Jump to content
Sign in to follow this  
go6us

Голям разход на гориво.

Recommended Posts

Здравейте.

Имам хонда акорд facelift 2.2i-vtec 2000г. и имам следният проблем. Чета по форумите че горят към 11-12 а заводско и дават 10. При мен гори 13-14 а при леко по бързо каране към 150(колата не ги усеща) ми гори 16 а при по-бързо и 18-19. Да няма грешки в компютъра че така се получава? Малко ми идва нагоре горивото...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това на газ ли е?Джантите стандартните ли са?

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Джантите са стандартни. Само бензин е.

Share this post


Link to post
Share on other sites

А този мотор 2.2. не е ли на Type R, или става въпрос за 2.3?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега, какъв ти е режима на каране?

В какви обороти държиш най-често двигателя?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 1 час, Duch написа:

А този мотор 2.2. не е ли на Type R, или става въпрос за 2.3?

 

Не е type r. Става въпрос за 2.2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 1 час, Japanese fever написа:

Колега, какъв ти е режима на каране?

В какви обороти държиш най-често двигателя?

Обикновенно до 2000 оборота е към 12 на сто. Вдигна ли 3000-3500 оборота почва да гори 15-16 и ако я карам към 200 тоест към 5000 оборота започва да гори по 19 и натам не съм вдигал повече че рискувам да си остана някъде без гориво.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ами аз вече разбрах защо ти е голям разхода. Ако искаш да е по-малък не надвишавай 3000 оборота.

Не може хем да караш бързо, хем да ти е малък разхода, еле пък като се включи VTEC-a. Да не говорим, че легално разрешената скорост по магистралите е от рода на 120-130 км/ч.

 

 

Edited by Japanese fever

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 11 часа, Japanese fever написа:

Ами аз вече разбрах защо ти е голям разхода. Ако искаш да е по-малък не надвишавай 3000 оборота.

Не може хем да караш бързо, хем да ти е малък разхода, еле пък като се включи VTEC-a. Да не говорим, че легално разрешената скорост по магистралите е от рода на 120-130 км/ч.

 

 

Благодаря. Просто ще си я карам бавничко. И само един въпрос, на какви точно обороти се включва vtev-a?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Разхода не е нормален,даже е завишен доста,за бензин.Тази кола не трябва да ти гори при натискане повече от 10/100 извън града.Имал съм и Прелюд 2.3/2.2 и Акорд Тайп Р,но такъв разход.....:)Провери и смени всички филтри ,и почисти делкото,смени свещите.Нещо не е наред по колата

п.с.Колата ти е едновалов ВТЕК .Включва на около 4,500об/Мин .Не е лошо и него да провериш дали сработва.

Edited by policeman
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

На 1,8 включва на 4000, не съм сигурен дали и на 2,3 е толкова. Покарай я на магистралата със 120-130 (около 3500 оборота) и сподели как е разхода. След това прочети пак мнението над моето.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 10.09.2018 г. at 11:29, Knoxville написа:

На 1,8 включва на 4000, не съм сигурен дали и на 2,3 е толкова. Покарай я на магистралата със 120-130 (около 3500 оборота) и сподели как е разхода. След това прочети пак мнението над моето.

На 130 ми е 2800-2900 оборота. Минимум 160 трябва да карам за да проверя.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/9/2018 at 8:32 AM, policeman said:

Разхода не е нормален,даже е завишен доста,за бензин.Тази кола не трябва да ти гори при натискане повече от 10/100 извън града.Имал съм и Прелюд 2.3/2.2 и Акорд Тайп Р,но такъв разход.....:)Провери и смени всички филтри ,и почисти делкото,смени свещите.Нещо не е наред по колата

п.с.Колата ти е едновалов ВТЕК .Включва на около 4,500об/Мин .Не е лошо и него да провериш дали сработва.

F18B2
This engine was used for the Honda Accord 1.8 VTS/VTE in Japan. Also
found in the European Honda Accord VTEC S.
The F18B2 won the 1.8L category of the International Engine of the Year
competition for 2000.
SpeciÝcations
Bore × Stroke: 85 mm × 81.5 mm (3.35 in × 3.21 in)
Displacement: F18B2 1.8 L (1,849 cc)
Cylinder conÝguration: Inline-4
Valvetrain: SOHC, 16 valves, VTEC-E + IAB system
Compression ratio: 9.3:1
Vtec active at 2,500 rpm 12 to 16 valves
IAB active at 4,000 rpm
Max power:
136 hp (101 kW) at 6,100 rpm
17.1 kg⋅m (168 N⋅m; 124 lbf⋅ft) at 5,000 rpm

 

По тези данни VTEC се включва на 2500 от 12>16клапана...
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да,икономика е така

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...