Jump to content
beretta92sd

Въпрос за закупуване на хонда

Recommended Posts

Здравейте харесал съм една хонда hr-v 2001 година 1.6 v-tec 124 Коня 3 врата . Покарах я вчера малко по черно и по магистралата. И забелязах че на 3 та скорост е доста мудна докато се движи колата с 30-40 км/ч ускорява доста бавно оборотите качват 4-5 хил но ускорението си остава бавно при педал натиснат до дъно, на 4-та и 5-та положението е същото. Не свети чека пали нормално работи тихо. При 4-5 хил. оборота доста шумна става. Въпроса ми е това нормално ли е за тази кола, до сега не съм карал хонда. Преди седмица бях карал една от автосалон в Добрич но тя беше на газ и стария мотор 105 коня забелязах че и там има нещо такова на 3 та предавка с 30-40 км/ч натисната до ламарината колата едвам ускоряла .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи какво разбираш от "бавно" ускорение и с какво друго сравняваш... На мен ми трябваше много много време да свикна с бавното ускорение, като до преди това карах 8 години Рено 5 ГТ Турбо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хондата ускорява в целия диапазон на оборотомера си. Още повече с 124 мотор. Може да се приеме за мудно,ако сте над 110-120 км/ч.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Три години карам същия мотор,само че с 5 врати . И на газ и на бензин ускорява през целия диапазон на оборотомера,особено във високите обороти. Единствено е малко по мудна на пета след 120-130км.


Изпратено от моят KIICAA POWER с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, 5 GTT написа:

Зависи какво разбираш от "бавно" ускорение и с какво друго сравняваш... На мен ми трябваше много много време да свикна с бавното ускорение, като до преди това карах 8 години Рено 5 ГТ Турбо.

Еми имам астра ф 1.6 моно с газ 75 коня има няма , в сравнение с хондата на 3 та предавка с тази скорост, опела има повече динамика и ускорение .

Отделно карам и един голф 4 TDI 90 коня , не знам дали може да се сравнява с 124 коновия мотор на хонда но и там положението е по добро .

Какъв проблем може да има хондата за да няма динамика при натиснат педал до дъно на тази предавка с тази скорост .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам същия мотор само че 5 врати и потвърждавам че е муден. Имай предвид че е по мудна и заради 4х4, все пак върти кардана въпреки че не е константно задвижване н всички колела. 

Хондата за д върви трябва да е над 3000 оборота. А преди да влезе във втек моторът си е равен по сили на по малкия. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

   Не очаквай голямо видимо ускорение при натиснат педал до ламарината на този автомобил. Трябва първо да и свикнеш с степените на подаване  на педала на газта. При мен по скоро е като при Ладите - с по плавно подаване на газта ускорението се усеща по-добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да сменя сегменти и гумички на клапаните и моята на 3- та се чудеше дали да продължи напред или да я върна в колоната след тирове... След ремонта ускорява вече по доволно... На магистрала поддържа 170-180 км/ч  десетки километри... Така,че ако наистина е много мудна сам си реши...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На това само емблемата му е Хонда. Щом жена ми преди 8год. като го пробва каза то от зад прилича на Панда ма върви още по малко. Положително в това подобие на Хонда е височината. Не искам да обиждам никой, карай ти си ги без проблеми, просто изказвам мнението си по Темата. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам 105 коня,до 80-100 върви прилично нагоре е по мудна вдигал съм му 160 на газ двама човека.....имам чувство,че таз скоростна кутия не е за него къси скорости,за града бих казал че е нервно при малка скорост :)))) а колегата да си търси 5 врати и да  не бърза има избор доста!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е била перфектна за времето си според мен. За условията в България е също идеална, все пак сме доста годинки назад :)

Аз и се наслаждавам на макс и ме води на места, на които преди ме болеше сърцето да ида с нормална кола.

Нямам проблеми с изпреварването по магистралите, нито с жената, даже много си я харесва и най-важното започна да я кара!

Да шумна е, но има части бол, евтина е за поддръжка, евтина е за каране и така нататък. И също ако имаш желание можеш да я обезшумиш отново сравнително евтино.

Тези Харвита ,които влизат в България са пълна скръб според мен. Особено от Италия.

Ето някой неща които аз изпитах на свой гръб:

- Харчене на масло

- Замаскиран удар на задния мост

- Луфт в заден диференциал

- Постоянна грешка 0420  Catalyst System Efficiency Below Threshold

- Малко ръждичка по единия праг и едната врата

-Износване на кобилица и разпределителен вал

За да няма изненади, горещо препоръчвам колата да отиде в сервиз и обстойно да се прегледа преди закупуването.

Ясно е че няма как да се отвори двигателя, но може спокойно да се разгледа отдолу какво е положението.


Като заключение бих написал, че тази не Хонда ме запали по марката Хонда :honda:

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 15 часа, sakrayaami написа:

Тези Харвита ,които влизат в България са пълна скръб според мен. Особено от Италия.

Аз не мога да се съглася с това. Когато търсих по обявите държах да е от Италия за да е със здрави ламарини, т.к. каквото и да има после за ремонт ще се прави на здраво купе. И наистина ремонт се наложи единствено на сегменти и гумички на клапани. Но то това си е като гледам нормално състояние на двигателите без значение от къде е внесена колата. Та за малко повече от 5 години каране и навъртени вече над 100000 км. извършен ремонт по колата смяна на двата лагера на предни главини... По окачването няма нищо да хлопа и т.н. Така, че да се каже, че от Италия са пълна скръб, а например от Австрия не, то не смятам че е правилно...

А и друго щях да забравя... намерих я в мобилето на таван цена обявена, при това без газова... Имаше само една по-скъпа... И сега смятам след всичките тези километри каране, че избора ми е бил правилен. Не може да вземеш нещо в ниския диапазон от обявените цени и в същото време да е в отлично състояние...

Редактирано от dindin
  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 30.10.2018 г. at 21:50, sakrayaami написа:

Колата е била перфектна за времето си според мен. За условията в България е също идеална, все пак сме доста годинки назад :)

Аз и се наслаждавам на макс и ме води на места, на които преди ме болеше сърцето да ида с нормална кола.

Нямам проблеми с изпреварването по магистралите, нито с жената, даже много си я харесва и най-важното започна да я кара!

Да шумна е, но има части бол, евтина е за поддръжка, евтина е за каране и така нататък. И също ако имаш желание можеш да я обезшумиш отново сравнително евтино.

Тези Харвита ,които влизат в България са пълна скръб според мен. Особено от Италия.

Ето някой неща които аз изпитах на свой гръб:

- Харчене на масло

- Замаскиран удар на задния мост

- Луфт в заден диференциал

- Постоянна грешка 0420  Catalyst System Efficiency Below Threshold

- Малко ръждичка по единия праг и едната врата

-Износване на кобилица и разпределителен вал

За да няма изненади, горещо препоръчвам колата да отиде в сервиз и обстойно да се прегледа преди закупуването.

Ясно е че няма как да се отвори двигателя, но може спокойно да се разгледа отдолу какво е положението.


Като заключение бих написал, че тази не Хонда ме запали по марката Хонда :honda:

 

Здравейте,

от скоро и аз си купих Хонда HRV и има някакъв удар, когато включа на задна и натисна спирачка след това. И понеже пишете замаскиран удар заден мост, може ли да ми кажете какво беше? Благодаря. И имам шум при скорост 50 км/ч отзад. над 60 и под 40 изчезва, някаква идея?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...