Jump to content
Tsetso Antimov

f20b3 забива след смяна на предавки

Recommended Posts

Здравейте,колеги! имам колата от 1г и 3 мес,и около 28К км; с газов инжекцион е.Доскоро беше доста тромава-след като смених палец,капачка,кабели и свещи(Беру-2 полюсни)-колата потръгна. Но си остана това забиване след като превключа на следваща предавка (на високи обороти-само) и освен това - при леко променяне педала на газта (на газ-само) се усеща леко придърпване -което ме дразни. На ГИ съм правил комп. диагностика,сменил съм дюзи и двата филтъра-марката е Грийн Гас.

 -съветват ме да почистя и дросела-ще го направя!

 Имате ли идеи къде може да е проблема?

0896323157 - вайбър

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих започнал със свещите - задължително NGK.

 

Нещo, обаче, не го намирам твоя двигател в каталога на NGK. Ето какви свещи препоръчват за F20B6:

https://www.ngkntk.com/part-finder/produktfinder/PKW/ZK_BENZINER/HONDA/ACCORD/ZFR6F-11/6059/

 

Вземи си обикновенте  - V-Power ZFR6F-11, не иридиум.

Редактирано от Japanese fever
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ламбда сондата тествали ли сте на диагностиката ?

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 35 минути, borko 30 написа:

Ламбда сондата тествали ли сте на диагностиката ?

Не, но ще го направим.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 18 часа, Tsetso Antimov написа:

...(на газ-само)...

Всичко ли е :rolleyes:

Настрой газовата при човек, който знае кое, защо и как!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И свещите Ngk гледаи да не са френски.Лично аз не бих залложил за проблем в свещите.

П.п.А на бензин как си?

Редактирано от росенKN
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 14.09.2018 г. at 23:47, росенKN написа:

И свещите Ngk гледаи да не са френски.Лично аз не бих залложил за проблем в свещите.

П.п.А на бензин как си?

На бензин го няма "хълцането"; а относно ускорението и там има някакво "зачудване" ,макар и по-

слабо изразено

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 14.09.2018 г. at 18:31, s.s.d.d. написа:

Всичко ли е :rolleyes:

Настрой газовата при човек, който знае кое, защо и как!

Ходих за втори път- сменяхме дюзите на ГУ с нови. Размера на моите е 2.2 а сложихме нови 2.1 -още по-лошо вървеше

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля ти се сложи си свещи NGK V-Power (обикновени) и пак пиши. Иначе проблемът ти е като на недостиг на гориво. Но свещите ти трябва да са NGK! На ebay са $2 парчето и ще пристигнат при теб сигурно за около месец. Първо разбери кои точно NGK свещи са за твоя двигател и купи същите!

 

Тази година съм купил от този човек 3 комплекта NGK свещи и работят перфектно (не знам колко е доставката до БГ):

https://www.ebay.com/itm/4-PCS-For-Acura-Honda-Mazda-Mini-Cooper-NGK-4291-V-Power-Spark-Plug-ZFR6F11/361331612745?epid=658450638&hash=item54210adc49:g:J34AAOSwBrpZeZsE

Редактирано от Japanese fever

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига с тия свещи! Проблемът му не е от тях!

Да търси другаде причината...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
5 minutes ago, Japanese fever said:

 (не знам колко е доставката до БГ):

 

$34.71..

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, BlueDream4 написа:

Възможно ли е дебитомер ?

изчаквам отговор от бившия собственик на въпроса: -за смяна ли е изпарителя?

до 180000км има сервизна книжка;после до 250000км има 1 собственик преди мен в БГ ;сега е на 280000 и за това се каня на изпарител.
 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Japanese fever написа:

Моля ти се сложи си свещи NGK V-Power (обикновени) и пак пиши. Иначе проблемът ти е като на недостиг на гориво. Но свещите ти трябва да са NGK! На ebay са $2 парчето и ще пристигнат при теб сигурно за около месец. Първо разбери кои точно NGK свещи са за твоя двигател и купи същите!

 

Тази година съм купил от този човек 3 комплекта NGK свещи и работят перфектно (не знам колко е доставката до БГ):

https://www.ebay.com/itm/4-PCS-For-Acura-Honda-Mazda-Mini-Cooper-NGK-4291-V-Power-Spark-Plug-ZFR6F11/361331612745?epid=658450638&hash=item54210adc49:g:J34AAOSwBrpZeZsE

Пазя старите zfr5j11 - мейд ин франс. Работили са не повече от 10000км (със старите кабели) - ще сложа тях и ще пробвам в петък.Ще пиша резултат след това

 

Редактирано от Tsetso Antimov
правопис

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

(Колега имам акорд  на малко под 400000км 230000 от които на газ обикновенна brc.230000 безпроблемни газови км.Карал съм с свещи бош(африкански)карал съм с някви по 3.5лв от една бензинистанция(по настояване на газаджии) да били нови карал съм и с ngk(френско- eдната се разпадна в цилиндъра...имаше и тема за това) после познат ми донесе 1комплект денсо и 2ком. Ngk от щатите по 2$ някъде броиката....с никои свещи не съм имал проблем или разлика в работата изразяващ се по осезаем начин да не говорим за прекъсване.Да не изпадам в подробности ще ти кажа че според мен проблема ти е в вакумното управление от него ти зависи и момента на запалване и дозиране на горивото.Провери си и потенциометъра на дросела.Проблем с кабели и свещи се усеща наи добре на ниски обороти и при палене.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веднага ще ти кажа къде е проблема щото го имам и на моята кола

100% е от газовот,

калпаво газово, има газови инжекциони го правят тоя проблем като караш и при придърпва все едно колата не и стига гориво, на моята кола от чисто нов инжекцион го прави тоя проблем с всичко чисто ново и не мисля,че има оправия, в форума на рено също,

При мен го прави когато си поиска проблема,

придърпва и така карам вече няколко години.

не е от свещите сменял съм 3-4-5 комплекта френски,Японски всякакви и разлика няма в газовото е .

 

И при мен го прави единствено и само на главно по висока скорост  и обороти.

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...