e6kobe6ko 3 #1 Публикувано 22 Ноември, 2018 Здравейте ! Нов съм във форума и с ,,нова,, Хонда ЦРВ 2.0 бензин, 2-ра генерация 2006г., автоматик. Колата купих преди 4 дни (буквално) и съм я карал около 100-на километра. Първите проблеми с които се сблъсках са, някакъв шум (бръждене), като от радио в зоната на скоростният лост докато колата е студена. Също и трудност в откриването на Детонационен датчик, секция 2 / *023_01-според диагностиката ( 1. В магазина за авточасти не били чували за такъв датчик, 2. Механика който ще го сменя не желае да ми го поръча, за да не объркал точният модел на датчика...). Поздрави ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1552 #2 Отговорено 22 Ноември, 2018 (Редактирано) Смени механика от Варна си има двама които се занимават с Хонда.Единия до дома на камиона,другия втори корпус Винс .Смени маслото на автомата .Инфо за майсторите от градските ти не съм ги позвал и дано да не за напред,колата си я обслужва сам ако желаеш ще помагам. Редактирано 22 Ноември, 2018 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
e6kobe6ko 3 #3 Отговорено 22 Ноември, 2018 Четох из чужди форуми, че на някои коли, след смяна на маслото шумът изчезвал, но на други не, съответно се налагало отваряне на АСК. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sredez403 39 #4 Отговорено 22 Ноември, 2018 Преди 3 часа, e6kobe6ko написа: Здравейте ! Нов съм във форума и с ,,нова,, Хонда ЦРВ 2.0 бензин, 2-ра генерация 2006г., автоматик. Колата купих преди 4 дни (буквално) и съм я карал около 100-на километра. Първите проблеми с които се сблъсках са, някакъв шум (бръждене), като от радио в зоната на скоростният лост докато колата е студена. Също и трудност в откриването на Детонационен датчик, секция 2 / *023_01-според диагностиката ( 1. В магазина за авточасти не били чували за такъв датчик, 2. Механика който ще го сменя не желае да ми го поръча, за да не объркал точният модел на датчика...). Поздрави ! По въпроса за първият ти проблем.Предполагам че е от моторче което взима въздух за да измери температурата в купето.Трябва да се свали и почисти но не пречи и така да си е караш ако не те дразни много. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
e6kobe6ko 3 #5 Отговорено 23 Ноември, 2018 Средец, по пътя на логиката, би трябвало да бръмчи постоянно това моторче, а то го прави само докато колата е студена !? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 624 #6 Отговорено 23 Ноември, 2018 И аз подкрепям мнението на колегата @sredez403 И моето жужеше като купих колата. Имах изгорели крушки по таблото и използвах момента да почистя и смажа вентилаторчето на датчика за климатроника. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sredez403 39 #7 Отговорено 23 Ноември, 2018 Преди 2 часа, e6kobe6ko написа: Средец, по пътя на логиката, би трябвало да бръмчи постоянно това моторче, а то го прави само докато колата е студена !? Да точно така.Не бръмчи постоянно а спира след известно време. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
e6kobe6ko 3 #8 Отговорено 24 Ноември, 2018 Някой знае ли, как е точното название на това вентилаторче, на английски ? Че да потърся някое видео . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
e6kobe6ko 3 #9 Отговорено 26 Ноември, 2018 На 22.11.2018 г. at 21:00, sredez403 написа: По въпроса за първият ти проблем.Предполагам че е от моторче което взима въздух за да измери температурата в купето.Трябва да се свали и почисти но не пречи и така да си е караш ако не те дразни много. Километража ли се сваля, за да се извади и почисти моторчето ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 624 #10 Отговорено 26 Ноември, 2018 преди 52 минути, e6kobe6ko написа: Километража ли се сваля, за да се извади и почисти моторчето ? Сваля се само кората под волана. Държи се на 2 винта и щипки. http://www.crvclub.ru/manuals/CR-V-2_manual_eng/manual_uk_shop/group_7m.htm#172752 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
e6kobe6ko 3 #11 Отговорено 26 Ноември, 2018 Благодаря ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
5rov 1 #12 Отговорено 26 Ноември, 2018 Детонационният датчик само от Бултрако,към 240лв беше като го купувах. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MNED 16 #13 Отговорено 26 Ноември, 2018 Детонационният датчик на много места има колеги слагат китаиски за по 30лв.Ако не ти пречи че свети чека нищо не се променя като го смениш.Моя го взех 100лв Herth+Buss.Да знаеш че се стяга с определен момент намира се под интеика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
e6kobe6ko 3 #14 Отговорено 26 Ноември, 2018 Благодаря на всички отзовали се по темата ! Смазах моторчето ( единствено стават за смазване двете оси на самата перка, около 1 милиграм смазка...) и шумът изчезна. Специални благодарности искам да отправя към CARPER. Как ме търпи този човек с досадните ми въпроси, не знам. Изключително търпелив и възпитан човек ! Бъдете живи и здрави ! Апропо, днес един механик ми каза, че Детонационен датчик тази кола няма..., и че не ми работи първа ламбда сонда. М/у другото, мириса на изгорелите газове е доста неприятен. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 181 #15 Отговорено 26 Ноември, 2018 (Редактирано) Ако срещнеш трети "механик "във Варна, който ти каже, че тая кола няма детонационен датчик и не знае нищо за него, ще обявим морската столица за опасен за хондаджии, град. А ти със здраве да си караш колата, ама вземи напиши в търсачката, детонационен датчик CRV и ще ти се завърти главата от теми за този проблем при втората генерация. Редактирано 26 Ноември, 2018 от zmiata29 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
e6kobe6ko 3 #16 Отговорено 27 Ноември, 2018 Преди 12 часа, zmiata29 написа: Ако срещнеш трети "механик "във Варна, който ти каже, че тая кола няма детонационен датчик и не знае нищо за него, ще обявим морската столица за опасен за хондаджии, град. А ти със здраве да си караш колата, ама вземи напиши в търсачката, детонационен датчик CRV и ще ти се завърти главата от теми за този проблем при втората генерация. Ами, бях решил да спестя повечето съвети на механика (умишлено избягвам думата майстор), но като стана дума.... Човека каза, че диференциала събира точно 1л. масло, АСК точно 3 лиитра, а в пластмасовото казанче към радиатора, не трябва да има охлаждаща течност... Иначе, съм близо до Варна, а този механик е най-свестният/прехвален, в радиус от 30 км. Имам още един въпрос към отзивчивите съфорумци : Някой знае ли, как се свалят пръскалките на чистачките ? Поздрави ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 181 #17 Отговорено 27 Ноември, 2018 (Редактирано) А за казанчето за водата, към радиатора, на него си има(не случайно) мин и мах. Редактирано 27 Ноември, 2018 от zmiata29 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MNED 16 #18 Отговорено 27 Ноември, 2018 Пръскалките 2 начина единия разглабяш всичко под тях стискаш им щипките и ги вадиш.Втория е с нож почваш леко да ги надигаш докато ги извадиш така можеш да ги счупиш де и не се препоръчва, но ако не ти се разглабя и това е вариант. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
e6kobe6ko 3 #19 Отговорено 28 Ноември, 2018 Преди 21 часа, MNED написа: Пръскалките 2 начина единия разглабяш всичко под тях стискаш им щипките и ги вадиш.Втория е с нож почваш леко да ги надигаш докато ги извадиш така можеш да ги счупиш де и не се препоръчва, но ако не ти се разглабя и това е вариант. Предпочитам разглабянето, не за друго, а защото щипките ще са ,,свършили,, от слънцето (а пък където и да пипна,чупя щипки наред...). Утре отново ще опитам да ги сваля по правилният начин (дано ми се получи), защото в петък се очертава ходене до Търново и предвид пътната обстановка, не е за шофиране без пръскалки. Поздрави ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MNED 16 #20 Отговорено 28 Ноември, 2018 Те щипките ги правят за 1 път според мен затова където мога слагам свински опашки много повече се пристяга с тях + са по-ефтини . Мойте нещо мн взеха да се запушват и добавих едно филтърче за 2лв хем да си реша проблема със запушването хем да вида както толкова ги запушва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
e6kobe6ko 3 #21 Отговорено 28 Ноември, 2018 Преди 3 часа, MNED написа: Те щипките ги правят за 1 път според мен затова където мога слагам свински опашки много повече се пристяга с тях + са по-ефтини . Мойте нещо мн взеха да се запушват и добавих едно филтърче за 2лв хем да си реша проблема със запушването хем да вида както толкова ги запушва. Преди 3 часа, MNED написа: Те щипките ги правят за 1 път според мен затова където мога слагам свински опашки много повече се пристяга с тях + са по-ефтини . Мойте нещо мн взеха да се запушват и добавих едно филтърче за 2лв хем да си реша проблема със запушването хем да вида както толкова ги запушва. Преди 3 часа, MNED написа: Те щипките ги правят за 1 път според мен затова където мога слагам свински опашки много повече се пристяга с тях + са по-ефтини . Мойте нещо мн взеха да се запушват и добавих едно филтърче за 2лв хем да си реша проблема със запушването хем да вида както толкова ги запушва. На 27.11.2018 г. at 9:28, MNED написа: Пръскалките 2 начина единия разглабяш всичко под тях стискаш им щипките и ги вадиш.Втория е с нож почваш леко да ги надигаш докато ги извадиш така можеш да ги счупиш де и не се препоръчва, но ако не ти се разглабя и това е вариант. Предпочитам разглабянето, не за друго, а защото щипките ще са ,,свършили,, от слънцето (а пък където и да пипна,чупя щипки наред...). Утре отново ще опитам да ги сваля по правилният начин (дано ми се получи), защото в петък се очертава ходене до Търново и предвид пътната обстановка, не е за шофиране без пръскалки. Поздрави ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
e6kobe6ko 3 #22 Отговорено 28 Ноември, 2018 http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=19502&nplgrp=6&cmodnamepc=CR-V&xcardr=5&dmodyr=2005&carea=KG&ctrsmtyp=4AT&xgrade=EXECUTIVE&nplblk=B__5100 Това успях да намеря относно изваждането на дюзите, но нищо не разбирам от картинката... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 624 #23 Отговорено 28 Ноември, 2018 Ето клип Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
e6kobe6ko 3 #24 Отговорено 28 Ноември, 2018 Благодаря ! Доколкото разбирам, корите не се демонтират, а се бърка под тях за да се извади дюзата. Аз занесох колата на майстор, да оправи пръскалките... Здраве да е, все ще послужи на някой темата и най вече видеоклипа, надявам се. Поздрави ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове