beretta92sd 0 #1 Публикувано 29 Октомври, 2018 Здравейте харесал съм една хонда hr-v 2001 година 1.6 v-tec 124 Коня 3 врата . Покарах я вчера малко по черно и по магистралата. И забелязах че на 3 та скорост е доста мудна докато се движи колата с 30-40 км/ч ускорява доста бавно оборотите качват 4-5 хил но ускорението си остава бавно при педал натиснат до дъно, на 4-та и 5-та положението е същото. Не свети чека пали нормално работи тихо. При 4-5 хил. оборота доста шумна става. Въпроса ми е това нормално ли е за тази кола, до сега не съм карал хонда. Преди седмица бях карал една от автосалон в Добрич но тя беше на газ и стария мотор 105 коня забелязах че и там има нещо такова на 3 та предавка с 30-40 км/ч натисната до ламарината колата едвам ускоряла . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
5 GTT 178 #2 Отговорено 29 Октомври, 2018 Зависи какво разбираш от "бавно" ускорение и с какво друго сравняваш... На мен ми трябваше много много време да свикна с бавното ускорение, като до преди това карах 8 години Рено 5 ГТ Турбо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rascal 0 #3 Отговорено 29 Октомври, 2018 Хондата ускорява в целия диапазон на оборотомера си. Още повече с 124 мотор. Може да се приеме за мудно,ако сте над 110-120 км/ч. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vvbozhilov 1 #4 Отговорено 29 Октомври, 2018 Три години карам същия мотор,само че с 5 врати . И на газ и на бензин ускорява през целия диапазон на оборотомера,особено във високите обороти. Единствено е малко по мудна на пета след 120-130км.Изпратено от моят KIICAA POWER с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
beretta92sd 0 #5 Отговорено 29 Октомври, 2018 Преди 1 час, 5 GTT написа: Зависи какво разбираш от "бавно" ускорение и с какво друго сравняваш... На мен ми трябваше много много време да свикна с бавното ускорение, като до преди това карах 8 години Рено 5 ГТ Турбо. Еми имам астра ф 1.6 моно с газ 75 коня има няма , в сравнение с хондата на 3 та предавка с тази скорост, опела има повече динамика и ускорение . Отделно карам и един голф 4 TDI 90 коня , не знам дали може да се сравнява с 124 коновия мотор на хонда но и там положението е по добро . Какъв проблем може да има хондата за да няма динамика при натиснат педал до дъно на тази предавка с тази скорост . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 170 #6 Отговорено 29 Октомври, 2018 Аз карам същия мотор само че 5 врати и потвърждавам че е муден. Имай предвид че е по мудна и заради 4х4, все пак върти кардана въпреки че не е константно задвижване н всички колела. Хондата за д върви трябва да е над 3000 оборота. А преди да влезе във втек моторът си е равен по сили на по малкия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pet71 121 #7 Отговорено 29 Октомври, 2018 Не очаквай голямо видимо ускорение при натиснат педал до ламарината на този автомобил. Трябва първо да и свикнеш с степените на подаване на педала на газта. При мен по скоро е като при Ладите - с по плавно подаване на газта ускорението се усеща по-добре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
5 GTT 178 #8 Отговорено 29 Октомври, 2018 Преди да сменя сегменти и гумички на клапаните и моята на 3- та се чудеше дали да продължи напред или да я върна в колоната след тирове... След ремонта ускорява вече по доволно... На магистрала поддържа 170-180 км/ч десетки километри... Така,че ако наистина е много мудна сам си реши... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #9 Отговорено 29 Октомври, 2018 На това само емблемата му е Хонда. Щом жена ми преди 8год. като го пробва каза то от зад прилича на Панда ма върви още по малко. Положително в това подобие на Хонда е височината. Не искам да обиждам никой, карай ти си ги без проблеми, просто изказвам мнението си по Темата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emulsia 58 #10 Отговорено 30 Октомври, 2018 Аз карам 105 коня,до 80-100 върви прилично нагоре е по мудна вдигал съм му 160 на газ двама човека.....имам чувство,че таз скоростна кутия не е за него къси скорости,за града бих казал че е нервно при малка скорост :)))) а колегата да си търси 5 врати и да не бърза има избор доста! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sakrayaami 45 #11 Отговорено 30 Октомври, 2018 Колата е била перфектна за времето си според мен. За условията в България е също идеална, все пак сме доста годинки назад Аз и се наслаждавам на макс и ме води на места, на които преди ме болеше сърцето да ида с нормална кола. Нямам проблеми с изпреварването по магистралите, нито с жената, даже много си я харесва и най-важното започна да я кара! Да шумна е, но има части бол, евтина е за поддръжка, евтина е за каране и така нататък. И също ако имаш желание можеш да я обезшумиш отново сравнително евтино. Тези Харвита ,които влизат в България са пълна скръб според мен. Особено от Италия. Ето някой неща които аз изпитах на свой гръб: - Харчене на масло - Замаскиран удар на задния мост - Луфт в заден диференциал - Постоянна грешка 0420 Catalyst System Efficiency Below Threshold - Малко ръждичка по единия праг и едната врата -Износване на кобилица и разпределителен вал За да няма изненади, горещо препоръчвам колата да отиде в сервиз и обстойно да се прегледа преди закупуването. Ясно е че няма как да се отвори двигателя, но може спокойно да се разгледа отдолу какво е положението. Като заключение бих написал, че тази не Хонда ме запали по марката Хонда Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
5 GTT 178 #12 Отговорено 31 Октомври, 2018 (Редактирано) Преди 15 часа, sakrayaami написа: Тези Харвита ,които влизат в България са пълна скръб според мен. Особено от Италия. Аз не мога да се съглася с това. Когато търсих по обявите държах да е от Италия за да е със здрави ламарини, т.к. каквото и да има после за ремонт ще се прави на здраво купе. И наистина ремонт се наложи единствено на сегменти и гумички на клапани. Но то това си е като гледам нормално състояние на двигателите без значение от къде е внесена колата. Та за малко повече от 5 години каране и навъртени вече над 100000 км. извършен ремонт по колата смяна на двата лагера на предни главини... По окачването няма нищо да хлопа и т.н. Така, че да се каже, че от Италия са пълна скръб, а например от Австрия не, то не смятам че е правилно... А и друго щях да забравя... намерих я в мобилето на таван цена обявена, при това без газова... Имаше само една по-скъпа... И сега смятам след всичките тези километри каране, че избора ми е бил правилен. Не може да вземеш нещо в ниския диапазон от обявените цени и в същото време да е в отлично състояние... Редактирано 31 Октомври, 2018 от dindin 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mvivanov1313 0 #13 Отговорено 13 Декември, 2021 На 30.10.2018 г. at 21:50, sakrayaami написа: Колата е била перфектна за времето си според мен. За условията в България е също идеална, все пак сме доста годинки назад Аз и се наслаждавам на макс и ме води на места, на които преди ме болеше сърцето да ида с нормална кола. Нямам проблеми с изпреварването по магистралите, нито с жената, даже много си я харесва и най-важното започна да я кара! Да шумна е, но има части бол, евтина е за поддръжка, евтина е за каране и така нататък. И също ако имаш желание можеш да я обезшумиш отново сравнително евтино. Тези Харвита ,които влизат в България са пълна скръб според мен. Особено от Италия. Ето някой неща които аз изпитах на свой гръб: - Харчене на масло - Замаскиран удар на задния мост - Луфт в заден диференциал - Постоянна грешка 0420 Catalyst System Efficiency Below Threshold - Малко ръждичка по единия праг и едната врата -Износване на кобилица и разпределителен вал За да няма изненади, горещо препоръчвам колата да отиде в сервиз и обстойно да се прегледа преди закупуването. Ясно е че няма как да се отвори двигателя, но може спокойно да се разгледа отдолу какво е положението. Като заключение бих написал, че тази не Хонда ме запали по марката Хонда Здравейте, от скоро и аз си купих Хонда HRV и има някакъв удар, когато включа на задна и натисна спирачка след това. И понеже пишете замаскиран удар заден мост, може ли да ми кажете какво беше? Благодаря. И имам шум при скорост 50 км/ч отзад. над 60 и под 40 изчезва, някаква идея? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове