваля лесно, но на стъкло-умивателя не се ли сваля само гърловината му, а казанчето е долу зад бронята?

На дизеловата и бензиновата тези казанчета са на малко различни места, но това не е важно...

Редактирано от JapCar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 9.01.2019 г. at 0:13, JapCar написа:

Ляво/дясно си писал гледайки отпред колата, нормално е прието да се определя от седящия в колата (напр. ляв/десен фар)..., ама в случая се разбира...

Казанчето на хидравликата се сваля лесно, но на стъкло-умивателя не се ли сваля само гърловината му, а казанчето е долу зад бронята?

На дизеловата и бензиновата тези казанчета са на малко различни места, но това не е важно...

Здравей, колега. 

Напълно съм съгласен с теб за правилото, но така го написах с обяснения, за да е по-разбираемо, когато си застанал пред предният капак. Колкото до гърловината, да само тя се отделя от стойката (моя грешка, че не съм пояснил). 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...