ghristov94 1 #1 Публикувано 30 Октомври, 2018 Здравейте, Имам Honda Accord 2.0i 147 к.с, 1998 с двигател F20B6. Наскоро реших да му направя основен ремонт поради харчене на масло (1+л. на 1000км независимо градско или не :D) . В момента не мога да намеря комплект сегменти за всички 4 цилиндъра, никъде освен в официалната мрежа на Honda. Там ми дават цена от 120лв. за цилиндър. Поради лични причини искам да си задържа колата за неопределено време. Има ли смисъл да търся по-евтини сегМЕНТЕ или да взема тези които ми предлагат от Honda? Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mravi_76 0 #2 Отговорено 27 Ноември, 2018 Преди 2-3години сменях. Цената беше около 150 лв комплект. RIK Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DDDimitrov 8 #3 Отговорено 22 Януари, 2019 Здравейте! По темата ХОНДА ГОРИ МАСЛО!!! От доста години съм на тази марка, доста километри съм навъртял, мога да заявя че не горят както казват някои хора. За съжаление имах подобен проблем след смяна на масло 10W40 на MOTUL, кой знае какво е имало в тубата, след него почна да гори 1л на 3000кл. 3 марки смених но нямаше промяна, реших да пробвам стара рецепта за проблема. Купих 10л. газ за горене, източих маслото, махнах свещите, във всеки цилиндър слагах по 20мл (спринцовка), направих си мерителна пръчка, на всеки 2 часа проверявах нивото в 1 и 2 цилиндър почти беше паднало, но в 3 и 4 така си и стоеше газта (спечени сегменти) отне почти 10 часа да падне нивото и в тях. Когато падне газта чуквах стартера да превърти леко, ВАЖНО!!! ИЗКЛЮЧЕТЕ БУКСАТА НА ДЕЛКОТО ИЛИ БОБИНАТА , и отново по 20мл. и така се повтаря целия цикъл докато не почне да пада газта едновременно във всички цилиндри, ВАЖНО!!! НЕ ЗАБРАВЯЙТЕ КОЛКО ЛИТРА СТЕ НАЛЕЛИ ИЗТОЧЕТЕ ПРЕЗ КАРТЕРА. Не въртете много стартера трябва само леко да превърти, газта е мазна, но все пак не е масло. При мен протече така на 4 ден 3 цилиндър почна да пада за същото време както 1 и 2, а 4 цилиндър му отне 8 дена, през цялото време съм наливал във всички, естествено не ми стигнаха 10л наложисе да купя още малко около 13-14л ми от не газ, но си заслужаваше, с около 50-60лв се разминах. При мен се получи, промих двигателя с последното масло което беше на 3000км и веднага го смених. Разход на масло за 10 000км. от максимум до минимум на щеката, на километраж е над 200000км. Дано съм бил полезен!!! 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Niho 2 #4 Отговорено 12 Февруари, 2019 Колега, имам същия модел, със същия двигател, моята също похарчва и отделно от това, което колегата DDimitrov даде съвет, ако си решил наистина да ремонтираш, виж в Balkanparts ( http://balkanparts.bg/ ) каква цена ще ти дадат! Имат и скайп на сайта. Преди време закупени от него лагер NSK японски го проверихме в представителството на NSK (имам контакти-:)) и се оказа техен лагера, истински с две думи. Така, че разчитай, но основно на нещата с доставка, а не на това, което е в магазина. Взимал съм оттам задна главина, съединител EXEDY, 2-та ремъка на SUN, водна помпа GMB и лагери Koyo. Като цяло рискът е основно да ти объркат частите, защото уж всичко е по рама, но да кажем задната главина ми я объркаха. Иначе за 70 лева главина + лагер тайвански беше много добра цена. Още съм с тази главина от 2 години. За ремъци обаче Dayco е по-добър вариант, според мен. Относно харченето на масло, лично аз да ти кажа, съм решил да пробвам руския продукт SUPROTEC, продава го NikAuto, който е срещу магазина на Balkanparts, на ъгъла на Цар Симеон и Опълченска, НИК АУТО ул. Цар Симеон № 141, тел: 02 423 33 37 // 0888 506 321. Това е мое мнение разбира се. Мисля, че е по-добро от Хадо, но това ще ти кажа след като го пробвам, сумати неща изчетох и видях по форуми и интернет за тези 2 продукта. http://suprotec.bg/home/dealers/israel/ Това са адресите на дилърите на този продукт. Ето как работи тази технология: https://mail.google.com/mail/u/0/#inbox/KtbxLxGvbZdJDfHhzJqjRqKTMqsdvsrwRg?projector=1 Пробвал съм и Polytron, които са уникални продукти, но ще ти намалят драстично износването и триенето, но няма да ти намалят горенето на масло. При мен така стана. Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ghristov94 1 #5 Отговорено 10 Май, 2019 Здравейте, Благодаря за отговорите! Проблемът е решен със смяна на сегменти, основни и биелни лагери, шлайф на клапани и прочистване на нагара. Всичко в мотора беше дроб. В случая никакъв вид промивки няма да оправят спекли сегменти, клапани с дупчици по тях и изтъркани лагери. Колата все пак е на 350000км. по километраж. В момента със с масло 5w30 Yacco-O. За близо 6000км. ми се наложи да долея 200мл. Оказва се обаче че маслото е смотано, тъй като бързо си смени цвета на много тъмен - оксидирало се е. Смятам ако задържа колата, с това градско каране, да сменям маслото на ок. 6-7000км. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6035 #6 Отговорено 10 Май, 2019 Преди 1 час, ghristov94 написа: В момента със с масло 5w30 Yacco-O. За близо 6000км. ми се наложи да долея 200мл. Оказва се обаче че маслото е смотано, тъй като бързо си смени цвета на много тъмен - оксидирало се е. Ако маслото не потъмнява, значи просто маже и охлажда, но не мие, а последното също е важно. 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vancho 73 #7 Отговорено 10 Май, 2019 Слагай един газов инжекцион и ще спре да потъмнява бързо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ghristov94 1 #8 Отговорено 13 Май, 2019 Корекция - маслото не е смотано. Основния цвят е червеникаво-кафяв, просто от щеката бърша и доста по-тъмен отенък. Предполагам, че е трябвало да предприема допълнителни стъпки в промивката на мотора от нагарите. Vancho - колата има газ и е карана от 200 000км. до 340 000км. само на газ. Не съм фен на тоя вид гориво. Ако искам да я карам така, ми трябва да подменя почти всичко и да си взема аванс процесор. Карам си я само на бензин след ремонта и ако я задържа, смятам да махна газовото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dambev 5 #9 Отговорено 13 Ноември, 2019 Здравейте. Относно горенето на масло искам да споделя с всички този мой тест, който направих с мойта кола. След нуждата от поредно доливане на масло реших да сложа тази добавка - https://ruski-masla.com/product/3ton-мск-подобрител-за-масло-тм-107/ Не съм я купувал от тук. Само показвам какво съм налял. Сложих цялото съдържание и нивото закова на макса на щеката. От тогава съм минал почти 2000 км, а нивото си е все така на макс. Даже смея да твърдя, че доста често карам витека да "говори". Ако задържи така до смяна на маслото може и на руско масло да мина даже. За сега е с "Motul 10W40". Сега като се замисля, май от как наливам от Motul-a започна да гори повечко масло.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #10 Отговорено 13 Ноември, 2019 Преди 9 часа, Dambev написа: Мotul 10W40". Сега като се замисля, май от как наливам от Motul-a започна да гори повечко масло.... Тъкмо ти чета поста и си подреждам въпроса и ти сам си отговорил. Мани го сложи нещо хубаво и ще минеш без добавки. Това масло отдавна не е това което беше и най вече този вискозитет. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #11 Отговорено 13 Ноември, 2019 На 10.05.2019 г. at 16:10, ghristov94 написа: В момента със с масло 5w30 Yacco-O. За близо 6000км. ми се наложи да долея 200мл. Оказва се обаче че маслото е смотано, тъй като бързо си смени цвета на много тъмен - оксидирало се е. Смятам ако задържа колата, с това градско каране, да сменям маслото на ок. 6-7000км. Маслото не е смотано и не се е оксидирало. А ще се налижи да почетеш малко. Почнало е да ти мие мотора и "ойсидирането" както го наричаш са чернилки* които са вътре в мотора ти. 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2839 #12 Отговорено 13 Ноември, 2019 (Редактирано) На 10.05.2019 г. at 16:10, ghristov94 написа: Смятам ако задържа колата, с това градско каране, да сменям маслото на ок. 6-7000км. То толкова му е и ресурсът на това масло - около 6 хил. км. на бензин. Все пак е АСЕА С3 с нисък TBN. Редактирано 13 Ноември, 2019 от dandilov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #13 Отговорено 13 Ноември, 2019 (Редактирано) преди 3 минути, dandilov написа: То толкова му е и ресурсът на това масло - около 6 хил. км. Все пак е АСЕА С3 с нисък TBN. Не мисля , за проба съм го карал 14000 и по капков тест на 12 к беше на финала. С нулев разход. Редактирано 13 Ноември, 2019 от fenabg 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2839 #14 Отговорено 13 Ноември, 2019 (Редактирано) Интересно и невероятно, едновременно! Освен да си карал на LPG. И пак му е множко... Я пусни в темата за капковите проби, да видим капковия тест, че нещо не ми се вярва... Редактирано 13 Ноември, 2019 от dandilov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #15 Отговорено 13 Ноември, 2019 Преди 1 час, dandilov написа: Интересно и невероятно, едновременно! Освен да си карал на LPG. И пак му е множко... Я пусни в темата за капковите проби, да видим капковия тест, че нещо не ми се вярва... Естествено че е на газ , пускал съм там. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове