Jump to content
go6us

Голям разход на гориво.

Recommended Posts

Здравейте.

Имам хонда акорд facelift 2.2i-vtec 2000г. и имам следният проблем. Чета по форумите че горят към 11-12 а заводско и дават 10. При мен гори 13-14 а при леко по бързо каране към 150(колата не ги усеща) ми гори 16 а при по-бързо и 18-19. Да няма грешки в компютъра че така се получава? Малко ми идва нагоре горивото...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това на газ ли е?Джантите стандартните ли са?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Джантите са стандартни. Само бензин е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А този мотор 2.2. не е ли на Type R, или става въпрос за 2.3?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, какъв ти е режима на каране?

В какви обороти държиш най-често двигателя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Duch написа:

А този мотор 2.2. не е ли на Type R, или става въпрос за 2.3?

 

Не е type r. Става въпрос за 2.2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Japanese fever написа:

Колега, какъв ти е режима на каране?

В какви обороти държиш най-често двигателя?

Обикновенно до 2000 оборота е към 12 на сто. Вдигна ли 3000-3500 оборота почва да гори 15-16 и ако я карам към 200 тоест към 5000 оборота започва да гори по 19 и натам не съм вдигал повече че рискувам да си остана някъде без гориво.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз вече разбрах защо ти е голям разхода. Ако искаш да е по-малък не надвишавай 3000 оборота.

Не може хем да караш бързо, хем да ти е малък разхода, еле пък като се включи VTEC-a. Да не говорим, че легално разрешената скорост по магистралите е от рода на 120-130 км/ч.

 

 

Редактирано от Japanese fever

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 11 часа, Japanese fever написа:

Ами аз вече разбрах защо ти е голям разхода. Ако искаш да е по-малък не надвишавай 3000 оборота.

Не може хем да караш бързо, хем да ти е малък разхода, еле пък като се включи VTEC-a. Да не говорим, че легално разрешената скорост по магистралите е от рода на 120-130 км/ч.

 

 

Благодаря. Просто ще си я карам бавничко. И само един въпрос, на какви точно обороти се включва vtev-a?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разхода не е нормален,даже е завишен доста,за бензин.Тази кола не трябва да ти гори при натискане повече от 10/100 извън града.Имал съм и Прелюд 2.3/2.2 и Акорд Тайп Р,но такъв разход.....:)Провери и смени всички филтри ,и почисти делкото,смени свещите.Нещо не е наред по колата

п.с.Колата ти е едновалов ВТЕК .Включва на около 4,500об/Мин .Не е лошо и него да провериш дали сработва.

Редактирано от policeman
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 1,8 включва на 4000, не съм сигурен дали и на 2,3 е толкова. Покарай я на магистралата със 120-130 (около 3500 оборота) и сподели как е разхода. След това прочети пак мнението над моето.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 10.09.2018 г. at 11:29, Knoxville написа:

На 1,8 включва на 4000, не съм сигурен дали и на 2,3 е толкова. Покарай я на магистралата със 120-130 (около 3500 оборота) и сподели как е разхода. След това прочети пак мнението над моето.

На 130 ми е 2800-2900 оборота. Минимум 160 трябва да карам за да проверя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 9/9/2018 at 8:32 AM, policeman said:

Разхода не е нормален,даже е завишен доста,за бензин.Тази кола не трябва да ти гори при натискане повече от 10/100 извън града.Имал съм и Прелюд 2.3/2.2 и Акорд Тайп Р,но такъв разход.....:)Провери и смени всички филтри ,и почисти делкото,смени свещите.Нещо не е наред по колата

п.с.Колата ти е едновалов ВТЕК .Включва на около 4,500об/Мин .Не е лошо и него да провериш дали сработва.

F18B2
This engine was used for the Honda Accord 1.8 VTS/VTE in Japan. Also
found in the European Honda Accord VTEC S.
The F18B2 won the 1.8L category of the International Engine of the Year
competition for 2000.
SpeciÝcations
Bore × Stroke: 85 mm × 81.5 mm (3.35 in × 3.21 in)
Displacement: F18B2 1.8 L (1,849 cc)
Cylinder conÝguration: Inline-4
Valvetrain: SOHC, 16 valves, VTEC-E + IAB system
Compression ratio: 9.3:1
Vtec active at 2,500 rpm 12 to 16 valves
IAB active at 4,000 rpm
Max power:
136 hp (101 kW) at 6,100 rpm
17.1 kg⋅m (168 N⋅m; 124 lbf⋅ft) at 5,000 rpm

 

По тези данни VTEC се включва на 2500 от 12>16клапана...
 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,икономика е така

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...