Jump to content
e6kobe6ko

Шум в таблото на Хонда ЦРВ 2.0, автоматик !

Recommended Posts

Здравейте ! Нов съм във форума и с ,,нова,, Хонда ЦРВ 2.0 бензин, 2-ра генерация 2006г., автоматик. Колата купих преди 4 дни (буквално) и съм я карал около 100-на километра. Първите проблеми с които се сблъсках са, някакъв шум (бръждене), като от радио в зоната на скоростният лост докато колата е студена. Също и трудност в откриването на Детонационен датчик, секция 2 / *023_01-според диагностиката ( 1. В магазина за авточасти не били чували за такъв датчик, 2. Механика който ще го сменя не желае да ми го поръча, за да не объркал точният модел на датчика...). Поздрави !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Смени механика от Варна си има двама които се занимават с Хонда.Единия до дома на камиона,другия втори корпус Винс .Смени маслото на автомата .Инфо за майсторите от градските ти не съм ги позвал и дано да не за напред,колата си я обслужва сам ако желаеш ще помагам.

Edited by CARPERA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Четох из чужди форуми, че на някои коли, след смяна на маслото шумът изчезвал, но на други не, съответно се налагало отваряне на АСК.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 3 часа, e6kobe6ko написа:

Здравейте ! Нов съм във форума и с ,,нова,, Хонда ЦРВ 2.0 бензин, 2-ра генерация 2006г., автоматик. Колата купих преди 4 дни (буквално) и съм я карал около 100-на километра. Първите проблеми с които се сблъсках са, някакъв шум (бръждене), като от радио в зоната на скоростният лост докато колата е студена. Също и трудност в откриването на Детонационен датчик, секция 2 / *023_01-според диагностиката ( 1. В магазина за авточасти не били чували за такъв датчик, 2. Механика който ще го сменя не желае да ми го поръча, за да не объркал точният модел на датчика...). Поздрави !

По въпроса за първият ти проблем.Предполагам че е от моторче което взима въздух за да измери температурата в купето.Трябва да се свали и почисти но не пречи и така да си е караш ако не те дразни много.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Средец, по пътя на логиката, би трябвало да бръмчи постоянно това моторче, а то го прави само докато колата е студена !?

Share this post


Link to post
Share on other sites

И аз подкрепям мнението на колегата @sredez403

И моето жужеше като купих колата. Имах изгорели крушки по таблото и използвах момента да почистя и смажа вентилаторчето на датчика за климатроника.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 2 часа, e6kobe6ko написа:

Средец, по пътя на логиката, би трябвало да бръмчи постоянно това моторче, а то го прави само докато колата е студена !?

Да точно така.Не бръмчи постоянно а спира след известно време.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Някой знае ли, как е точното название на това вентилаторче, на английски ? Че да потърся някое видео .

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 22.11.2018 г. at 21:00, sredez403 написа:

По въпроса за първият ти проблем.Предполагам че е от моторче което взима въздух за да измери температурата в купето.Трябва да се свали и почисти но не пречи и така да си е караш ако не те дразни много.

Километража ли се сваля, за да се извади и почисти моторчето  ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 52 минути, e6kobe6ko написа:

Километража ли се сваля, за да се извади и почисти моторчето  ?

Сваля се само кората под волана. Държи се на 2 винта и щипки.

http://www.crvclub.ru/manuals/CR-V-2_manual_eng/manual_uk_shop/group_7m.htm#172752

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Детонационният датчик само от Бултрако,към 240лв беше като го купувах.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Детонационният датчик на много места има колеги слагат китаиски за по 30лв.Ако не ти пречи че свети чека нищо не се променя като го смениш.Моя го взех 100лв Herth+Buss.Да знаеш че се стяга с определен момент намира се под интеика.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря на всички отзовали се по темата ! Смазах моторчето ( единствено стават за смазване двете оси на самата перка, около 1 милиграм смазка...) и шумът изчезна. Специални благодарности искам да отправя към CARPER. Как ме търпи този човек с досадните ми въпроси, не знам. Изключително търпелив и възпитан човек ! Бъдете живи и здрави ! Апропо, днес един механик ми каза, че Детонационен датчик тази кола няма..., и че не ми работи първа ламбда сонда. М/у другото, мириса на изгорелите газове е доста неприятен.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако срещнеш трети "механик "във Варна, който ти каже, че тая кола няма детонационен датчик и не знае нищо за него, ще обявим морската столица за опасен за хондаджии, град.

А ти със здраве да си караш колата, ама вземи напиши в търсачката, детонационен датчик CRV  и ще ти се завърти главата от теми за този проблем при втората генерация.

Edited by zmiata29
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 12 часа, zmiata29 написа:

Ако срещнеш трети "механик "във Варна, който ти каже, че тая кола няма детонационен датчик и не знае нищо за него, ще обявим морската столица за опасен за хондаджии, град.

А ти със здраве да си караш колата, ама вземи напиши в търсачката, детонационен датчик CRV  и ще ти се завърти главата от теми за този проблем при втората генерация.

Ами, бях решил да спестя повечето съвети на механика (умишлено избягвам думата майстор), но като стана дума.... Човека каза, че диференциала събира точно 1л. масло, АСК точно 3 лиитра, а в пластмасовото казанче към радиатора, не трябва да има охлаждаща течност... Иначе, съм близо до Варна, а този механик е най-свестният/прехвален, в радиус от 30 км. Имам още един въпрос към отзивчивите съфорумци : Някой знае ли, как се свалят пръскалките на чистачките ?  Поздрави !

Share this post


Link to post
Share on other sites

 А за казанчето за водата, към радиатора, на него си има(не случайно) мин и мах.

Edited by zmiata29

Share this post


Link to post
Share on other sites

Пръскалките 2 начина единия разглабяш всичко под тях стискаш им щипките и ги вадиш.Втория е с нож почваш леко да ги надигаш докато ги извадиш така можеш да ги счупиш де и не се препоръчва, но ако не ти се разглабя и това е вариант.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 21 часа, MNED написа:

Пръскалките 2 начина единия разглабяш всичко под тях стискаш им щипките и ги вадиш.Втория е с нож почваш леко да ги надигаш докато ги извадиш така можеш да ги счупиш де и не се препоръчва, но ако не ти се разглабя и това е вариант.

Предпочитам разглабянето, не за друго, а защото щипките ще са ,,свършили,, от слънцето (а пък където и да пипна,чупя щипки наред...). Утре отново ще опитам да ги сваля по правилният начин (дано ми се получи), защото в петък се очертава ходене до Търново и предвид пътната обстановка, не е за шофиране без пръскалки. Поздрави !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Те щипките ги правят за 1 път според мен затова където мога слагам свински опашки много повече се пристяга с тях + са по-ефтини . Мойте нещо мн взеха да се запушват и добавих едно филтърче за 2лв хем да си реша проблема със запушването хем да вида както толкова ги запушва.

 

46733928_488334781676234_1744123074296414208_n.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 3 часа, MNED написа:

Те щипките ги правят за 1 път според мен затова където мога слагам свински опашки много повече се пристяга с тях + са по-ефтини . Мойте нещо мн взеха да се запушват и добавих едно филтърче за 2лв хем да си реша проблема със запушването хем да вида както толкова ги запушва.

 

46733928_488334781676234_1744123074296414208_n.jpg

Преди 3 часа, MNED написа:

Те щипките ги правят за 1 път според мен затова където мога слагам свински опашки много повече се пристяга с тях + са по-ефтини . Мойте нещо мн взеха да се запушват и добавих едно филтърче за 2лв хем да си реша проблема със запушването хем да вида както толкова ги запушва.

 

46733928_488334781676234_1744123074296414208_n.jpg

Преди 3 часа, MNED написа:

Те щипките ги правят за 1 път според мен затова където мога слагам свински опашки много повече се пристяга с тях + са по-ефтини . Мойте нещо мн взеха да се запушват и добавих едно филтърче за 2лв хем да си реша проблема със запушването хем да вида както толкова ги запушва.

 

46733928_488334781676234_1744123074296414208_n.jpg

На 27.11.2018 г. at 9:28, MNED написа:

Пръскалките 2 начина единия разглабяш всичко под тях стискаш им щипките и ги вадиш.Втория е с нож почваш леко да ги надигаш докато ги извадиш така можеш да ги счупиш де и не се препоръчва, но ако не ти се разглабя и това е вариант.

Предпочитам разглабянето, не за друго, а защото щипките ще са ,,свършили,, от слънцето (а пък където и да пипна,чупя щипки наред...). Утре отново ще опитам да ги сваля по правилният начин (дано ми се получи), защото в петък се очертава ходене до Търново и предвид пътната обстановка, не е за шофиране без пръскалки. Поздрави !

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=19502&nplgrp=6&cmodnamepc=CR-V&xcardr=5&dmodyr=2005&carea=KG&ctrsmtyp=4AT&xgrade=EXECUTIVE&nplblk=B__5100 Това успях да намеря относно изваждането на дюзите, но нищо не разбирам от картинката...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря ! Доколкото разбирам, корите не се демонтират, а се бърка под тях за да се извади дюзата. Аз занесох колата на майстор, да оправи пръскалките... Здраве да е, все ще послужи на някой темата и най вече видеоклипа, надявам се. Поздрави !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×