Jump to content
hahy

Резервни ключове, съвместимост и настройка

Recommended Posts

Здравейте, вчера дойде ключа дето си бях поръчал от дръпнатите, изработката е перфектна визуално на ПВЦ, метал - всичко, оказва се че при опит за настройка на дистанционното за отключване неще. Загледах го на оригиналния отзад пише HLIK 1T a на китаеца HLIK 3T - 433мнз пише че е и ID46 чип. Аджеба наще какви са? Как е процедърата за обучение?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай това от клипа. За акорд 8 амариканка е,но човека казва че метода е същия и за други модели хонда.

https://youtu.be/Yk5_wFMU1dM

Редактирано от BOKLUK_CHOVEK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е така пробвах, само оригиналния ключ се преобучава, тоз всеедно не го натискам. Срещнах ключ за 8ца на 313,8mhz а този 433 дето си купих. Странно е, че всички ключове са такива като от клипа, а не са флип както нашите..? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Получи ли се това преобучаване, че и аз имам същият проблем?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес се заиграх повечко време с ключа и в крайна сметка успях. Варианта е даваш контакт - изчакваш 2 секунди - натискаш заключване - изчакваш 2 секунди - връщаш до край. Така четири пъти, като на последният се чува щракването. Тогава изредих 2 - 3 пъти заключване - отключване без да връщаш ключа. Трябва да си стои на контакт от времето когато чуеш първото щракване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се че стават три поредни поста от моя страна, но не виждам как мога да редактирам предишният. Та въпросът ми е, може ли та се разглоби ключът до степен да се извади металното "острие" и да се замини с друго? То не че ще е невъзможно, но заслужава ли си операцията!?! Ако се разлетят някакви пружини...  Някой ако е минал през такава процедура да даде съвет. Преди да поръчам резервен ключ, по грешка поръчах само "кутията" без електрониката вътре. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Покажи какво си поръчал и тогава ще мислим.

Само острието няма как.

Редактирано от JHM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега отвори си стария ключ,като вътре ще намериш една кутийка (с платка вътре),върху която кутийка има маркирано на какви честоти работи. След което,вече ще знаеш,кой модел трябва да търсиш.

За чипа ти трябва по достоверна информация я от дилър,я от ключар със съответната апаратура,за идентифицирането му.

В моят случай,за моя автомобил са тези:

Screenshot_20200207-123044_AliExpress.thumb.jpg.059e342111a26ab6ad49372f648184de.jpg

След като се увериш кои са твоите,поръчваш,нарязваш,обучаваш заключването и отключването (това можеш и сам).

И вече чипа,както предпочетеш или в хонда 78лв. или при ключар(..там може и 100лв. и повече,имал съм и такива оферти, от някои самозабравени).

Общо взето е това.

Успех! 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 31 минути, ogibo написа:

 

Поръчаното , не за твоята кола. Няма как и да стане твоето да се прехвърли. Погледни само бутоните и разположението и ще ти стане ясно. Относно металното , има китаски капачета в които чрез леко пипване се наглася оригиналното желязо да влезе , но ако твоето е износено вече ( и има вероятност след година да блокира да върти ) по добре да се нареже ново на електонна машина и да се възстанови секретът както е бил заводски. Подмяната за която говоря , удължава момента в който ще има агония : Какво стана , как така се случи , имам проблем....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз усетих грешката си след няколко дни и поръчах нужният ми ключ. Както писах по-гори, дори го обучих. Грешният ключ пристигна сега, и мислех да прехвърля оригиналният ключ в новата кутия. Щом не може да се прехвърли "острието" в новата кутия, мисля че за сега не си заслужава да се занимавам с ново нарязване. Може би след време.  

@docev

Точно такъв е моят ключ.

DSC_0003.jpg

Редактирано от ogibo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом е такъв, значи този който си поръчал ще стане. И желязото може но трябва сериозно разглобяване на предната час. И да пак опираме до разхвърчаването на пружинки и други работи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак се реших на това разглобяване. Не вярвам ядрени физици да са го сглобявали все пак. Та под капачето има два винта. Развиват се придържайки капачето което държат за да не излети в незнайна посока. След това леко завъртане в посока обратна на часовниковата стрелка. То самата пружина си го избутва, но не е лошо да си го придържате внимателно. Сглобяването става като първо се монтира пружината в отворчето на капака.

DSC_0006.jpg

DSC_0004.jpg

Редактирано от ogibo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, ogibo написа:

Аз усетих грешката си след няколко дни и поръчах нужният ми ключ. Както писах по-гори, дори го обучих. Грешният ключ пристигна сега, и мислех да прехвърля оригиналният ключ в новата кутия. Щом не може да се прехвърли "острието" в новата кутия, мисля че за сега не си заслужава да се занимавам с ново нарязване. Може би след време.  

@docev

Точно такъв е моят ключ.

DSC_0003.jpg

 

https://www.youtube.com/watch?v=uTBXHYcH4iA&ab_channel=kt1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито. Не го подарявай накрайникът , защото след време ще търсиш . Както казах по горе....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...