lelemale13 47 #1 Публикувано 2 Октомври, 2018 Като го проверя дори след 1 нощ едвам се вижда на щеката но след може би 2 дни или повече вече е на средата, нормално ли е това кое ниво да гледам. Sent from my Redmi 3 using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sakrayaami 45 #2 Отговорено 2 Октомври, 2018 Здрасти и на теб. Може би е добре да си редактираш заглавието на темата. Маслото се проверява на студен двигател, когато колата е в абсолютно хоризонтално положение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stefanvo 18 #3 Отговорено 2 Октомври, 2018 Здравей! Възможно е масленият ти филтър да не е качествен. Има клапан в него за задържане на маслото,т.е. маслената магистрала да остане пълна. Ако този клапан не е добре връща всичкото масло в картера и като запалиш помпата пълни отново навсякъде. Логично е след два дни да ти се вдигне малко нивото при положение,че възвратния клапан на филтъра не държи. Смени маслото и сложи хубав филтър. Пиши после пак! 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #4 Отговорено 2 Октомври, 2018 За филтъра не се бях сетил, смених само маслото(за 15лв. 4л) за промивка италянския филтър само изпразних но вече няколко дена карам така. Благодаря, ще сменя маслото и филтъра.Sent from my Redmi 3 using Tapatalk 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #5 Отговорено 3 Октомври, 2018 Какво какво точно си направил масло филтър промивки, италиянски. Вземи и напиши какво си правил и какво си сипал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #6 Отговорено 3 Октомври, 2018 Какво пък не ти е ясно толкова,размърдай си малко мозъка. Колата е нов внос, колегата сменя само маслото с някакво за промиване, филтъра го изцежда от старото масло и отново го завива, така за няколко дни. Е трудно да го разбереш? 1 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #7 Отговорено 3 Октомври, 2018 Ти си му приятеля дето го е посъветвал тая простотия или си му светил като я прави.Все пак да изчакаме КОЛЕГАТА пуснал поста как така е направил супер икономията да сложи стария филтър и то от италанянка на незнаино колко километра и станал на л.....на вътре за да промие двегателя с мръсен филтър,като нов на най простата марка струва от 6-7лв, които е изпил примерно на първото кафене което е седнал.Като си сложил стария филтър та дори и за няколко дена помислили че примерно няма да сработи байпасния клапан на филтъра и на двигателя когато му е нужно да се омаслява е работил на сухо,спестените 7лв сега да ти доведат по късно основен ремонт,незнам кой ти е казал да направиш това но наи скоро го поправи като искаш да промиваш с масло кой да филтрира от това масло мръсотите италянския които нестава за нищо ли. 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #8 Отговорено 3 Октомври, 2018 Strunk0 не знам дали е нов или стар внос колата ти, но за филтъра изобщо не се притеснявай. Коя е причината да решиш да го промиваш ще кажеш ти. Повече внимавай колко ще го караш това масло за 15 лв. За да има ефект от промивката трябва работа на мотора в загряло състояние, не пали-гаси. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #9 Отговорено 3 Октомври, 2018 Quote Strunk0 не знам дали е нов или стар внос колата ти, но за филтъра изобщо не се притеснявай. За маслото за 15 лв да се притеснява а за задръстения и неработещ филтър ОК БРАВО Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #10 Отговорено 3 Октомври, 2018 Ако е запушен филтъра няма да загасне лампата за маслото. Ми те в Италия нали само долитат до продажбата и двигателят е само катран да не би да сменят филтъра Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #11 Отговорено 3 Октомври, 2018 Ти CARPERA си сбъркал колата. На теб ти подхожда BMW X3 не CR-V. Големият специалист, където пише заядливо и вулгарно във всички теми, вижте му коментарите. На времето Омбре спря да пише във форума заради такива като него ( чета форума от 2005г) а помагаше на всички. Сега този господин Никой си позволя да се заяжда с Някой, от който имаме полза всички тук. Вижте темата, която е заключена"Подмяна на маслото на ръчна с. к. CR-V 2". Япончето поне е някой, помага на новоизлюпените във форума, има нужда от такива а този Никой............!!!!!!!. Аз също съм никой не ме разбирай погрешно но уважава винаги отсрещния :Не е важно какво работиш а как го правиш ( моя житейска мисъл) А със здраве на всички колеги. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #12 Отговорено 3 Октомври, 2018 Еха и се появяваш ти колега само четящ от 2005 и започваш да раздаваш правосиъдие кой е тук НЯКОЙ и кой е тук НИКОЙ можеш да продължиш да си четеш и другите четящи могат да разсъждават. Може би наистина колегите трябва да те послушат да спестят 7лв и да карат с филтър италянка на незнайно колко км.Последния маслен филтър който свалих от кола италянка не BMW X3 а CR-V 1ген не се отви дори с ключ а трябваше да се сваля на части,евала на колегите италянци които са го сменяли на време което можеби за тях е 1500000 км,има и други които четат и виждат та нетрябва да им го казваш ти,колега vespa Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #13 Отговорено 4 Октомври, 2018 Колата наистина е нов внос, но е от северната час и е поддържана горе-долу. Ако може да се вярва 2015 е смемяно, беше станало тъмно силно окислено но не черно на смърт . А маслото е руско газпромефт 10w40 , не е толкова зле просто знам откъде да го вземе на тази цена Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #14 Отговорено 4 Октомври, 2018 През лятото когато обикаляхме с приятел за CRV 1 ГЕН поне 10 до 15 италиянски огледах ме вънка ок ,нооооо не вдигай капака или пали колата започва се клапани толкова затегна ли че не се знае колата запалена и се опитва да загасне чека свети като морски фар.Отваряш капачката за маслото чудоооо пълен мрак като черна дупка ,просто те е страх да провериш другите течности спир. станала на гел нямаше една която да видиш нещо различно.Ти си късметлия намерил кола която можеш да вкараш в ред,спестените 5 до 10 лв не водят до нищо хубаво и ти го връщат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #15 Отговорено 4 Октомври, 2018 Преди 11 часа, vespa написа: Strunk0 не знам дали е нов или стар внос колата ти, но за филтъра изобщо не се притеснявай. Колега @vespa, 1. Темата не е пусната от колегата @strunk0 2. Дори за промивката е добре да се смени филтъра, направо е грехота за 7-8 лева Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #16 Отговорено 4 Октомври, 2018 Целта не беше да спестявам пари. Лошото е че не съм намерил време до днес да сменя маслото и филтъра а съм ги купил но другата седмица ще го направя. Чека и светна като реших да пробвам втека(лоша идея) но като расцъках клапана с една жица като я държах в средни обороти щивтовете се раздвижиха,не искаше и да го изключитва. И отзад се лашка и някой други по малки проблеми.Sent from my Redmi 3 using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #17 Отговорено 4 Октомври, 2018 Написаното от Йоан (силно име) масло 15лв.филтър 7лв. е 1/2 от цената не знаем кой с какви финанси разполага при положение, че това масло ще се кара някоя друга седмица. Глупост е че ще се развали двигателя заради не сменен филтър. Сбърка името защото не ми излиза от главата темата на Strunk0 (която ти заключи правилно). Прочети отново коментарите. Япончето е с мед. диагноза но помага много а този е опасен за форума с начина на писане. Надявам се да ме разбереш Диндин и двамата сме 2704.Приятен ден на всички 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #18 Отговорено 4 Октомври, 2018 Ти някъква психолог ли си че започна и диагнози да раздаваш.........внимавай с това като гледам колко поста си дал и в колко от тях не си се заял май диагнозата опасен за ФОРУМА Е ЗА ТЕБ.Колегата е написал 15 лв като знае от къде да го взима това можеш ли да го разбереш,или да ти го поясня,което не е 1/2 от цената която не е казал. Колко човека трябва да ти кажат че е глупост да се кара с стар и на незнайно колко км е маслени филтър,та дори за промивка,и 7лв може да се лишиш от кутията цигари или кафето с кола този ден.Може би трябва пак да започнеш да ЧЕТЕШ.....Само. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #19 Отговорено 4 Октомври, 2018 Ще помоля и двама ви да продължите спора на лични съобщения. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
strunk0 3 #20 Отговорено 4 Октомври, 2018 Брей, как без да искам станах леко известен във форума с една тема Това е в кръга на шегата разбира се! @vespa, колега мисля че всеки, който има опит над конкретен/ни автомобили е полезен в този форум. А идеята да се създаде форум (говоря по принцип) е точно такава, че незнаещия да попита, да прочете и ще научи от знаещия. А знаещия ще прочете, ще отговори и ще научи незнаещия. Та няма смисъл да се наричате "опасен за форума" , както и да с е чудите кой от е опасния, защото и двата сте полезни на аудиторията. Преди 11 часа, Ioan написа: Целта не беше да спестявам пари. Лошото е че не съм намерил време до днес да сменя маслото и филтъра а съм ги купил но другата седмица ще го направя. Колега сменяй маслото с каквото си купил ,а филтъра с нов. Двигател от ново масло не се плаши, но от стар филтър.......... няма да останеш никак доволен. Sent from my Redmi 3 using Tapatalk 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове